• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Czyli to co ma wpływ na osiągi.
dav6030
Majster
Majster
Posty: 78
Rejestracja: wt 24 gru, 2013
Lokalizacja: WrocÂław okolice.

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: dav6030 » wt 24 gru, 2013

Na pewno to pytanie już było, ale nie mogę znaleźć. Czy głowica od 110 ccm będzie dobrze działać z cylindrem 72 ccm ?

Pozdrawiam


Awatar użytkownika
ReallY
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3001
Rejestracja: wt 14 maja, 2013
Lokalizacja: Imielnica, Jędrzejów, Kielce
Pojazd: Hyosung GT 650r

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: ReallY » wt 24 gru, 2013

dav6030, Dzałać będzie ale mocy będziesz miał mało...
Specjalizacja:
RzeÂźbienie w metalu

dav6030
Majster
Majster
Posty: 78
Rejestracja: wt 24 gru, 2013
Lokalizacja: WrocÂław okolice.

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: dav6030 » wt 24 gru, 2013

Czyli lepiej zrobię 88 ccm.

Awatar użytkownika
KucaQ
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 2525
Rejestracja: pn 18 lut, 2013
Lokalizacja: Nowe Miasto Lub.

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: KucaQ » wt 24 gru, 2013

88 również będzie miało mało mocy na głowicy 110.
"Błyskawica zaklęta w magicznym kręgu powoduje, że nie odczuwam w sobie lęku..."

dav6030
Majster
Majster
Posty: 78
Rejestracja: wt 24 gru, 2013
Lokalizacja: WrocÂław okolice.

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: dav6030 » wt 24 gru, 2013

Czemu ? A jak splanuje o 0,8 mm ?


Awatar użytkownika
KucaQ
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 2525
Rejestracja: pn 18 lut, 2013
Lokalizacja: Nowe Miasto Lub.

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: KucaQ » wt 24 gru, 2013

Jakbyś splanował to może, może. Mniej mocy, bo 110 ma większy frez na tłok, czyli większą komorę spalania, 72 ma mniejszy frez i mniejsza komorę, przez co kompresja i moc jest wyższa.
"Błyskawica zaklęta w magicznym kręgu powoduje, że nie odczuwam w sobie lęku..."

Awatar użytkownika
Rebeluch
Weteran
Weteran
Posty: 372
Rejestracja: wt 12 lis, 2013
Lokalizacja: Wyspy Owcze
Kontaktowanie:

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: Rebeluch » sob 28 gru, 2013

Czyli jak kupię komplet uzbrojony to wystarczy go założyć i jazda? a czy konieczne jest to docieranie zaworów , to coś daje ?
Daj + to nie boli a motywuje !
________> http://www.polskajazda.pl/Motocykle/GB/Street/145150 <______________

Awatar użytkownika
Aro550
Specjalista
Specjalista
Posty: 210
Rejestracja: wt 18 cze, 2013
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: Aro550 » sob 28 gru, 2013

Zakładasz i siemano. Niektórzy docierają sobie jeszcze, ja tego nie robiłem i żadnych problemów nie ma.

Awatar użytkownika
KucaQ
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 2525
Rejestracja: pn 18 lut, 2013
Lokalizacja: Nowe Miasto Lub.

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: KucaQ » sob 28 gru, 2013

Tak, zakładasz, docierasz i dajesz w pizdę :D
Ja nigdy nie docierałem zaworów ręcznie i wszystkie z 5 zestawów, które robiłem jeżdżą po dziś dzień. Nigdy nie miałem przypadku urwanego/wygiętego/nieszczelnego zaworu przez jego niedotarcie ręczne, tak więc nie widzę takiej potrzeby, ale jak Ci się w domu na prawdę nudzi i masz dobre nerwy, to możesz docierać, nikt Ci nie zabrania :p
"Błyskawica zaklęta w magicznym kręgu powoduje, że nie odczuwam w sobie lęku..."

Awatar użytkownika
Rebeluch
Weteran
Weteran
Posty: 372
Rejestracja: wt 12 lis, 2013
Lokalizacja: Wyspy Owcze
Kontaktowanie:

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: Rebeluch » sob 28 gru, 2013

A nic tam nie trzeba smarować? I jaki sposób docierania lepszy ten 1 czy 2 ?
Daj + to nie boli a motywuje !

________> http://www.polskajazda.pl/Motocykle/GB/Street/145150 <______________

dav6030
Majster
Majster
Posty: 78
Rejestracja: wt 24 gru, 2013
Lokalizacja: WrocÂław okolice.

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: dav6030 » sob 28 gru, 2013

Mam jeszcze pytanie, jaka jest różnica w mocy silnika miedzy 50 a 72. Warte to jest w ogóle zachodu ? Chciałbym trochę w przyszłym sezonie po górach pojeździć i nie wiem czy 50 nie będę musiał pchać. Do tego ile taki zestaw 72 ccm robi kilometrów ? Jakie są najczęstsze awarie ?

Awatar użytkownika
Kamil
Weteran
Weteran
Posty: 334
Rejestracja: śr 22 lut, 2012
Lokalizacja: Sadowne

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: Kamil » sob 28 gru, 2013

Różnica jest bardzo duża w porównaniu do 50,ale z biegiem czasu ci się znudzi :p

Awatar użytkownika
ReallY
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3001
Rejestracja: wt 14 maja, 2013
Lokalizacja: Imielnica, Jędrzejów, Kielce
Pojazd: Hyosung GT 650r

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: ReallY » sob 28 gru, 2013

50 ma ok 2.9 km a 72 ok 4.5 ( chyba ) Co do awari to to samo co 50 ;)
Specjalizacja:

RzeÂźbienie w metalu

dav6030
Majster
Majster
Posty: 78
Rejestracja: wt 24 gru, 2013
Lokalizacja: WrocÂław okolice.

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: dav6030 » sob 28 gru, 2013

Wiem że się znudzi, ale chodzi mi o to żeby się lepiej to odpychało. Bo pod wiatr czy górkę nie dużą zwalnia. Czyli podsumowując warto wsadzić tam 72 ccm ? A i jak to z oznaczeniem na cylindrze ? Zeszlifować ?

Awatar użytkownika
Dominxd
Weteran
Weteran
Posty: 363
Rejestracja: czw 10 lis, 2011
Lokalizacja: LHR
Pojazd: YBR 125

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: Dominxd » sob 28 gru, 2013

na pewno warto. Z napisem to zależy bo np. u mnie napis jest na dole cylindra więc nic nie szlifowałem itp.



Wróć do „Mechaniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl