• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Czyli to co ma wpływ na osiągi.
Awatar użytkownika
Aviano
Praktykant
Praktykant
Posty: 67
Rejestracja: wt 20 sie, 2013
Lokalizacja: Woj. Lubelskie

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: Aviano » czw 03 lip, 2014

Kurde chyba wezme jednak ten :P : http://allegro.pl/cylinder-glowica-kinr ... 56040.html
Będzie dobry :P ?
Ostatnio zmieniony czw 03 lip, 2014 przez Aviano, łącznie zmieniany 1 raz.


to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: to&owo » czw 03 lip, 2014

Loteria :D

Awatar użytkownika
Aviano
Praktykant
Praktykant
Posty: 67
Rejestracja: wt 20 sie, 2013
Lokalizacja: Woj. Lubelskie

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: Aviano » czw 03 lip, 2014

speeder, a dlaczego loteria ?

Awatar użytkownika
ReallY
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3001
Rejestracja: wt 14 maja, 2013
Lokalizacja: Imielnica, Jędrzejów, Kielce
Pojazd: Hyosung GT 650r

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: ReallY » pt 04 lip, 2014

Bo to china
Specjalizacja:
RzeÂźbienie w metalu

Awatar użytkownika
Mirek
Weteran
Weteran
Posty: 255
Rejestracja: czw 03 paź, 2013
Lokalizacja: RBR

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: Mirek » pt 04 lip, 2014

Aviano, zestawy moretti są ciut droższe ale bardziej pewne http://allegro.pl/cylinder-glowica-72-c ... 78567.html
Zapraszam do tematu o moim Torosie viewtopic.php?t=10371

Zapraszam do tematy o mojej Motorynce viewtopic.php?p=140430#140430


Awatar użytkownika
Aviano
Praktykant
Praktykant
Posty: 67
Rejestracja: wt 20 sie, 2013
Lokalizacja: Woj. Lubelskie

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: Aviano » pt 04 lip, 2014

Mirek, Ale napewno te zestawy od moretti są lepsze ? Bo jeżeli tylko wydam więcej kasy na ten zestaw a potem się okaże że to jest to samo co reszta na allegro to kiepsko :P

to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: to&owo » pt 04 lip, 2014

są tak lepsze mniej więcej jak zumico gr 500 od bartona fightera. inna nazwa,a to samo

Awatar użytkownika
Mirek
Weteran
Weteran
Posty: 255
Rejestracja: czw 03 paź, 2013
Lokalizacja: RBR

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: Mirek » sob 05 lip, 2014

Aviano pisze:Mirek, Ale napewno te zestawy od moretti są lepsze ? Bo jeżeli tylko wydam więcej kasy na ten zestaw a potem się okaże że to jest to samo co reszta na allegro to kiepsko :P


Kilku kolegów je chwali i na jakiejś stronce pisało że są trochę lepsze
Zapraszam do tematu o moim Torosie viewtopic.php?t=10371

Zapraszam do tematy o mojej Motorynce viewtopic.php?p=140430#140430

Awatar użytkownika
ReallY
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3001
Rejestracja: wt 14 maja, 2013
Lokalizacja: Imielnica, Jędrzejów, Kielce
Pojazd: Hyosung GT 650r

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: ReallY » ndz 06 lip, 2014

klemens244, W 72 są dwa rodzaje a nie w 110? Pierwszy raz słyszę o tym. Do tego ,,drugiego" 72 jest tłok o innej średnicy?
Specjalizacja:

RzeÂźbienie w metalu

Latos
Specjalista
Specjalista
Posty: 238
Rejestracja: śr 23 kwie, 2014
Lokalizacja: Koronowo / CBY

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: Latos » śr 11 mar, 2015

Będę zakładać 72. Czy warto dopłacać te 40 złotych do zestawu moretti czy racing bee? Czy w ogóle różnią się czymś od zwykłej 72 od bartera?

Awatar użytkownika
Kurzac
Weteran
Weteran
Posty: 358
Rejestracja: czw 01 sie, 2013
Lokalizacja: Oleszno

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: Kurzac » śr 11 mar, 2015

z reguły nie warto . pewnie to taka sama jakość jak te zestawy najtansze po 130 zł .
JA tam mam najtanszy zestaw jaki był i sobie chwale . Wozi mnie godnie wszzędzie :) nie poddaje się nawet w dłuższych trasach . systematyczna zmiana oleju co sezon też daje dłuższe życie silnika . JA non stop jezdze na wysokich obrotach bo jazda na niskich to jak jazda rowerem ,

Awatar użytkownika
kukasz11
Majster
Majster
Posty: 127
Rejestracja: ndz 25 sie, 2013
Lokalizacja: Okolice OÂświĂŞcimia

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: kukasz11 » śr 11 mar, 2015

Ja bym nie kupywał nigdy 72 (no-name) Wolałbym dać te 40 dyszki więcej żeby jako tako ta jakoś była a nie te zestawy z Multicar :D
Ogar900
120cm Mrf Lifan *,*
Tjuning mugen i ch** xD :D

Latos
Specjalista
Specjalista
Posty: 238
Rejestracja: śr 23 kwie, 2014
Lokalizacja: Koronowo / CBY

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: Latos » śr 11 mar, 2015

A jeśli zestaw padnie to jest na to jakaś gwarancja? I czy jest różnica od którego sprzedawcy się kupuje?

Awatar użytkownika
Konrad
Specjalista
Specjalista
Posty: 170
Rejestracja: czw 16 maja, 2013
Lokalizacja: MiĂąsk Mazowiecki

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: Konrad » śr 11 mar, 2015

Latos, Barter ma dobre części. Gwarancji raczej żadnej nie będziesz miał. Gwarancje na takie duperele masz chyba przy przeróbce w serwisie choć i tego nie jestem pewien. Zresztą taki zestaw majątku nie kosztuje, a przy padnięciu np. zaworów koszta są niewielkie.
Zaliczone trasy:
* Jeruzal 2013
* GĂłra Kalwaria 2013
* Warszawa 2013
* Liczne zloty ;)

W planach:
* Wyjazd na Mazury 2014 :D

to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: to&owo » wt 17 mar, 2015

musisz mieć swistek z serwisu, że montowałeś to u tych pseudo mechaników.
coś wam powiem o tej jakości, raz brałem pakę w znanym serwisie, były uszczelki lifana oryginal na gorę silnika, cena 65zł, ale likwidowali dział i były za chyba 5 czy 9zł. to wziąłem. no fakt, lifan. te zwykłe uszczelki dekielków poszły po jakiś 2-3km, nie wiem jak, olej je dosłownie rozpuszczał :D uszczelka pod głowicę ma teraz coś koło 70km. niby odkupać trzyma oki, ale widzę, że olej zaczyna się pojawiać na łączeniu cyl+ głowica. i powiem szczerze, że w china wszystko zależy od farta.



Wróć do „Mechaniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl