• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Cylek 88ccm

Czyli to co ma wpływ na osiągi.
Awatar użytkownika
Dargas
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 702
Rejestracja: wt 16 lis, 2010
Lokalizacja: Rudzk DuÂży

Re: Cylek 88ccm

Postautor: Dargas » pn 17 sty, 2011

Mnie wyniosło 260zł.Aby złożyć silnik 110ccm musiałem zakupić cylinder z tłokiem 110ccm, łańcuszek rozrządu 82ogniwa, Dłuższe szpilki, wał od 110ccm. Ale cena na pewnie sie zwiększy dla tego żeby założyć cylinder 110ccm musisz mieć głowice od 110ccm lub 72ccm ja miałem już głowice 72ccm, więc to nie był dla mnie problem:)


Awatar użytkownika
dyzio0394
Weteran
Weteran
Posty: 327
Rejestracja: wt 30 lis, 2010
Lokalizacja: KĂŞtrzyn

Re: Cylek 88ccm

Postautor: dyzio0394 » pn 17 sty, 2011

No to niech wyniesie nawet 400zł taki zestaw to się opłaca taki silniczek zrobić.
Obrazek
Moje SalmiÂątko ;D
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Zipp/Salmo/117212
Zapraszam!!! Komentarze mile widziane, na pewno siĂŞ odwdziĂŞczĂŞ. ;)

Awatar użytkownika
n0r3k
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 2001
Rejestracja: sob 01 sty, 2011
Lokalizacja: WZ

Re: Cylek 88ccm

Postautor: n0r3k » pn 17 sty, 2011

za ~750zł masz silnik 125 z instalacją 12v.
OGAR 900 R > NSR 125 > CBR 600 F3 :)

Awatar użytkownika
ZiomeK
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 1577
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: LLU

Re: Cylek 88ccm

Postautor: ZiomeK » pn 17 sty, 2011

JA dziś w sklepie widziałem 110cc z rozruchem za 900zł
"Z religiÂą czy bez, dobrzy ludzie bĂŞdÂą postĂŞpowaĂŚ dobrze, a Âźli – Âźle, ale zÂłe postĂŞpowanie dobrych ludzi jest zasÂługÂą religii." - Steven Weinberg

to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Cylek 88ccm

Postautor: to&owo » pn 17 sty, 2011

jak masz 1000zł to bardziej się opyla przeróbka na 110ccm


Awatar użytkownika
ZiomeK
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 1577
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: LLU

Re: Cylek 88ccm

Postautor: ZiomeK » pn 17 sty, 2011

Albo dołożyć 500 i kupić 140
"Z religiÂą czy bez, dobrzy ludzie bĂŞdÂą postĂŞpowaĂŚ dobrze, a Âźli – Âźle, ale zÂłe postĂŞpowanie dobrych ludzi jest zasÂługÂą religii." - Steven Weinberg

Awatar użytkownika
n0r3k
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 2001
Rejestracja: sob 01 sty, 2011
Lokalizacja: WZ

Re: Cylek 88ccm

Postautor: n0r3k » pn 17 sty, 2011

125cm3 najlepsze rozwiazanie silniok od diabolini :D bo ze 110 roznie bywa tymi z allegro.
OGAR 900 R > NSR 125 > CBR 600 F3 :)

adrol

Re: Cylek 88ccm

Postautor: adrol » pn 17 sty, 2011

ja bym wolał 88ccm, do tego jakiś wałeczek z oor, głowicę od 72ccm, gaźnik pe24, to nam da moc ok 8km i żywotność dużo większą niż przy 110 w której są tak badziewne tłoki, że jeszcze przed włożeniem do cylindra nadają się do wywalenie,



Wróć do „Mechaniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl