• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Swap Zipp Neken

Czyli to co ma wpływ na osiągi.
Cjuba
Posty: 5
Rejestracja: ndz 06 wrz, 2015
Pojazd: Zipp Neken

Swap Zipp Neken

Postautor: Cjuba » pn 23 lis, 2015

Siemanko!
Niedawno włożyłem do swojego Nekena 72cm, ale szybko mi się to znudzilo, i dla mnie to on w miejscu stoi. Planuje sprzedać swój silniczek i wlożyć 125. Co polecacie w rozsądnych pieniądach wlożyc do niego?
http://allegro.pl/silnik-4t-125-cc-rome ... 56005.html
Coś takiego byłoby ok? Co o nim powiecie?


Awatar użytkownika
polo
Weteran
Weteran
Posty: 275
Rejestracja: pn 28 mar, 2011
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: Złomosaki DIYedyszyn
Kontaktowanie:

Re: Swap Zipp Neken

Postautor: polo » pn 23 lis, 2015

Mam pewne zaległości w chińczykach, ale strzelam, że nic się nie zmieniło i to wciąż 110 z napisem 125 ;P
Za tą cenę wyhaczysz coś ciekawszego http://sklep.pitbikemrf.pl/14-silniki Chyba, że potrzebujesz mocnych świateł. Ja w te z allegro bym nie szedł. Ceny z kosmosu.
#PRzRacingTeam
Obrazek....Obrazek....Obrazek

Cjuba
Posty: 5
Rejestracja: ndz 06 wrz, 2015
Pojazd: Zipp Neken

Re: Swap Zipp Neken

Postautor: Cjuba » pn 23 lis, 2015

Myślalem o Lifanie 120, ale obawiam się tego ładowania. Wszystkie światła musze mieć sprawne bo jeżdzę nim na codzień po ulicy ;) Ale slyszałem też, że Lifan 120 jest dość mocniejszy od 110 typowo chińskiej

Awatar użytkownika
dzikilopez
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 1702
Rejestracja: pn 02 sty, 2012
Lokalizacja: Łodygowice

Re: Swap Zipp Neken

Postautor: dzikilopez » pn 23 lis, 2015

Cjuba dobrze prawi na 99% to z Twojego linku to 110ccm. Bierz Lifana, zadzwoń to sprzedającego może co opuści jak od razu zamówisz z 6 cewkowym iskrownikiem i magnetem. Osobno sam iskrownik 160 chyba stoi a tak może tego 2 cewkowca weźmie w rozliczeniu. Ja mam Lifana ponad rok i leje wache zmieniam olej pilnuje zaworów i latam.
Benzer YANKEE + LIFAN 120ccm + PZ22
60 tys km i dalej się kręci

Ich brauche Geld für Gasolin
Explosiv wie Kerosin
Mit viel Oktan und frei von Blei
Einen Kraftstoff wie
Benzin!
Gib mir Benzin!
R+

Cjuba
Posty: 5
Rejestracja: ndz 06 wrz, 2015
Pojazd: Zipp Neken

Re: Swap Zipp Neken

Postautor: Cjuba » pn 23 lis, 2015

Iskrownik z magnetem nie podejdzie od 139fmb nie? Jest też fajna wersja z rozrusznikiem co bardzo by mi odpowiadalo, ale 200zł droższa... Do tego jeszcze gaźnik i pare rzeczy zapewne jeszcze wyjdzie. http://sklep.pitbikemrf.pl/silniki/251- ... sznik.html


Awatar użytkownika
dzikilopez
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 1702
Rejestracja: pn 02 sty, 2012
Lokalizacja: Łodygowice

Re: Swap Zipp Neken

Postautor: dzikilopez » wt 24 lis, 2015

W przypadku Lifana bez rozrusznika cewki są przykręcone do podstawy wkręcane w karter pod magneto więc magneto i cewki od FMB nie podejdą. Ponadto standardowo Lifan ma 2 cewki. 120`stka z dolnym rozrusznikiem będzie idealnym rozwiązaniem a gaźnik zawsze może od biedy pozostać oryginalny Pz20 czy nawet Pz19. Wiadomo że odbije się to na osiągach ale jak sie nie ma co się lubi to się lubi co się ma .
Benzer YANKEE + LIFAN 120ccm + PZ22
60 tys km i dalej się kręci

Ich brauche Geld für Gasolin
Explosiv wie Kerosin
Mit viel Oktan und frei von Blei
Einen Kraftstoff wie
Benzin!
Gib mir Benzin!
R+



Wróć do „Mechaniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl