• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Silnik ZS 155. Podłączenie elektryczne

Czyli to co ma wpływ na osiągi.
Awatar użytkownika
klemens244
Weteran
Weteran
Posty: 478
Rejestracja: wt 29 lis, 2011
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: chopper 125
Kontaktowanie:

Silnik ZS 155. Podłączenie elektryczne

Postautor: klemens244 » pt 24 mar, 2017

Kupiłem ZS155 cc Pitbike Poziomy silnik z małym magnetem do zainstalowania go w motorowerze do jazdy po mieście. Musi mieć światła, regulator napięcia, moduł, ładowanie akumulatora.

https://sklep.pitbikemrf.pl/silniki/58-silnik-zs-155ccm-2000000000589.html


Ktoś wie jak podłączyuć elektrykę w nim ?

Tak to wygląda:

https://sklep.pitbikemrf.pl/elektryka/468-stator-6-cewek-lekkie-magneto-zs155-yx170.html


Nie ma tu klasycznej kostki do podłączenia modułu, regulatora napięcia i wpięcia tym samym w układ pojazdu.

Może ktoś ma schemat, link jak to zrobić ?
Obrazek


to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Silnik ZS 155. Podłączenie elektryczne

Postautor: to&owo » pt 24 mar, 2017

Eh. Ciężka sprawa, wiem, że ktoś, kto kiedyś posiadał takowy silnik, montował w nim całe magneto, iskrownik z własnoręcznie nawijanymi cewkami od jakiegoś pionowego silnika Lifana. NIe wiem czy nie 150 ccm.

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 1123
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Silnik ZS 155. Podłączenie elektryczne

Postautor: JOSEMORALES » sob 25 mar, 2017

Cze, popytaj użytkownika meGaS. On miał podobny silnik z tym "dziwnym" modułem. Pozdrawiam Arek

Awatar użytkownika
klemens244
Weteran
Weteran
Posty: 478
Rejestracja: wt 29 lis, 2011
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: chopper 125
Kontaktowanie:

Re: Silnik ZS 155. Podłączenie elektryczne

Postautor: klemens244 » ndz 26 mar, 2017

Już go rozgryzłem. Sam moduł jest O.K. Do świateł potrzebna jest prądnica 6-o cewkowa, a nie 2-cewkowa. Koło magnesowe to rzeczywiści pizdka w porównaniu z naszym klasycznym kołem.
Fakt faktem, że znamy już i elektrykę w silnikach PITBIKE.
Obrazek



Wróć do „Mechaniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl