• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Tuning 125/150 junak 131

Czyli to co ma wpływ na osiągi.
Bermorg
Posty: 4
Rejestracja: wt 14 lut, 2017
Pojazd: Junak 131

Tuning 125/150 junak 131

Postautor: Bermorg » wt 14 lut, 2017

Witam Panowie, szukałem w internecie, ale nic ciekawego nie znalazlem. Mam junaka 131 125cc, chciałem zmienić cylinder na 150cc aby tym samym zwiększyć trochę moc przy jeździe do pracy na obwodnicy wśród tirow. Chciałem się dowiedzieć czy przy zmianę cylindra na 150 nic więcej nie potrzebuję? Głowica, gaźnik zostają ce same? Silnik to 156fmi na popychaczach a gaźnik to pz 27.


Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 768
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Tuning 125/150 junak 131

Postautor: JOSEMORALES » wt 14 lut, 2017

Witaj, stara głowica także wylatuje. Wymieniasz tłok + cylinder + głowica, gaźnik zostaje ewentualnie zwiększysz rozmiar dyszy . Pozdrawiam Arek

Bermorg
Posty: 4
Rejestracja: wt 14 lut, 2017
Pojazd: Junak 131

Re: Tuning 125/150 junak 131

Postautor: Bermorg » śr 15 lut, 2017

Dzięki za odpowiedź tak też myślałem, że głowica też wylatuje, ale kilka osób twierdzilo inaczej dlatego szukałem odpowiedzi.

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 768
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Tuning 125/150 junak 131

Postautor: JOSEMORALES » śr 15 lut, 2017

Komplecik to wydatek ok. 450pln są takie zestawy na allegro.

Bermorg
Posty: 4
Rejestracja: wt 14 lut, 2017
Pojazd: Junak 131

Re: Tuning 125/150 junak 131

Postautor: Bermorg » śr 15 lut, 2017

Widziałem te zestawy, powiedzcie mi tylko czy zestaw od rometa k125/z125 podpasuje bo tylko to widzę na Allegro typowo do junaka nie widzę.

Chodzi mi dokładnie o ten zestaw http://allegro.pl/cylinder-glowica-150- ... 17923.html tylko nie wiem czy np sworzeń ma taką samą średnicę.


Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 768
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Tuning 125/150 junak 131

Postautor: JOSEMORALES » czw 16 lut, 2017

Cze, musiałbyś zapytać sprzedawcę. Z tego co czytałem były problemy z silnikami z wałkiem wyrównoważającym (
bo podejrzewam że taki masz) tylko podczas przeróbki na 200/250 bo tam się zmienia także wał i musiał być taki z napędem dla tego wałka. A prze 150cc zmieniasz samą górę i ważne tylko czy na łańcuchu czy na popychaczach. Pozdrawiam Arek

Bermorg
Posty: 4
Rejestracja: wt 14 lut, 2017
Pojazd: Junak 131

Re: Tuning 125/150 junak 131

Postautor: Bermorg » czw 16 lut, 2017

Tak mam wałek, silnik ohv czyli na popychaczach. Najbardziej interesuje mnie czy otwory montażowe do szpilek mają takie same rozstawy rozstawy jak u mnie, już widzę, że górna pokrywa zaworów jest troszkę inna bo mocowana na 3 śruby a ja mam na 4, ale to raczej nie problem zwłaszcza, że głowica też nowa idzie. Druga sprawa w kopulce jest jeden otwór zaślepiony śruba czy tam można podłączyć przewód od chłodnicy oleju, pytanie tylko czy tam ma być wyjście czy wejście do chłodnicy i gdzie wtedy dać drugi przewód, ktoś się orientuje?



Wróć do „Mechaniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2018 Moto-4t.pl