• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Co lepsze tuning 72 czy wymiana silnika?

Czyli to co ma wpływ na osiągi.
mrkesan
Posty: 7
Rejestracja: wt 04 lip, 2017
Pojazd: Romet Z50

Co lepsze tuning 72 czy wymiana silnika?

Postautor: mrkesan » wt 04 lip, 2017

Witam
Jestem posiadaczem Rometa z50 i moto fajnie chodzi osiągam nim przelotowe 60km/h(licznikowe 70), lecz podczas mocnych wiatrów i jazdy z pasazerem brakuje mu siły do rozpędzenia się. Chciałbym trochę zwiększyć jego moc i zastanawiam się nad małym tuningiem Rometa, nie wiem co zrobic, gdyż jest to moto na dwa sezony. Mam dylemat czy wybrać zestaw 72 ccm czy może dołożyć do niego ok 1000zl na silnik 120 Lifan. Potem kiedy fundusze sie uzbieraja kupuje cos na A2, a myślę że zmiana na motorek 125 nie ma sensu w obecnej chwili. Chetnie bym wymienił silnik, ale obawiam sie, że bede na tym stratny sprzedając go potem. Chciałbym się was spytać czy warto bawić się w jakieś modyfikacje na ten czas, jeśli tak to co lepsze 72 czy 120 silnik? :D


Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 1123
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Co lepsze tuning 72 czy wymiana silnika?

Postautor: JOSEMORALES » wt 04 lip, 2017

Cze, 72cc z pasażerem ? niech pomyślę...... neeee. Rozsądną inwestycją może być tylko lifan 120 przy ograniczonym budżecie. Motocykle to pasja i hobby, na nich nie zaoszczędzisz i nie wzbogacisz się przy sprzedaży i z tym musisz się liczyć. Teraz pytanie czy będziesz się bujać trupem zmulonym bo szkoda stracić przy sprzedaży? Chyba nie, pamiętaj że zadbany motorek sprzedasz od ręki i za lepszą kasę, a jakby co to zatrzymaj oryginalny silnik i zawsze możesz lifana sprzedać osobno. Ja swojego Routera sprzedałem w tym samy dniu kiedy wystawiłem ogłoszenie i dostałem taką cenę jaką chciałem otrzymać. Pozdrawiam Arek

mrkesan
Posty: 7
Rejestracja: wt 04 lip, 2017
Pojazd: Romet Z50

Re: Co lepsze tuning 72 czy wymiana silnika?

Postautor: mrkesan » śr 05 lip, 2017

Dzięki wielkie za odpowiedź i za rozwianie moich wątpliwości. Też myślałem nad ewentualna sprzedażą osobno silnika i moto, jednak to nie o tym teraz. :) Czy do mojego rometa wejdzie bez problemu lifan 120? Naczytałem się, że inne motorki z silnikiem 139fmb czasami potrzebują wzmocnienia ramy i nie wiem czy mój tego wymaga.
Jeśli chodzi o silnik zależy mi na tym by był z rozrusznikiem. Na allegro znalazłem parę ofert silnikow 110 Zongshen i jedna oferte Lifana 120.
http://allegro.pl/silnik-4t-110-125-cc- ... 18113.html
http://allegro.pl/silnik-125-junak-rome ... 55981.html
http://allegro.pl/silnik-125cc-ogar-ben ... 22981.html
https://sklep.pitbikemrf.pl/silniki/251 ... 02514.html (niedostepny)
Silniki 110 też będą dobrym wyborem czy jednak na lifana sie zdecydować?
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 1123
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Co lepsze tuning 72 czy wymiana silnika?

Postautor: JOSEMORALES » śr 05 lip, 2017

Te wszystkie silniki wyglądają na 110cc. W 110 sie nie pchaj bo są awaryjne. Pozdrawiam

Wozidło
Posty: 6
Rejestracja: śr 20 cze, 2018
Pojazd: GS500

Re: Co lepsze tuning 72 czy wymiana silnika?

Postautor: Wozidło » czw 21 cze, 2018

Poszukaj jakiejś dobrej 125cc nie pchaj sie w 110 bo tak jak kolega mówi są awaryjne, kumpel wsadził w Yame TZR 50 silnik 110 i pluje sobie w brodę bo moto cały sezon stoi w garażu na naprawdach niz jeździ, szuka teraz 125 z pomocą sklepu i mam nadzieje że szybko coś znajdzie bo nie mam z kim jeździć :D.

W tym sklepie nie ma silników, usuń proszę reklamę. Arek
ps. już nie musisz następnym razem urlop od forum....



Wróć do „Mechaniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl