• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

50/125 vs policja

Czyli to co ma wpływ na osiągi.
lopatek2980
Amator
Amator
Posty: 12
Rejestracja: pt 26 maja, 2017
Pojazd: zumico gr 500

50/125 vs policja

Postautor: lopatek2980 » sob 08 lip, 2017

Tak jak w tytule, osoby ze swapem z 50 na 125, mieliscie spotkania z policja? Czepiali sie?

Byc moze warto zainwestowac w ogeanicznik obrotow w razie kontroli?


kymco-from-hell
Majster
Majster
Posty: 118
Rejestracja: ndz 06 lis, 2016
Pojazd: kymco k-pipe
Otrzymał podziękowań: razy

Re: 50/125 vs policja

Postautor: kymco-from-hell » sob 08 lip, 2017

dobra rada do zlych czyny bo sam swiety nie jestem a wiem co mowie bo tylko w tym roku nabilem juz 12000 km po miescie i nie zawsze grzecznie:P pamietajcie ze mam male wizualnie moto z duzym jak na jego rozmiary silnikiem. Ogolnie gliniarze sie nie znaja, drogowka oczywiscie podejrzewa ale bardziej mysla ze je odblokowalismy. Nie ma to byc przewodnik bo ogolnie sam tak robie ale to ja prywatnie ryzykuje ze w razie wypadku ubezpieczyciel zrzuci wine na mnie;]

- nie sciagajcie na siebie uwagi za bardzo, owszem szybkie starty, nawet spod swiatel, w koncu to 2oo, ale jesli wiecie ze moze byc policja to nie cisnijcie max maszyny, jak jedzie radiowoz ten nie robcie nagle z siebie sieroty i redukcja do 45km/h, jedzcie normalnie, pewnie, a jak ruszacie razem z radiowozem na swiatlach poprotu szybciej zmieniajcie biegi, niech lekko przymuli:P ogolnie jezdzijcie tak zeby nie prowokowac ich do zatrzymania :) naprawde 99% patroli oleje was nawet jak bede musieli leciec 80km/h zeby was wyprzedzic, poprostu smigajcie NORMALNIE, w miare przepisowo.

-w razie kontroli bez fisiowania i glupich gadek, tak macie odblokowany bo w oryginale ledwo jechala a nie ma zapasu mocy by uciec w niebezpiecznych sytuacjach, blokade mozna zalozyc w kazej chwili....

- jak chca zabrac.... metoda tylko dla tych z zimna krwia :P nie wiem jak w innych wojewodztwach ale ogolnie zaden zaklad diagnostyczny nie podbije wam jak byscie chcieli zmienic dowod z 50 na 125, nie maja do tego narzedzi tzn nic co legalnie wg ustawy bylo by zgodne, napis na obudowie nie wystarczy a nikt nie bedzie rozbieral silnika. to dziala ten w druga strone i jak zabiora wam dowod nikt tez sie nie podpisze ze siedzi 50 czy 125... (tak mozna miec oba silniki do szybkiego montazu w razie przypalu :P ale i tak nikt nie podpisze) Miski o tym wiedza i oddaja dowod ale to dziala jesli faktycznie widac ze jestescie swego pewni ale wyrazicie skruche itd. serio nie ma co z siebie robic debila :)

a wracajac do teamtu rev limit t ow sumie dobry pomysl, i prosty do wykonania:) jakis ukryty przelacznik i wio:)

speeder
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5240
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: 50/125 vs policja

Postautor: speeder » ndz 09 lip, 2017

Mandat od policji to wierzchoołek góry lodowej konsekwencji jakie możesz ponieść.

grzejnik777
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 399
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar
Otrzymał podziękowań: razy

Re: 50/125 vs policja

Postautor: grzejnik777 » pt 14 lip, 2017

Zabranie dowodu i skierowanie na badaniw techniczne
Byly już tu takie przypadki

speeder
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5240
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: 50/125 vs policja

Postautor: speeder » pt 14 lip, 2017

to też jedna z przyjemniejszych opcji. Pamiętajcie, że jeżeli dokonacie takiej rejestracji, wasze OC w świetle prawa nie działa.


Awatar użytkownika
Billy Corgan
Specjalista
Specjalista
Posty: 233
Rejestracja: wt 10 sty, 2012
Lokalizacja: Centrum
Otrzymał podziękowań: razy

Re: 50/125 vs policja

Postautor: Billy Corgan » śr 23 sie, 2017

speeder pisze:to też jedna z przyjemniejszych opcji. Pamiętajcie, że jeżeli dokonacie takiej rejestracji, wasze OC w świetle prawa nie działa.


Teoretycznie, to OC nie dziala nawet w przypadku nowych sprzetow, nie musimy nawet nic odblokowywac bo z reguly ciezkie 110-140kg motorowery sprzedawane sa bez blokad. A jada 60-70km/h realne.
I juz w tym momencie w-g ustawy przestaja byc motorowerem i automatycznie OC nie dziala. Takie mamy zacofane przepisy.
Moj pierwszy Barton Sprint chyba z 2012 roku mial fabrycznie 47mm cylinder 72cc... oczywiscie w homologacji 48cm3. I tak nieswiadomy tego ze moja polisa jest teoretycznie nie wazna jezdzilem nim 3 lata.
Obecnie mysle ze malo ktory pojazd spelnia warunki wbite w dowodzie, obecna nowa moda to posiadacze 'B' do swoich 125 przekladaja 150, 175 a nawet 250. Mocowania przeciez pasuja....
Ustawa o motorowerach az prosi sie o nowelizacje, 45km/h to chore ograniczenie, to stwarzanie zagrozenia na drodze i ograniczanie plynnosci ruchu. Te 3-4 konne chinskie 4t bez problemu rozpedzaja nasze kuropędy do 60km/h i moim zdaniem taka powinna byc klauzula w ustawie.

speeder
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5240
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: 50/125 vs policja

Postautor: speeder » śr 23 sie, 2017

idealnie to podsumowałeś. zresztą w naszym kraju, prawo drogowe, kwestia wysokości OC, jego wypłacania itd. to temat, który należałoby uaktualnić.

kymco-from-hell
Majster
Majster
Posty: 118
Rejestracja: ndz 06 lis, 2016
Pojazd: kymco k-pipe
Otrzymał podziękowań: razy

Re: 50/125 vs policja

Postautor: kymco-from-hell » śr 23 sie, 2017

zgadzam sie z przedmowcami, ustawa o motorowerach byla ok ale 50 lat temu:P tak naprawde taki mini motong powinien dac rade SZYBKO rozpedzic nawet z DUZYM kierownikiem maszyne do tych 60... raz ze nie bedzie zawalidroga a dwa wlasnie to co pisaliscie, bezpieczenstwo, sam pamietam moje pierwsze 72 cmm... i psycholi w puszkach ktorzy na chama mnie z drogi spychali.



Wróć do „Mechaniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2018 Moto-4t.pl