zipp shock pisze:dargas silniki 110 i diabolini odradzasz bo mało jest donich części tuningowych?? czy z innego powodu?
Do silnika 110ccm nie ma problemu z częściami tubingowymi można je kupić na orr i Ebay, ale jest znowu ten problem, że w 110ccm mało stuningujesz i ledwie, co osiągniesz na tym silniczku dodatku takie części tunigowae do 110ccm nie są już takie tanie jak się wydaje. A o diabolini to Wogule nie mówię wg mnie najgorszy silnik, jaki był nie nadaje się do Tunisu, bo aby coś znaleźć do tuningu to ciężka sprawa a jak znajdziesz wałek to za 400zł. Na 100% lepiej kupić lifana 125 a jak jest kasa to i Nawet jeszcze lepiej lifana 140.
Ostatnio zmieniony wt 18 sty, 2011 przez Dargas, łącznie zmieniany 1 raz.
ale mi chodziło czy do całego silnika 125 pasuje wał od silnika 110 a jeszcze czy do takiego diabolini pasuje taki cylinder http://moto.allegro.pl/cylinder-chinski ... 08159.html tak na przyszłość jak by sie zużył i jeszce czemu w tym cylibrze co podałem link jest taka jagby prostokątna dziura koło dzurki na szpilke a w cylindrach 110 okrągła.A w jak byście mieli do dyspozycji około 850zł to ktury silnik byście wybrali chodzi mi oto żeby miał rozrusznik podajcie jakieś linki
Ostatnio zmieniony wt 18 sty, 2011 przez zipp shock, łącznie zmieniany 1 raz.
A widzisz do diabolini nie kupisz już na allegro cylindra po prostu jest inny musisz kupować części na stronie diabolini. Od razu mówię nie kupuj diabolini !
ja zastanawiałbym się nad 110 ,nie patrz tylko i wyłącznie na możliwości tunu 110 też da się zrobić ,wałek ,sprężyny pe 24 ,lepszy wydech i serio masz dopieprzacza, jak się patrzy ,diabolini to ciężko części odnaleźć,a lifan 125 bez rozrusznika to ciagle aku ładować i tylko an kopa to też lipa. kiedyś miałem foty lifana na kompie 125 z ładowaniem
ja mam 110ccm krótko ale mam kopyta ma niezłe jak na ogara wystarczające żeby się nie rozleciał ha ha ha i w razie wu masz stary silnik i większość części np skrzynia biegów sobie przekładasz i szalejesz
Motocykl - uzaleÂżnia, pochÂłania czas i pieniÂądze, a czasem i nawet jest waÂżniejszy niÂż wÂłasna kobieta...
a jeszcze chce sie spytać posiadaczy silników 110.125 czy to prawda że po 2,3tysiącach kilometrów wszystkie plastiki żegoczą i ogłem motorek sam sie rozkręca podczas jazdy bo ten silnik ma dwarazy większe drgania tak ktoś pisał na innym forum.Kolega ma simsona teraz przerabia go na 60cm3 i dorabia jakieś dodatkowe kanały płuczące i wydechowe to sie oznacza jakoś tak 60/4/3 upiera sie że ten silnik 110 będzie brał jak bedzie chciał i że niebedzie wogule ten zipp miał z nim startu i jak myślicie ten 110 będzie mocniejszy?
Kij wie większy tłok , korbowód , jeszcze jak to sie zajebiście szybko obraca + brak zawieszenia na silniku , no to może brzęczeć =P ten silnik może brać simson , wszystko zależy od przełożeń .
ja nie zauważyłem żeby miał większe obr za to mniejsze do których wkręca się w kilka s
mniejsze ponieważ wałek do 110ccm na to nie pozwala trzeba wymienić na z40 i do 110ccm tez są te wałki nie gadać bzdur że nie ma !
ale w obr wkręca się błyskawicznie a dziś nie nagram filmiku bo akumulator mi się ładuje a na pych nie chcę go palić niestety zrębana skrzynia nie pozwala odpalić z kopniaka
Motocykl - uzaleÂżnia, pochÂłania czas i pieniÂądze, a czasem i nawet jest waÂżniejszy niÂż wÂłasna kobieta...