• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Tuning na wyścig

Czyli to co ma wpływ na osiągi.
Awatar użytkownika
Dargas
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 702
Rejestracja: wt 16 lis, 2010
Lokalizacja: Rudzk DuÂży

Tuning na wyścig

Postautor: Dargas » ndz 23 sty, 2011

Szykuje swoje moto na wyścigi :) Więc interesuje mnie to, co trzeb zrobić że by moto wyglądało na jakiegoś cafe reacera :)


Awatar użytkownika
Yautja
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 1365
Rejestracja: sob 13 lis, 2010
Lokalizacja: Polska
Otrzymał podziękowań: razy
Kontaktowanie:

Re: Tuning na wyścig

Postautor: Yautja » ndz 23 sty, 2011

Wąskie opony
Obrazek

to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Tuning na wyścig

Postautor: to&owo » ndz 23 sty, 2011

kierownica ala ścig taką jak miał mati ,a posiadam ja obecnie ,zadupek ,ogólnie przerobić moto na wyścig to ogromne pieniądze i bez sponsorów zapomnij o tym. w jednym temacie adrol opisał ile trzeba włożyć w silnik ,to okazało się ,że to ogromna kasa

Awatar użytkownika
Yautja
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 1365
Rejestracja: sob 13 lis, 2010
Lokalizacja: Polska
Otrzymał podziękowań: razy
Kontaktowanie:

Re: Tuning na wyścig

Postautor: Yautja » ndz 23 sty, 2011

Ciekawe jakie silniki ma konkurencja ,bo jak japońskie to nie masz szans
Obrazek

Awatar użytkownika
BeNeK
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 2587
Rejestracja: sob 13 lis, 2010
Lokalizacja: Nienadowa
Kontaktowanie:

Re: Tuning na wyścig

Postautor: BeNeK » ndz 23 sty, 2011

zależy też z czym się będziesz ścigał na jakich drogach na prostej czy zakrętach i cz na długim dystansie czy krótkim

przeciwnika wystarczy zniechęcić jak np miałem krótki dystans to 110 i zębatka 13z :D i go zostawiłem o ho ho bo to krótki odcinek drogi i ja bym zostawiał opony szerokie przyczepność się przydaje i jak po zakrętach/serpentynach to też przydają się zębatki na przyśpieszenie by jak wyjdziesz na prostą by szybko gnać to zależy jaka trasa czy np kilka zakrętów i długa prosta wtedy to na szybkość zrobić zależy jaka droga itd

opisz dokładnie to ci podpowiem już się wiele razy ścigałem :)

ps o $$$ zdarzały się przegrane ale to jeszcze na 50ccm
Motocykl - uzaleÂżnia, pochÂłania czas i pieniÂądze, a czasem i nawet jest waÂżniejszy niÂż wÂłasna kobieta...

Pozdrawiam BeNeK
Lewa !!


Blu
Weteran
Weteran
Posty: 312
Rejestracja: ndz 26 gru, 2010
Lokalizacja: ZGL
Kontaktowanie:

Re: Tuning na wyścig

Postautor: Blu » ndz 23 sty, 2011

W jakiej lidze będziesz się ścigać :) ?
Ostatnio zmieniony ndz 23 sty, 2011 przez Blu, łącznie zmieniany 2 razy.
[center] Obrazek [/center]

Outer
Weteran
Weteran
Posty: 484
Rejestracja: wt 21 gru, 2010
Lokalizacja: Polska

Re: Tuning na wyścig

Postautor: Outer » ndz 23 sty, 2011

Benio



Jak się tak wiele raz ścigałeś, to powiedz mi co to jest pojęcie miedzygazu i przeciwskrętu. I czy go stosujesz, jak go stosujesz to opisz jak to robisz. Prof.S.Jonalisto :)

Nic nie sugeruję, po prostu chcę się pośmiać. :)


EDIT

Na jakim torze się ścigałeś?

dostajesz warna za wyśmiewanie się ,a poza tym nie istnieje takie coś jak "międzygaz" ,''przygazówka'',chyba ,że mówimy o skrzyni w żuku //speeder
Ostatnio zmieniony ndz 23 sty, 2011 przez Outer, łącznie zmieniany 2 razy.

Outer
Weteran
Weteran
Posty: 484
Rejestracja: wt 21 gru, 2010
Lokalizacja: Polska

Re: Tuning na wyścig

Postautor: Outer » ndz 23 sty, 2011

OT to nie jest, bo autor sobie czyta teraz o czymś takim jak między gaz i od razu czegoś się uczy, ot to jak byśmy teraz gadali o bananach. :)


Co do tematu, chcesz się "ścigać" czy ścigać?

to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Tuning na wyścig

Postautor: to&owo » ndz 23 sty, 2011

moim zdaniem główny problem to brak hajsu .tun,wejściówki na tor, odzież ochronna to koszty.a tak wogóle to nie istnieje w moto ''przegazówka''. pozdro

Outer
Weteran
Weteran
Posty: 484
Rejestracja: wt 21 gru, 2010
Lokalizacja: Polska

Re: Tuning na wyścig

Postautor: Outer » ndz 23 sty, 2011

speeder


ahahahahhaahhaha

Idę stąd.

czytasz czasem prase motocyklową? sporo tam o tym było. kolejny warn za kretyńską treść posty//speeder
Ostatnio zmieniony ndz 23 sty, 2011 przez Outer, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Dargas
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 702
Rejestracja: wt 16 lis, 2010
Lokalizacja: Rudzk DuÂży

Re: Tuning na wyścig

Postautor: Dargas » ndz 23 sty, 2011

silnik będzie 200ccm 20KM chce sie scigać z aprila leonardo 125 i nie wiem czy trzeba opuszczać jakoś zawieszenie czy coś. Ludzie gadają ze nie mam szans nawet tym 200ccm :/

Blu
Weteran
Weteran
Posty: 312
Rejestracja: ndz 26 gru, 2010
Lokalizacja: ZGL
Kontaktowanie:

Re: Tuning na wyścig

Postautor: Blu » ndz 23 sty, 2011

http://www.scigacz.pl/Przegazowka,jak,z ... ,7686.html
http://pl.wikipedia.org/wiki/Mi%C4%99dzygaz
Macie tępaki ...

Daj sam sobie warna za brak wiedzy ;)

@Speeder
Teraz zapier*alaj cofnąć Outerowi warna :D
Ostatnio zmieniony ndz 23 sty, 2011 przez Blu, łącznie zmieniany 3 razy.
[center] Obrazek [/center]

Awatar użytkownika
BeNeK
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 2587
Rejestracja: sob 13 lis, 2010
Lokalizacja: Nienadowa
Kontaktowanie:

Re: Tuning na wyścig

Postautor: BeNeK » ndz 23 sty, 2011

Dargas, a na jakim dystansie itd ja bym zostawił zawieszenie opony szerokie a zębatka przód 16 jeśli znajdziesz większą to weź większą do takiej poj nie musisz się obawiać o przyśpieszenie itd
poćwicz start by nie zrywać ze sprzęgła i jak najszybciej ruszyć
jaką masz zębatkę z tyłu???

nie wiem czy zamówi u tokarza ale u ślusarza na pewno zębatki jakie chcesz
i jak pobawisz się zębatkami wsadzisz to 200ccm i poćwiczysz start z dynamiczną zmianą biegów to bierzesz go z palcem w ...
Motocykl - uzaleÂżnia, pochÂłania czas i pieniÂądze, a czasem i nawet jest waÂżniejszy niÂż wÂłasna kobieta...



Pozdrawiam BeNeK

Lewa !!

Outer
Weteran
Weteran
Posty: 484
Rejestracja: wt 21 gru, 2010
Lokalizacja: Polska

Re: Tuning na wyścig

Postautor: Outer » ndz 23 sty, 2011

Ten art na ścigaczu i tak jest słaby, polecam motocyklistę doskonałego. Btw. nie wiedziałem, że takie tępe klamki na tym tępym świecie występują.... <szok> Albo dorośniesz Speeder, albo się zabijesz na litrze i będzie jednego tępaka mniej. Nie zrób międzygazu na litrze TO LEŻYSZ (metr pod ziemią) W potężnych moto po odpuszczeniu manetki gazu następuje takie hamowanie silnikiem, że koło tylne może wpaść w poślizg na mokrym zakręcie i du**, następny głąb leży. :)

Awatar użytkownika
ZiomeK
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 1577
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: LLU

Re: Tuning na wyścig

Postautor: ZiomeK » ndz 23 sty, 2011

Outer, przecież nie jest mowa o 1000ccm ale o 110cc...
"Z religiÂą czy bez, dobrzy ludzie bĂŞdÂą postĂŞpowaĂŚ dobrze, a Âźli – Âźle, ale zÂłe postĂŞpowanie dobrych ludzi jest zasÂługÂą religii." - Steven Weinberg



Wróć do „Mechaniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl