• Administrator
  •  
    Wspomóż nas i wyłącz blokowanie reklam :)
     

tuning 110ccm

Czyli to co ma wpływ na osiągi.
Pawlo
Amator
Amator
Posty: 9
Rejestracja: pn 05 cze, 2017
Pojazd: zipp pro 50/125

tuning 110ccm

Postautor: Pawlo » pn 06 lis, 2017

Siema!
Mam pytanie jak wycisnąć z 110ccm jak najwięcej mocy?
mam gaznik 22mm


Awatar użytkownika
rafal168
Specjalista
Specjalista
Posty: 188
Rejestracja: wt 11 lut, 2014
Lokalizacja: MakĂłw Mazowiecki

Re: tuning 110ccm

Postautor: rafal168 » pn 06 lis, 2017

-Porting kanałów dolotowego i wydechowego;
-Magneto Outer rotor kit;
-Cieńsza uszczelka pod głowicę MLS;
-Sportowy wałek rozrządu;
-Twardsze sprężyny zaworowe;
-Gaźnik Mikuni vm22 lub molkt 26;
-Wydech przelotowy.
No i to by było wszystko. Ale ogólnie taki tuning to dość droga zabawa- niezbyt opłacalna.

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 377
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: tuning 110ccm

Postautor: JOSEMORALES » pn 06 lis, 2017

Rafał trochę się rozpędziłeś, nawrzucałeś koledze kilka dodatków z 140cc i 120cc.
te zabawy odpadają w 110cc:
-Sportowy wałek rozrządu; - z40 ma po jednej stroni inne łożysko i trzeba dobierać głowicę o odpowiedniej szerokości
-Twardsze sprężyny zaworowe; - tylko dla wałka z 40
-Gaźnik Mikuni vm22 lub molkt 26; - za duże, zalewanie problemy z regulacją.

Co do gaźników to pz19-pz22 max.

Generalnie ze 110cc nie bardzo da się więcej wykrzesać jeżeli masz dobrze dobrany wydech, gaźnik i filtr powietrza, oraz oczywiście optymalnie dobrany napęd do motocykla.
Lepiej go pogonić i zastanowić się nad yx140 ewentualnie 120cc.

grzejnik777
Specjalista
Specjalista
Posty: 167
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar

Re: tuning 110ccm

Postautor: grzejnik777 » pn 06 lis, 2017

Przelot calkowity nie jest dobry szczególnie na niskich i srednich obrotach
Mozesz zrobic plan gowicy na max byle sie Zawory nie spodkaly ale to odbije sie na zywotnosci

Awatar użytkownika
rafal168
Specjalista
Specjalista
Posty: 188
Rejestracja: wt 11 lut, 2014
Lokalizacja: MakĂłw Mazowiecki

Re: tuning 110ccm

Postautor: rafal168 » wt 07 lis, 2017

[quote="JOSEMORALES"]Rafał trochę się rozpędziłeś, nawrzucałeś koledze kilka dodatków z 140cc i 120cc.
te zabawy odpadają w 110cc:
-Sportowy wałek rozrządu; - z40 ma po jednej stroni inne łożysko i trzeba dobierać głowicę o odpowiedniej szerokości
-Twardsze sprężyny zaworowe; - tylko dla wałka z 40

Niekoniecznie się rozpędziłem. Sprężyny kiedyś widziałem do 110, a wałek można kupić sport taki z prawdziwego zdarzenia do 110, ale to koszt ok. 300zł więc trochę mało opłacalne

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 377
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: tuning 110ccm

Postautor: JOSEMORALES » wt 07 lis, 2017

Ale weź pod uwagę że te wałki są raczej do silników hondy, a tamte głowice się różnią. Bo do typowych chinoli zapomnij. Ewentualnie podaj link to może kolega sie zdecyduje, a i ja się do edukuję.

Awatar użytkownika
rafal168
Specjalista
Specjalista
Posty: 188
Rejestracja: wt 11 lut, 2014
Lokalizacja: MakĂłw Mazowiecki

Re: tuning 110ccm

Postautor: rafal168 » wt 07 lis, 2017

To już bardzo dawno tego szukałem, jak jeszcze miałem ogara 900 czyli pewnie ze 3 lata temu. Tyle że 110 miały chyba 2 długości wałków rozrządu i o ile się nie mylę ten sportowy to był na 68mm chyba

speeder
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5147
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: tuning 110ccm

Postautor: speeder » śr 08 lis, 2017

rafał ma rację, były, razem z twardszymi sprężynami, ale to jakiś hardcore był, narzekali ludzie, że cały czas za bogata mieszanka była. kosztowały od 250 do 350zł, nawet ktoś z forum sprzedawał używkę, chłopa miał ferro i yx140
Wiara czyni cuda.

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 377
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: tuning 110ccm

Postautor: JOSEMORALES » śr 08 lis, 2017

A mówimy o 110 bo to że do 140 są to każdy wie.

Awatar użytkownika
rafal168
Specjalista
Specjalista
Posty: 188
Rejestracja: wt 11 lut, 2014
Lokalizacja: MakĂłw Mazowiecki

Re: tuning 110ccm

Postautor: rafal168 » śr 08 lis, 2017

Speeder mówi raczej o wałku do 110. O ile się nie mylę chyba sprowadzał Juszczak_Pl, ale chyba nazywa się teraz rotka.net i to do niego na allegro pisałem

Awatar użytkownika
dzikilopez
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 1570
Rejestracja: pn 02 sty, 2012
Lokalizacja: Łodygowice

Re: tuning 110ccm

Postautor: dzikilopez » śr 08 lis, 2017

Kiedyś coś takiego miałem i nadal mam zachomikowane, jakiś tunerski wałek co pasował do 110 ccm. Jak wróce z roboty to zrobię jakieś wykopki w warsztacie i dam znać co to .
Benzer YANKEE + LIFAN 120ccm + PZ22
35 tys km i dalej się kręci
Łośka miałem ale sprzedałem.

Ich brauche Geld für Gasolin
Explosiv wie Kerosin
Mit viel Oktan und frei von Blei
Einen Kraftstoff wie

Benzin!
Gib mir Benzin!
R+

Pawlo
Amator
Amator
Posty: 9
Rejestracja: pn 05 cze, 2017
Pojazd: zipp pro 50/125

Re: tuning 110ccm

Postautor: Pawlo » śr 08 lis, 2017

znalazłem głowice od 125 wiadomo wieksze zawory i teraz pytanie bo do neij podejdzie wałek z40 ale czy ona będzie pasować na rozstaw szpilek? http://allegro.pl/glowica-cylindra-cros ... ml#thumb/2

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 377
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: tuning 110ccm

Postautor: JOSEMORALES » śr 08 lis, 2017

Rozstaw szpilek nie pasuje ze 125,to już było wałkowane.


Wróć do „Mechaniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Prelude & pavaczek
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
2010-2017 Moto-4t.pl ©