Cześć i czołem!
Jestem w posiadaniu od nowości tego sprzętu od 2 sezonów i myślę nad "tjuningiem" tego cuda, chińskiej myśli technicznej. Tutaj się rodzi główne pytanie, jakie są REALNE osiągi zestawów 72cc, 110cc i silników od mrf 120cc lub 140cc? Nie chodzi mi tu o prędkości maksymalne (dużo zmiennych czynników), a o średnią jaką uzyskuje się na poszczególnych pojemnościach. Na seryjnej 50cc, realna prędkość przelotowa to 55km/h (nie licznikowe). Dużo podróżuję na weekendach (teraz mało co, bo zimno ale przyjdzie wiosna i sprzęt pójdzie w ruch) i prędkość na trasie to minimum 80km/h przelotowe, inaczej każdy cię wyprzedza i się trochę smutno robi (jak i mało bezpiecznie na bardziej ruchliwych drogach). Co jest waszym zdaniem najlepiej opłacalne z tych wszystkich modyfikacji patrząc na cenę/moc? A może dać sobie z tym spokój i zaoszczędzoną kasę odkładać na prawko A2 i jaką 500cc?
Dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam