Jeżeli chodzi o moduł, jest to ten sam co w 139fmb... (przynajmniej u mnie)
Raczej na pewno do zmiany będziesz miał regulator... W sprzęcie który miałem, była dolutowana po prostu kostka od instalacji 200ccm. (stara nawet została, ale moduł podpinany pod nią nie działał, tylko ten podpięty pod kostkę od 200ccm)
Po za tym, reszta zostaje już chyba taka sama.
Oczywiście, inna będzie też kostka od samego silnika. Tutaj myślę najlepiej dorwać kostkę od uszkodzonej instalacji i wstawić tą co trzeba.
A no i czujnik biegów jeszcze zostaje... Tutaj niestety, do popisu zostają nam 4 biegi + luz. A 5-ego nam nie pokaże...
A i ogólnie, miałem 200ccm w GB Street. Moc mega! Tylko że problem z przełożeniami był. Mimo nieoryginalnej zębatki 36z z tyłu i 17z z przodu, biegi były troszkę jeszcze za krótkie. (koło tył 16")
Aczkolwiek, silnik zamontowany był z Krosa, nw. jak z silnikiem od zwykłego moto.