• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

przekładka z fmb na fmi (pion) co trzeba

Czyli to co ma wpływ na osiągi.
ScyzorykXXX
Uczeń
Uczeń
Posty: 29
Rejestracja: pn 13 mar, 2017
Pojazd: zipp pro

przekładka z fmb na fmi (pion) co trzeba

Postautor: ScyzorykXXX » pn 13 mar, 2017

witam wszystkich forumowiczów jestem tu nowy i jeśli coś jest źle proszę mnie poprawić ale do rzeczy

mam zippa pro 50 z silnikiem 139fmb i chciał bym mu wrzucić jakąś 150-200cc koniecznie pionową 5-6b bo 4b to udręka i problem w tym że nie zabardzo wiem jak to będzie wyglądać z elektryką będzie trzeba wyrzucić starą ? i jaką ją zastąpić od jakiego chinolka ?
z góry dzięki za pomoc :)


Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 1124
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: przekładka z fmb na fmi (pion) co trzeba

Postautor: JOSEMORALES » pn 13 mar, 2017

Cze, z elektryką nie powinno być problemów, a co najważniejsze to dobrze wykonać mocowanie silnika. W ramie zippa pro masz dużo miejsca i nie ma najmniejszego problemu aby taki piec zmieścić. Pozdrawiam Arek

ScyzorykXXX
Uczeń
Uczeń
Posty: 29
Rejestracja: pn 13 mar, 2017
Pojazd: zipp pro

Re: przekładka z fmb na fmi (pion) co trzeba

Postautor: ScyzorykXXX » wt 14 mar, 2017

malina :) no właśnie co do mocowań to nie muszę prawie nic przerabiać a tylko dodać mocowania nie wiem czy ktoś zrobił takie mocowanie czy jak bo z tego co wiem dolne pasuje idealnie a górne jak mierzyłem pasuje tylko otwory muszę wywiercić bliżej bo górne mocowanie u mnie to dwa kątowniki <radocha> a ten orginalny moduł da radę ? bo one troche się różnią od tych co są w fmi

Awatar użytkownika
Boszu
Majster
Majster
Posty: 96
Rejestracja: śr 29 sty, 2014
Lokalizacja: Koz³ówek/Podkarpacie
Kontaktowanie:

Re: przekładka z fmb na fmi (pion) co trzeba

Postautor: Boszu » wt 14 mar, 2017

Jeżeli chodzi o moduł, jest to ten sam co w 139fmb... (przynajmniej u mnie)
Raczej na pewno do zmiany będziesz miał regulator... W sprzęcie który miałem, była dolutowana po prostu kostka od instalacji 200ccm. (stara nawet została, ale moduł podpinany pod nią nie działał, tylko ten podpięty pod kostkę od 200ccm)
Po za tym, reszta zostaje już chyba taka sama. ^^
Oczywiście, inna będzie też kostka od samego silnika. Tutaj myślę najlepiej dorwać kostkę od uszkodzonej instalacji i wstawić tą co trzeba. ;)
A no i czujnik biegów jeszcze zostaje... Tutaj niestety, do popisu zostają nam 4 biegi + luz. A 5-ego nam nie pokaże...

A i ogólnie, miałem 200ccm w GB Street. Moc mega! Tylko że problem z przełożeniami był. Mimo nieoryginalnej zębatki 36z z tyłu i 17z z przodu, biegi były troszkę jeszcze za krótkie. (koło tył 16")
Aczkolwiek, silnik zamontowany był z Krosa, nw. jak z silnikiem od zwykłego moto. ;)
Zapraszam na mĂłj kanaÂł na YT:
Link do kanaÂłu.
Znajdziecie tam Motovlogi, filmy ze ZlotĂłw, Stuntu i Testy motocykli/motorowerĂłw.

ScyzorykXXX
Uczeń
Uczeń
Posty: 29
Rejestracja: pn 13 mar, 2017
Pojazd: zipp pro

Re: przekładka z fmb na fmi (pion) co trzeba

Postautor: ScyzorykXXX » czw 16 mar, 2017

dzięki miejmy nadzieje że będzie działać :) sama kostka od silnika to nie problem wystarczy zrobić na wtyki i bd działać
a jak założyłeś take zębatki to nie stracił na przyśpieszaniu pod górki nie miał muła ? bo te skrzynie z tych silników charakteryzują się tym że są dość słabo wy stopniowane o ile mówisz to o silniku z loncina czy tym podobnym



Wróć do „Mechaniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl

 

 

cron