Tak więc Z40 zamontowany. Z czyszczeniem wszystkiego (jazda zimą), rozbiórka + montaż ponad 2 godziny. Nie wiem czy to krótko, czy długo ale bezproblemowo i działa
. Co mnie zaskoczyło po odpaleniu to dźwięk silnika taki ciężki metaliczny (nie mylić z uderzaniem zaworów o tłok), a co do wzrostu mocy to na pierwszym biegu podczas startu jest dużo lepiej , pozostałe biegi powyżej 4-5tyś odczuwalna różnica. Zmienił się również zakres obrotów dla 3 i 4 biegu, ogólnie moto woli teraz wyższe zakresy. Trochę wymarzłem w garażu więc jechałem od razu do domu i nie miałem zbytnio czasu i ochoty na testy, wiec jak mi coś jeszcze wpadnie to podzielę się spostrzeżeniami.
Ps. można się zdziwić chcąc przykręcić zębatkę wałka rozrządu ponieważ jest mocowana na 2 śruby (a nie 3 jak oryginalna) symetrycznie przez co można ustawić rozrząd o 180st w drugą stronę więc warto przed montażem sobie oznaczyć wg. oryginalnej.
Pozdrawiam Arek