• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

110czy125

Czyli to co ma wpływ na osiągi.
zipp shock
Specjalista
Specjalista
Posty: 211
Rejestracja: pn 17 sty, 2011
Lokalizacja: chiny

Re: 110czy125

Postautor: zipp shock » wt 18 sty, 2011

dargas silniki 110 i diabolini odradzasz bo mało jest donich części tuningowych?? czy z innego powodu?
DR.ALBONista rzÂądzi


Awatar użytkownika
Misiak1177
Weteran
Weteran
Posty: 319
Rejestracja: czw 18 lis, 2010
Lokalizacja: NYSA-OPOLSKIE

Re: 110czy125

Postautor: Misiak1177 » wt 18 sty, 2011

Fuzo. Forestowi skrzynia siadła ;)
PomogÂłem? Kliknij pomĂłgÂł :)

MĂłj sprzĂŞcik na PJ:)

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Rom ... 900/103433

Awatar użytkownika
Dargas
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 702
Rejestracja: wt 16 lis, 2010
Lokalizacja: Rudzk DuÂży

Re: 110czy125

Postautor: Dargas » wt 18 sty, 2011

zipp shock pisze:dargas silniki 110 i diabolini odradzasz bo mało jest donich części tuningowych?? czy z innego powodu?


Do silnika 110ccm nie ma problemu z częściami tubingowymi można je kupić na orr i Ebay, ale jest znowu ten problem, że w 110ccm mało stuningujesz i ledwie, co osiągniesz na tym silniczku dodatku takie części tunigowae do 110ccm nie są już takie tanie jak się wydaje. A o diabolini to Wogule nie mówię wg mnie najgorszy silnik, jaki był nie nadaje się do Tunisu, bo aby coś znaleźć do tuningu to ciężka sprawa a jak znajdziesz wałek to za 400zł. Na 100% lepiej kupić lifana 125 a jak jest kasa to i Nawet jeszcze lepiej lifana 140.
Ostatnio zmieniony wt 18 sty, 2011 przez Dargas, łącznie zmieniany 1 raz.

zipp shock
Specjalista
Specjalista
Posty: 211
Rejestracja: pn 17 sty, 2011
Lokalizacja: chiny

Re: 110czy125

Postautor: zipp shock » wt 18 sty, 2011

a w silniku 125 jest taki sam skok jak w 110 bo może do silnika 125 pasował by wał z 110 ?
DR.ALBONista rzÂądzi

Awatar użytkownika
Alpen
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3592
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: WWE

Re: 110czy125

Postautor: Alpen » wt 18 sty, 2011

zipp shock, do 110 się nie zmieści cylek od 125
modó³ wm mugen sport cdti


zipp shock
Specjalista
Specjalista
Posty: 211
Rejestracja: pn 17 sty, 2011
Lokalizacja: chiny

Re: 110czy125

Postautor: zipp shock » wt 18 sty, 2011

ale mi chodziło czy do całego silnika 125 pasuje wał od silnika 110 a jeszcze czy do takiego diabolini pasuje taki cylinder http://moto.allegro.pl/cylinder-chinski ... 08159.html tak na przyszłość jak by sie zużył i jeszce czemu w tym cylibrze co podałem link jest taka jagby prostokątna dziura koło dzurki na szpilke a w cylindrach 110 okrągła.A w jak byście mieli do dyspozycji około 850zł to ktury silnik byście wybrali chodzi mi oto żeby miał rozrusznik podajcie jakieś linki
Ostatnio zmieniony wt 18 sty, 2011 przez zipp shock, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Dargas
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 702
Rejestracja: wt 16 lis, 2010
Lokalizacja: Rudzk DuÂży

Re: 110czy125

Postautor: Dargas » wt 18 sty, 2011

A widzisz do diabolini nie kupisz już na allegro cylindra po prostu jest inny musisz kupować części na stronie diabolini. Od razu mówię nie kupuj diabolini !!!

Awatar użytkownika
choinka
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 4223
Rejestracja: sob 13 lis, 2010
Lokalizacja: SierakĂłw

Re: 110czy125

Postautor: choinka » wt 18 sty, 2011

Ale słuchaj skoro nie ma części na allegro to nie ma zapotrzebowania na nie, czyli skoro ich nie ma to się te silniki nie psują.

to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: 110czy125

Postautor: to&owo » wt 18 sty, 2011

ja zastanawiałbym się nad 110 ,nie patrz tylko i wyłącznie na możliwości tunu :) 110 też da się zrobić ,wałek ,sprężyny pe 24 ,lepszy wydech i serio masz dopieprzacza, jak się patrzy ,diabolini to ciężko części odnaleźć,a lifan 125 bez rozrusznika to :/ ciagle aku ładować i tylko an kopa to też lipa. kiedyś miałem foty lifana na kompie 125 z ładowaniem

adrol

Re: 110czy125

Postautor: adrol » wt 18 sty, 2011

ja miałem lifana 125 i założyłem 4 cewki teraz mam 6 cewek ;) i jest elegancko ;) (bez aku i bez rozrusznika)

Awatar użytkownika
BeNeK
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 2587
Rejestracja: sob 13 lis, 2010
Lokalizacja: Nienadowa
Kontaktowanie:

Re: 110czy125

Postautor: BeNeK » wt 18 sty, 2011

ja mam 110ccm krótko ale mam kopyta ma niezłe jak na ogara wystarczające żeby się nie rozleciał ha ha ha <luzik> i w razie wu masz stary silnik i większość części np skrzynia biegów sobie przekładasz i szalejesz
Motocykl - uzaleÂżnia, pochÂłania czas i pieniÂądze, a czasem i nawet jest waÂżniejszy niÂż wÂłasna kobieta...

Pozdrawiam BeNeK
Lewa !!

zipp shock
Specjalista
Specjalista
Posty: 211
Rejestracja: pn 17 sty, 2011
Lokalizacja: chiny

Re: 110czy125

Postautor: zipp shock » śr 19 sty, 2011

a jeszcze chce sie spytać posiadaczy silników 110.125 czy to prawda że po 2,3tysiącach kilometrów wszystkie plastiki żegoczą i ogłem motorek sam sie rozkręca podczas jazdy bo ten silnik ma dwarazy większe drgania tak ktoś pisał na innym forum.Kolega ma simsona teraz przerabia go na 60cm3 i dorabia jakieś dodatkowe kanały płuczące i wydechowe to sie oznacza jakoś tak 60/4/3 upiera sie że ten silnik 110 będzie brał jak bedzie chciał i że niebedzie wogule ten zipp miał z nim startu i jak myślicie ten 110 będzie mocniejszy?
DR.ALBONista rzÂądzi

Awatar użytkownika
Favo
Weteran
Weteran
Posty: 294
Rejestracja: śr 19 sty, 2011
Lokalizacja: Grant

Re: 110czy125

Postautor: Favo » śr 19 sty, 2011

Kij wie większy tłok , korbowód , jeszcze jak to sie zajebiście szybko obraca + brak zawieszenia na silniku , no to może brzęczeć =P ten silnik może brać simson , wszystko zależy od przełożeń .

Awatar użytkownika
Alpen
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3592
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: WWE

Re: 110czy125

Postautor: Alpen » śr 19 sty, 2011

nawet jak 110 ma 16z na przodzie to simson nie ma szans.
modó³ wm mugen sport cdti

Awatar użytkownika
BeNeK
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 2587
Rejestracja: sob 13 lis, 2010
Lokalizacja: Nienadowa
Kontaktowanie:

Re: 110czy125

Postautor: BeNeK » śr 19 sty, 2011

ja nie zauważyłem żeby miał większe obr za to mniejsze do których wkręca się w kilka s
mniejsze ponieważ wałek do 110ccm na to nie pozwala trzeba wymienić na z40 i do 110ccm tez są te wałki nie gadać bzdur że nie ma !!! :P

ale w obr wkręca się błyskawicznie a dziś nie nagram filmiku bo akumulator mi się ładuje a na pych nie chcę go palić :P niestety zrębana skrzynia nie pozwala odpalić z kopniaka :P
Motocykl - uzaleÂżnia, pochÂłania czas i pieniÂądze, a czasem i nawet jest waÂżniejszy niÂż wÂłasna kobieta...



Pozdrawiam BeNeK

Lewa !!



Wróć do „Mechaniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl