• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Cylek 88ccm

Czyli to co ma wpływ na osiągi.
lukiromet
Uczeń
Uczeń
Posty: 27
Rejestracja: pt 14 sty, 2011
Lokalizacja: KrzeszĂłw
Kontaktowanie:

Cylek 88ccm

Postautor: lukiromet » ndz 16 sty, 2011

Siema mam pytanie i myślę że mi pomożecie znaleść cylinder 88ccm bo jakoś ja nie mogę znaleść proszę o pomoc dam pomógł
Ja go mam ja go pcham


Awatar użytkownika
choinka
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 4223
Rejestracja: sob 13 lis, 2010
Lokalizacja: SierakĂłw

Re: Cylek 88ccm

Postautor: choinka » ndz 16 sty, 2011

Bierzesz cylinder 110 i go trzeba zeszlifować o kilka mm nie pamiętam teraz o ile ale chyba o 4mm niech ktoś powie dokładnie kto takie coś robił.

Awatar użytkownika
prezes
Zasłużony
Zasłużony
Posty: 435
Rejestracja: ndz 31 paź, 2010
Lokalizacja: SÂławoborze/Koszalin

Re: Cylek 88ccm

Postautor: prezes » ndz 16 sty, 2011

To jest ten sam cylinder co w 110ccm. Tylko że jak chce się mieć 110ccm to trzeba wał wymienić na wał z dłuższym korbowodem.

Belox
Praktykant
Praktykant
Posty: 69
Rejestracja: czw 16 gru, 2010
Lokalizacja: ChrzanĂłw

Re: Cylek 88ccm

Postautor: Belox » ndz 16 sty, 2011

72ccm juÂż jest :D

Awatar użytkownika
Misiak1177
Weteran
Weteran
Posty: 319
Rejestracja: czw 18 lis, 2010
Lokalizacja: NYSA-OPOLSKIE

Re: Cylek 88ccm

Postautor: Misiak1177 » ndz 16 sty, 2011

Ja takie coś robiłem:) Cylinder 110cc musisz ściąć z góry 3.7mm.

Do tego musi dojść głowica 110 lub 72, łańcuszek rozrządu 84 ogniwa;)
PomogÂłem? Kliknij pomĂłgÂł :)

MĂłj sprzĂŞcik na PJ:)

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Rom ... 900/103433


Awatar użytkownika
n0r3k
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 2001
Rejestracja: sob 01 sty, 2011
Lokalizacja: WZ

Re: Cylek 88ccm

Postautor: n0r3k » ndz 16 sty, 2011

kupisz na ebayu na kupe kasy :D
a samemu to kupujesz 110cc cylek, planujesz go do długości bodajże 9cm (skracasz o 3,7-4mm), zakładasz do gowicy 110 najlepiej no i lancuszek 84 ogniwa i wszystko pieknie chodzi :D
OGAR 900 R > NSR 125 > CBR 600 F3 :)

Belox
Praktykant
Praktykant
Posty: 69
Rejestracja: czw 16 gru, 2010
Lokalizacja: ChrzanĂłw

Re: Cylek 88ccm

Postautor: Belox » ndz 16 sty, 2011

Można by jeszcze wał wymienić ;D
72ccm juÂż jest :D

Awatar użytkownika
dawid112
Specjalista
Specjalista
Posty: 176
Rejestracja: sob 13 lis, 2010
Lokalizacja: Orzysz

Re: Cylek 88ccm

Postautor: dawid112 » ndz 16 sty, 2011

Wału się nie zmienia pod ścięty 88...
Ostatnio zmieniony ndz 16 sty, 2011 przez dawid112, łącznie zmieniany 1 raz.

adrol

Re: Cylek 88ccm

Postautor: adrol » ndz 16 sty, 2011

ścięty 110 to najgłupsza rzecz, na ebay można kupić za pieniądze odpowiadające jakości.

Awatar użytkownika
dyzio0394
Weteran
Weteran
Posty: 327
Rejestracja: wt 30 lis, 2010
Lokalizacja: KĂŞtrzyn

Re: Cylek 88ccm

Postautor: dyzio0394 » ndz 16 sty, 2011

Ja tez scinałem cylinder 110ccm o 4mm i mam 88ccm. Tak jak wyżej łańcuszek musi mieć 84 ogniwa. Ja swój przedłużałem o 2 ogniwa i wszystko lata. Najlepiej głowicę od 110ccm albo 72 ccm założyć do tego.
Obrazek
Moje SalmiÂątko ;D
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Zipp/Salmo/117212
Zapraszam!!! Komentarze mile widziane, na pewno siĂŞ odwdziĂŞczĂŞ. ;)

Awatar użytkownika
n0r3k
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 2001
Rejestracja: sob 01 sty, 2011
Lokalizacja: WZ

Re: Cylek 88ccm

Postautor: n0r3k » ndz 16 sty, 2011

adrol, tak ale nie wszyscy maja kase :D jakbym mial kasy pod dostatkiem to bym kupił silnik daytony. a tak robie co sie da tanim kosztem ;)
OGAR 900 R > NSR 125 > CBR 600 F3 :)

to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Cylek 88ccm

Postautor: to&owo » ndz 16 sty, 2011

podsumowując:
musisz zadać sobie pytanie czy chcesz wyłożyć na to kupe kasy ,osiągnąć dość wysoką moc ,lepsze jakościowo materiały,czy zrobić to tańszym kosztem rezygnując z jakości. należy dodać ,że DOBRY zestaw 88 kosztuje 500-700 zł ,jeżeli mowa o aluminium

lukiromet
Uczeń
Uczeń
Posty: 27
Rejestracja: pt 14 sty, 2011
Lokalizacja: KrzeszĂłw
Kontaktowanie:

Re: Cylek 88ccm

Postautor: lukiromet » pn 17 sty, 2011

na tuning mam przeznaczone 1000zl
Ja go mam ja go pcham

Awatar użytkownika
dyzio0394
Weteran
Weteran
Posty: 327
Rejestracja: wt 30 lis, 2010
Lokalizacja: KĂŞtrzyn

Re: Cylek 88ccm

Postautor: dyzio0394 » pn 17 sty, 2011

lukiromet, jak masz tyle kasy to zrób sobie silnik 110ccm. Wyniesie cię to nie całe 300zł. Do tego możesz większy gaźnik, wałek rozrządu Z40 i tłumik jakiś przelotowy.
Ostatnio zmieniony pn 17 sty, 2011 przez dyzio0394, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Moje SalmiÂątko ;D

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Zipp/Salmo/117212

Zapraszam!!! Komentarze mile widziane, na pewno siĂŞ odwdziĂŞczĂŞ. ;)

Awatar użytkownika
Alpen
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3592
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: WWE

Re: Cylek 88ccm

Postautor: Alpen » pn 17 sty, 2011

a najlepiej zeszlifować szlifierką magnetyczną :)
modó³ wm mugen sport cdti



Wróć do „Mechaniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl