• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Gb street 110

Czyli to co ma wpływ na osiągi.
miloszek
Majster
Majster
Posty: 92
Rejestracja: śr 13 lip, 2016
Pojazd: Gb street

Gb street 110

Postautor: miloszek » wt 25 lip, 2017

Witam przerobiłem silnik na 110 i teraz pytanie jakie przełożenia polecacie aktualnie mam 16/47 zależy mi bardziej na prędkości


Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 1123
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Gb street 110

Postautor: JOSEMORALES » śr 26 lip, 2017

Cze, po co ci prędkość jeżeli będziesz 2 dni jechał do 60km/h? ode mnie 15/45 i poleci pod 90km/h , powinien się kręcić do 9k obrotów, ja tak miałem z gaziorem pz19 na dyszy 78. Pozdrawiam Arek

miloszek
Majster
Majster
Posty: 92
Rejestracja: śr 13 lip, 2016
Pojazd: Gb street

Re: Gb street 110

Postautor: miloszek » śr 26 lip, 2017

Gaźnik mam pz26

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 1123
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Gb street 110

Postautor: JOSEMORALES » śr 26 lip, 2017

Niestety nad wymiarowy i będziesz miał problemy z regulacją, są tacy co napiszą że to bzdura, ale przekonasz się sam.

miloszek
Majster
Majster
Posty: 92
Rejestracja: śr 13 lip, 2016
Pojazd: Gb street

Re: Gb street 110

Postautor: miloszek » pt 28 lip, 2017

nwm chodzi dobrze ladnie wkreca się na obroty
tylko chodzi o przelożenia
słyszalem ze dobre
16/38
16/41


Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 1123
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Gb street 110

Postautor: JOSEMORALES » pt 28 lip, 2017

Jak dla mnie przy 110cc lipa straszna z tymi przełożeniami, bo raz że będzie zmulony ,a dwa że niby są to przełożenia na v-max to ograniczą one obroty silnika i prędkość maksymalna także nie będzie cieszyć (takie żeby to na 140cc). Dasz 15/45 to i obroty będą się wysoko kręcić i v-max będzie zadowalający, chyba że nasłuchałeś się opowieści z rodzaju bajek że jak dasz pz26 i przełożenia typu 16/38 to poleci 120km/h. Ci którzy tak piszą, chyba się po przesiadali bezpośrednio ze skuterów 50cc na manualne 110cc i nawet jak je zmulili zębatkami to i tak o niebo lepiej niż to co mieli wcześniej więc pieją że tak trzeba. Ja także testowałem 16/41 przy 110cc i na 4 biegu silnik nie chciał dobić do 7k obrotów. Ale wiesz co? wydaj kasę na trybiki po testuj i sam osądź. Bo wielu zadaje pytania, następnie robią co usłyszeli wcześniej, a na koniec zadają pytania dla czego po tym co zrobili jest gorzej niż było.
Ps. trzeba było zacząć od tego jakie masz obecnie osiągi bo możliwe że to już koniec bajki i więcej nie dopiszesz, na razie bym zostawił 47 a te 16 zmienił na 15 i powinien iść na koło z gazu i pamiętaj żeby nie zakładać starego łańcucha na nowe zębatki. Pozdrawiam Arek

miloszek
Majster
Majster
Posty: 92
Rejestracja: śr 13 lip, 2016
Pojazd: Gb street

Re: Gb street 110

Postautor: miloszek » sob 29 lip, 2017

na koło idzie dobrze dzisiaj udalo mi się osiągnąc 83 km/h ale jeszcze nie odciął

miloszek
Majster
Majster
Posty: 92
Rejestracja: śr 13 lip, 2016
Pojazd: Gb street

Re: Gb street 110

Postautor: miloszek » sob 29 lip, 2017

nie były to jego max obroty wiec zostawiam 16/47 fajna moc i predkośc rownież

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 1123
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Gb street 110

Postautor: JOSEMORALES » sob 29 lip, 2017

miloszek pisze:na koło idzie dobrze dzisiaj udalo mi się osiągnąc 83 km/h ale jeszcze nie odciął

I nie odetnie bo takie modułu nie mają odcinki, po prostu będzie ryczał i nie będzie przyspieszać, a co do osiągów zależnie od tego jakie obroty miałeś. Jeżeli w okolicach 9k to zmiana tylnej na 45 powinna dobić w okolicach 90km/h i na tym koniec , bo skrzynia więcej nie wyciśnie. Możesz jeszcze zapodać sprzęgło 3 tarczowe z lifana 120, zależnie od tego ile ważysz może także trochę pomóc.
Ale to jest ładowanie kasy w kolejne fanty które dadzą mały efekt a wyjdzie na to że wydasz 500pln żeby moto szło 5 kilometrów szybciej.

ps. jeżeli to jest realne 83 mierzone np. GPS-em to jest już bardzo dobrze.

miloszek
Majster
Majster
Posty: 92
Rejestracja: śr 13 lip, 2016
Pojazd: Gb street

Re: Gb street 110

Postautor: miloszek » sob 29 lip, 2017

Mierzone GPS tylko na 4 nie chciał dobijac max obrotów założyłem zębatke 14 i za***iscie przyspiesza i na 4 do końca ładnie ciągnie
Ps mam jeszcze takie pytanie gb nie chce chodzić z żadnym filtrem powietrza porostu odcina przy 8 tys a bez filtra szatan

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 1123
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Gb street 110

Postautor: JOSEMORALES » ndz 30 lip, 2017

Odpowiedź jest prosta masz za duży gaźnik. Chyba tylko konkretny stożek.

miloszek
Majster
Majster
Posty: 92
Rejestracja: śr 13 lip, 2016
Pojazd: Gb street

Re: Gb street 110

Postautor: miloszek » ndz 30 lip, 2017

Brat też miał na pz26 i działal normalnie

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 1123
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Gb street 110

Postautor: JOSEMORALES » sob 05 sie, 2017

Zapytaj więc brata co tam namodził że mu tak dobrze szedł.



Wróć do „Mechaniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl