• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

tuning

Czyli to co ma wpływ na osiągi.
Awatar użytkownika
Lukas995
Zasłużony
Zasłużony
Posty: 2531
Rejestracja: pn 29 lis, 2010
Lokalizacja: Besko

Re: tuning

Postautor: Lukas995 » wt 25 sty, 2011

Jak masz 400zł to dołuż jeszcze 150zł i masz nowy silnik 125ccm i możesz się scigać!!

ps.te peugeoty az takszybkie nie są , na przyspieszenie napewno cię wezmie ale na prędkość maksymalną raczej nie!


Awatar użytkownika
Brunon K ver. 205
Weteran
Weteran
Posty: 560
Rejestracja: pn 27 gru, 2010
Lokalizacja: Siedlce

Re: tuning

Postautor: Brunon K ver. 205 » wt 25 sty, 2011

Tubiś12 Zrób tak jak koledzy mówią. Wsadź 72ccm, zębatkę 15 zębów, i koniecznie upieraj się żeby wyznaczyć długą trasę wyścigu. Koleś może i odstawi Cię na starcie, ale po drodze z pewnością go prześcigniesz. :)
Obrazek
EMO

tubiś12
Praktykant
Praktykant
Posty: 67
Rejestracja: sob 25 gru, 2010
Lokalizacja: Nowy Sacz

Re: tuning

Postautor: tubiś12 » wt 25 sty, 2011

Dzięki chłopaki już lecą piwka a sprzęgło pomogło by coś?

Awatar użytkownika
c64club
Uczeń
Uczeń
Posty: 17
Rejestracja: wt 25 sty, 2011
Lokalizacja: Katwice
Kontaktowanie:

Re: tuning

Postautor: c64club » wt 25 sty, 2011

Dla motoroweru 1/4 mili to juz jest "trasa" a nie "odcinek" :P

Gaznik nasz jest dobry, ale trzeba go rozpilowac.
Przelot (max. zwezenie zaraz za przeputnica) ma u nas ksztalt elipsy 8x13mm. Ja swoj rozpilowalem do maksymalnego ksztaltu, to mam okno w ksztalcie prostokata z zaokraglonymi rogami, wymiary jakies 12x15mm :D
Roznica w trasie spora, w tej chwili vmax zestawu 72 z rozpilowanym gaznikiem i przy moim normalnym obciazeniu (ja, bagaze, namiot) wynosi grubo ponad 80 (realne, licznik elektroniczny kalibrowalem na generatorze). Ale vmax to nie wszystko. Grat lepiej sobie radzi na trasie. W listopadzie jechalem w Pieniny, v-avg (srednia przelotowa trasy) w warunkach nizinnych skoczyla z ~42 do prawie 50.
Po co siwieĂŚ o jakieÂś pierdoÂły?
Kingway Naked 50 (fabrycznie 72cc) - 9700 km po kraju. Bezawaryjnie w kaÂżdyc warunkach - 2 osoby + bagaÂż, w gĂłry, w deszcz i mrĂłz :D
Romet "Ogar 339" Autorska hybryda: Ogar 200 r. 1987 z silnikiem DAX-a 49cc. 6500 km.
http://www.polskajazda.pl/Profil,Romet,Ogar_200,Romet,Komar,Kingway,Naked_50,Romet,K-125/35377

Awatar użytkownika
Alpen
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3592
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: WWE

Re: tuning

Postautor: Alpen » wt 25 sty, 2011

72ccm, 15z lub 16 (16 na długą trasę), idealnie wyregulowany gaźnik, świeca irydowa, przewód z fajką jakiś dobry np. NGK, no i możesz go odciążyć ;)

ps. ja ogarem wziąłem peugeota jetforce'a 70ccm tylko ten jet był trochę zakatowany że ledwo co jeździł :)
modó³ wm mugen sport cdti


tubiś12
Praktykant
Praktykant
Posty: 67
Rejestracja: sob 25 gru, 2010
Lokalizacja: Nowy Sacz

Re: tuning

Postautor: tubiś12 » wt 25 sty, 2011

Troche sie boje patrzcie na ten film http://www.youtube.com/watch?v=6S-B62bOvXw

Awatar użytkownika
Pawlos312
Weteran
Weteran
Posty: 630
Rejestracja: sob 13 lis, 2010
Lokalizacja: ZamoœÌ

Re: tuning

Postautor: Pawlos312 » wt 25 sty, 2011

A ten Speedfight co masz się ścigać to chłodzony cieczą czy powietrzem ? Ale to chyba dużej różnicy nie ma, ale gdzieś czytałem, że osiągi mniejsze. Moim zdaniem na 72 może go weźmiesz.
Obrazek

Awatar użytkownika
dyzio0394
Weteran
Weteran
Posty: 327
Rejestracja: wt 30 lis, 2010
Lokalizacja: KĂŞtrzyn

Re: tuning

Postautor: dyzio0394 » wt 25 sty, 2011

Pawlos312, no ja tez co z tego wiem to speedfighty w LC są szybsze na v-max jak i przyspieszenie.
Obrazek
Moje SalmiÂątko ;D
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Zipp/Salmo/117212
Zapraszam!!! Komentarze mile widziane, na pewno siĂŞ odwdziĂŞczĂŞ. ;)

Awatar użytkownika
c64club
Uczeń
Uczeń
Posty: 17
Rejestracja: wt 25 sty, 2011
Lokalizacja: Katwice
Kontaktowanie:

Re: tuning

Postautor: c64club » wt 25 sty, 2011

Ogar wazy 90 kilo, Moj naked 120.
Fajka, kabel i modul nie daja roznic, chyba ze ktos ma pecha i fabrycznie dostal zablokowany (nie spotkalem w manualach zablokowanego, tylko w skutach). Tzn. moze dawalyby roznice mierzalne w pojedynczych watach, przy silniku wyciagajacym kilowaty (promile roznicy). To chwyt marketingowy. Tak jak te filtry. filter powietrza seryjny w moim ma przelot wiekszy niz w Yamasze YBR125.
Modul nasz spokojnie dalby rade zapalac mieszanke w singlu 600cc.

Dobre efekty dalby "ostry" walek, ale to koszta ogromne.

Rozpilowac gaznik, dysza 75-90ml/min i zebatka. Reszta elementow ma jeszcze spory zapas mozliwosci.

ale hamulce juz nie ;( Dla mnie moja trcza 220mm z nowym tloczkiem i przewodem woplocie, mimo lepszego heblowania niz woryginale, wydaje mi sie naprawde minimum przy tych osiagach.
Po co siwieĂŚ o jakieÂś pierdoÂły?

Kingway Naked 50 (fabrycznie 72cc) - 9700 km po kraju. Bezawaryjnie w kaÂżdyc warunkach - 2 osoby + bagaÂż, w gĂłry, w deszcz i mrĂłz :D

Romet "Ogar 339" Autorska hybryda: Ogar 200 r. 1987 z silnikiem DAX-a 49cc. 6500 km.

http://www.polskajazda.pl/Profil,Romet,Ogar_200,Romet,Komar,Kingway,Naked_50,Romet,K-125/35377

Awatar użytkownika
Olo
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 1858
Rejestracja: sob 01 sty, 2011
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź, retkinia

Re: tuning

Postautor: Olo » wt 25 sty, 2011

Odchudź motorek i mocno napompuj opony :]
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Zipp/Shock/109607
Obrazek[/URL]
Motocykl jest bogiem,
prêdkoœÌ na³ogiem
Pal gumĂŞ i szalej,
nie myÂśl co dalej

Awatar użytkownika
c64club
Uczeń
Uczeń
Posty: 17
Rejestracja: wt 25 sty, 2011
Lokalizacja: Katwice
Kontaktowanie:

Re: tuning

Postautor: c64club » wt 25 sty, 2011

na oponach-kamlotach sie zabije. szlif gwarantowany. Na max. cisnienie jakie jest drukniete na bokach opon pompuje sie przy jezdzie w 2 osoby z bagazami dopiero.
Po co siwieĂŚ o jakieÂś pierdoÂły?

Kingway Naked 50 (fabrycznie 72cc) - 9700 km po kraju. Bezawaryjnie w kaÂżdyc warunkach - 2 osoby + bagaÂż, w gĂłry, w deszcz i mrĂłz :D

Romet "Ogar 339" Autorska hybryda: Ogar 200 r. 1987 z silnikiem DAX-a 49cc. 6500 km.

http://www.polskajazda.pl/Profil,Romet,Ogar_200,Romet,Komar,Kingway,Naked_50,Romet,K-125/35377

to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: tuning

Postautor: to&owo » wt 25 sty, 2011

a moim zdaniem zakładaj 13z i targuj się o zakręty ,w sensie trasę z zakrętami . ja na zakrętach odstawiałem lead 110 ccm ,piaggo nrg 70 ccm ,ale jedziesz ile wlezie . tak gdzie oni mieli po 30 to ja dawałem 50 ,ostry hamul redukcja i mocne wyjście z zakrętu :)

adrol

Re: tuning

Postautor: adrol » śr 26 sty, 2011

motorowery sie ścigaja na 1/32 mili, zębatka 13z, a najlepiej to 125 albo 110, dobry gaźnik i wałek rozrządu, ale 400zł nie starczy

Awatar użytkownika
danipl1000
Posty: 2
Rejestracja: śr 26 sty, 2011
Lokalizacja: Dzwola

Re: tuning

Postautor: danipl1000 » śr 26 sty, 2011

110ccm lub 125ccm zębatka 15z i trasa z zakrętami jak byś ostry dawał na zakrętach :P I powodzenia :)

Awatar użytkownika
c64club
Uczeń
Uczeń
Posty: 17
Rejestracja: wt 25 sty, 2011
Lokalizacja: Katwice
Kontaktowanie:

Re: tuning

Postautor: c64club » śr 26 sty, 2011

Z tym, że >50cc to już nie są motorowery.
Gdzie się podziała atmosfera wyścigów Komarkami.... ;(

Do wyścigów to poza motórem musisz przygotować motórzystę. Ubrać go naprawdę w karoserię, bo wbrew pozorom nawet na wyszydzanym komarku można się tak rozdupcyć wrednie, że te 2 kółeczka będziesz sobie musiał z boku fotela przymocować. I w pytę ćwiczeń.

Trasa "prosta" sprawdza umiejętności maszyn, a serpentynówa kieowców.

Gaźnik mógłbyś dać od MZ, ludzie sobie tego binga chwalili.
Po co siwieĂŚ o jakieÂś pierdoÂły?

Kingway Naked 50 (fabrycznie 72cc) - 9700 km po kraju. Bezawaryjnie w kaÂżdyc warunkach - 2 osoby + bagaÂż, w gĂłry, w deszcz i mrĂłz :D

Romet "Ogar 339" Autorska hybryda: Ogar 200 r. 1987 z silnikiem DAX-a 49cc. 6500 km.

http://www.polskajazda.pl/Profil,Romet,Ogar_200,Romet,Komar,Kingway,Naked_50,Romet,K-125/35377



Wróć do „Mechaniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl