W czym problem?
Wymieniłem gaźnik na VM22 Mikuni i nie mogę go ustawić. Ze zwykłymi gaźnikami nie miałem problemów. Kiedy ustawię wolne obroty na 2/3,5 tyś, obroty powoli spadają do 0 silnik aż zgaśnie, nawet na luzie w trakcie jazdy. Przy przekręcaniu manetki słychać strzały z tłumika a wskazówka obrotomierza nie idzie płynnie do góry. Z bólem dochodzi do 11tyś obr. Śrubką od mieszanki też kręciłem.
Jest lepiej kiedy wolne obroty są na około 4 tyś, ale to raczej nie jest prawidłowe ustawienie.
Szczegóły:
Junak 905 przerobiony na gaźnik
Silnik 110cc
Filtr oryginalny, airbox. Guma między filtrem a gaźnikiem oryginalna, musiałem ją rozciągnąć aby weszła na gaźnik.
Króciec chyba od 110cc, albo 72cc., nie mam pewności. Ma znacznie mniejszy otwór niż wylot z gaźnika. Czekam na dostawę króćca od 125cc.
Tłumik oryginalny od 50cc. W Junaku 128 125cc jest identyczny.
Jeszcze nie wiem jaka jest dysza w tym gaźniku a jak powinna być do 110cc.