• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Ogar900 by Kukaszekk SWAP Lifan 120

Zaprezentuj swoją maszynę
Awatar użytkownika
meGaS
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 587
Rejestracja: ndz 14 lis, 2010
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

Re: Ogar900 by Kukaszekk SWAP Lifan 120

Postautor: meGaS » pt 08 kwie, 2016

kolanko zacne ale czy te kąty nie będą wpływać na pracę silnika? :/ ja miałem na początku pod kątem 90 stopni i trochę kijowo to chodziło przy tym kącie. Jaką średnice masz tam?
Gdy pomogłem daj "pomogł" lub "piwko"
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Filmik - ogar 900 150 cm3: https://www.youtube.com/watch?v=3xDroaMLsAw
Moja maszyna na moto-4t: http://forum.moto-4t.pl/ogar-900-by-megas1994-vt63.htm
Moja maszyna na pj: http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar-900/81214


to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Ogar900 by Kukaszekk SWAP Lifan 120

Postautor: to&owo » pt 08 kwie, 2016

25mm. niby są 2 kąty 90 stopni, ale moim zdaniem nie wpłynie to negatywnie na osiągi. u ciebie podejrzewam, że sama średnica kolanka była zbyt duża, a spaliny wpadały do fabrycznego tłumika pelnego przegród i robił się spore "zamieszanie". byc może się myle.

Awatar użytkownika
meGaS
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 587
Rejestracja: ndz 14 lis, 2010
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

Re: Ogar900 by Kukaszekk SWAP Lifan 120

Postautor: meGaS » sob 09 kwie, 2016

masz rację, że u mnie średnica robiła też robotę ... ale w czterosuwach stosowanie kolanka pod kątem 90 stopni to jest jakieś "nieporozumienie"- jak mi jeden gość napisał kiedyś ;)
Gdy pomogłem daj "pomogł" lub "piwko"
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Filmik - ogar 900 150 cm3: https://www.youtube.com/watch?v=3xDroaMLsAw
Moja maszyna na moto-4t: http://forum.moto-4t.pl/ogar-900-by-megas1994-vt63.htm
Moja maszyna na pj: http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar-900/81214

to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Ogar900 by Kukaszekk SWAP Lifan 120

Postautor: to&owo » sob 09 kwie, 2016

no bo czy to dolot, czy kolanko wydechu 90 stopni powoduje opory przeplywu i podgrzanie "materii" ktora przez owe rurki plynie. W wydechu byloby to nawet na plus-tempo plyniecia spalin. Ale daje to mniejsze rezultaty niz prosta rurka. Jezeli masz np. TurboDiesla to dwie rurki pod katem 90 stopni w silniku 100KM daja odczuwalny spadek mocy. Niezaturbione silniki-nie jest to az tak wazne, ale jezeli tuningujesz to taki kat jest wlasnie niedopuszczalny. Ale to raptem 120 ccm wiec spadek mocy jest marginalny. Aczkolwiek wwspominalem kukaszkowi by wyeliminowal takie katy.

Awatar użytkownika
meGaS
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 587
Rejestracja: ndz 14 lis, 2010
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

Re: Ogar900 by Kukaszekk SWAP Lifan 120

Postautor: meGaS » sob 09 kwie, 2016

dokładnie :) może się wypowie kiedy jak to jeździ teraz :P
Gdy pomogłem daj "pomogł" lub "piwko"
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Filmik - ogar 900 150 cm3: https://www.youtube.com/watch?v=3xDroaMLsAw
Moja maszyna na moto-4t: http://forum.moto-4t.pl/ogar-900-by-megas1994-vt63.htm
Moja maszyna na pj: http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar-900/81214


Awatar użytkownika
kukasz11
Majster
Majster
Posty: 127
Rejestracja: ndz 25 sie, 2013
Lokalizacja: Okolice OÂświĂŞcimia

Re: Ogar900 by Kukaszekk SWAP Lifan 120

Postautor: kukasz11 » śr 13 kwie, 2016

No to doczekaliście się odp <lol>

Ogarek sprawował się dość znośnie nowy wydech bardzo mi podpasował ani nie jest za głośny (były mugen tak tak mówiliście)
Ani nie jest za cichy <radocha> <szok>

Problem był gdyż ogarek z niewiadomo jakich przyczyn stracił dużo na v-max równiutkie GPS 89km/h zdziwiło mnie to ponieważ gaznik nowy,filtr pow,węże,Filtr Paliwa :p

Diagnoza u Piotrka była dla mnie nie do przełknięcia <szok>

Byłem pewny że ogarek stracił kompresje a tu świeca ngk nowiutka i ogar wraca do żywych <lol>

V-max nie mierzyłem ale na pewno chodzi zdecydowanie lepiej niż przed wymianą świecy na pewno większy <cwaniak>

W tym tygodniu może jeszcze wpadnie ORK i Wałeczek z40 zobaczymy co wyciśniemy z bestii <skromny>


Ogarek umyty łańcuch wyczyszczony czego więcej chciec :D dołaczam fotki i filmik jak chodzi na wydeszku nowym <lol>

https://www.youtube.com/watch?v=-6i-toS ... tml5=False

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ogar900
120cm Mrf Lifan *,*
Tjuning mugen i ch** xD :D

Awatar użytkownika
kukasz11
Majster
Majster
Posty: 127
Rejestracja: ndz 25 sie, 2013
Lokalizacja: Okolice OÂświĂŞcimia

Re: Ogar900 by Kukaszekk SWAP Lifan 120

Postautor: kukasz11 » ndz 11 wrz, 2016

Ahh jak dawno mnie tu nie było :D
W kwestii ogarka troszkę się pozmieniało otóż :

Kupno :
-Wachacza ogar900R
-Kompletnych felg od Racinga
-wszystkie tarcze pompki zaciski od Racinga

W trakcie prac :
Obrazek

I niemały prezencik od MRF PITBIKE dostałem gaznik do testowania <szok> Keihin 26mm
Obrazek


Już ho ho ho ile km temu wpadł wałeczek z40 porównanie v-max na orgi 120 a 120 z wałkiem GPS oczywiście :)

120- v-max =94-96 Km/h 120 + wałek z40 V-max =108km/h

Jak dla mnie bardzo zacny wynik jak za samą zmianę na wałeczek dodam że ORK dalej czeka aby je założyć :D

Na początku wakacji zrobiłem nowy wydeszek mordowania co nie miara niestety w piątek już został sprzedany i trzeba robić kolejny tutaj możecie coś poradzić na temat końcówki do wydechu ponieważ jedyną słuszną opcją wydaje mi się ten : Obrazek

Jedyne co mnie martwi to głośność będzie trzeba sobie jakoś poradzić <lol>





Ogarek na dzień dzisiejszy prezentuje się tak.Lecz za jakiś tydz się już co nie co zmieni bo wpadnie nowy wydeszek <mniam>
Obrazek
Obrazek
Ogar900

120cm Mrf Lifan *,*

Tjuning mugen i ch** xD :D

to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Ogar900 by Kukaszekk SWAP Lifan 120

Postautor: to&owo » ndz 11 wrz, 2016

wydech ładny, sam na niego sie napaliłem, ale stwierdziłem, że 120 ziko plus wysyłka, żeby potem jeszcze samemu dorabiać rurkę perfo i pchać wyciszenie to głupota :p bo on jest pusty w środku. A ogarek ładny, typowy racing style, świetnie pasują fele z racka. Podobne ma wiele x1. Dla mnie szprychy i tak ładniejsze, ale ja idę w innym kierunku :) tutaj świetnie zgrały się z resztą.

Awatar użytkownika
kukasz11
Majster
Majster
Posty: 127
Rejestracja: ndz 25 sie, 2013
Lokalizacja: Okolice OÂświĂŞcimia

Re: Ogar900 by Kukaszekk SWAP Lifan 120

Postautor: kukasz11 » wt 13 wrz, 2016

Myślę że do końca tego tygodnia zrobię nowy wydeszek <lol>
A tutaj macie jak chodził stary bez wygłuszenia <szok>
WP_20160430_16_27_23_Pro.mp4
Ogar900

120cm Mrf Lifan *,*

Tjuning mugen i ch** xD :D



Wróć do „Nasze motocykle”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl

 

 

cron