O pierwszy raz słyszę że jest na dole cylindra. A i jeszcze jaką prędkość przelotową można osiągnąć ? I jakie przełożenie polecasz żeby nie muliło, ale właśnie też dało się utrzymać przy nie super wielkich obrotach prędkość przelotowa.
Ostatnio zmieniony sob 28 gru, 2013 przez dav6030, łącznie zmieniany 1 raz.
dav6030, Realne 80 jest do osągnięcia ale to chyba max na prostej, a przełożenia sam najlepiej sobie do bierzesz, jak jeźdzsz sam to dwa ząbki na przód jak dosyć często we dwóch to jeden
Dominxd, mój kumpel w Sprincie identycznym jak Twój Junak też ma na dole cylindra
dav6030, tylko czasem się takie trafiają, częściej są z napisem u góry. Bierzesz pilnik i szlifujesz, żadna filozofia
"Błyskawica zaklęta w magicznym kręgu powoduje, że nie odczuwam w sobie lęku..."
Rebeluch, Nie wiadomo, zobzczysz przy regulacji. Mój kolega musiał zmieniać dyszę przy 72 i 110 a ja na orygginalnej jeździłem przy 110 teraz przy 120 i jest dobrze Wszystko zależy od tego co siedzi w gaźniku.
Ja też długo analizowałem co wybrać i nie ma co cudować, bierz jakiś tani zestaw. Zwracałem uwagę na jakieś tam różnice na zdjęciach ale to bez sensu bo i tak mi przyszła trochę inna Wszystko to jest podobnej jakości.