• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Silniczek YX140 ;D

Czyli to co ma wpływ na osiągi.
Szymciu
Uczeń
Uczeń
Posty: 41
Rejestracja: śr 27 maja, 2015
Lokalizacja: Pomorze

Silniczek YX140 ;D

Postautor: Szymciu » ndz 19 lip, 2015

Witam !
Wiem wiem pewnie były tematy o tym silniku... ale chcę konkretne odpowiedzi a własciwie jedną :P
Jak to jest z tą żywotnością tego silnika ? Już mówię że ze mną nie będzie miał za lekko wiadomo trochę poszaleć każdy chce :P
Do silniczka najprawdopodobnie bym wpakował jakiś firmowy gaźnik wiadomo chłodnicę lekkie magneto i wałek Z40. }
Jaką przelotową prędkość można by na tym uzyskać ?
I jakie są wasze opinie na temat tego silnika prosiłbym raczej o wypowiedzenie się osób kture miały z nim do czynienia :)
Pozdrawiam !


Czarek
Uczeń
Uczeń
Posty: 37
Rejestracja: ndz 23 lis, 2014
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź

Re: Silniczek YX140 ;D

Postautor: Czarek » ndz 19 lip, 2015

Silnika nie posiadam, lecz jeśli zamontujesz lekkie magneto z silnikiem nie powinny być żadne problemy ( jedyne problemy z tym silnikiem to wał , ale przeważnie winowajcą jest ciężkie magneto. Silnik z dobrym gaźnikiem sportowym wałkiem i lekkim magnetem ma około 16 koni przelotowa to około 100 km/h a vmax pewnie z 120 może więcej wiem że kaccerski bez lekkiego magneta i wałka osiągał swoim ogarem 117 bodajże.

Awatar użytkownika
kaccerski
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 1528
Rejestracja: pt 29 mar, 2013
Lokalizacja: Âżywiec

Re: Silniczek YX140 ;D

Postautor: kaccerski » ndz 19 lip, 2015

największym minusem tego silnika jest seryjne magneto , mi wytrzymał 9k , gdybym posiadał lekkie magneto pewnie jeździłby do teraz
Dlaczego to wina ciezkiego magneta? , bo silnik bardzo szybko się wkręcał na oborty a magneto miało byt duzą bezwładnośc wielokrotne kręcenie go po obrotach zmęczyło czop wału i się urwał, tak osiągałem nim 115/116 na przełożeniach 16/38 poleciałby więcej gdyby uszczelka pod głowica nie była lekko wyfurana ;d
przelotowa ok 80/90 km/h lajtowo było się nim rozpedzić do 100 od 0-100 oscylowało w granicch 20 sekund , może mniej niepamiętam już szkoda ze nie zdołałem nagrać filmu ehhh miałbym jakiś dowód na to. ale polecam ten silnik każdą częścią swojego ciała spalanie od 2,5 nawet mniej do ok 4 elastycznosc i moc w kazdych obrotach i oczywiście niezawodność
Gdybym mial wybrać jakiś inny silnik to wolałbym zostać przy tym
"Prowizorka Trzyma Lata ! "
"nie sztuka jest kupiĂŚ i jeÂździĂŚ "
JeÂśli pomogÂłem, Postaw piwo ! :)

http://forum.moto-4t.pl/viewtopic.php?t=9069

router A500 140 ccm By Kaccerski, zapraszam :D

Pozdrawiam :)

Szymciu
Uczeń
Uczeń
Posty: 41
Rejestracja: śr 27 maja, 2015
Lokalizacja: Pomorze

Re: Silniczek YX140 ;D

Postautor: Szymciu » pn 20 lip, 2015

Ok dzięki wielkie ;D
A czy przez lekkie magneto silnik nie straci na elastyczności ?
Czy silnik jest wytrzymały w sensie że nie pałowanie palenie kapci itp... tylko na jechanie po obrotach przyśpieszanie i takie tam ? i jeszcze pytanie czy pod góry traci moc ? Bo mieszkam na Kaszubach :D (z czego jestem dumny he he ) i tutaj raczej nie ma prostych dróg (wzniesienia i to dość strome :/ ) i moja 110 czasami wymiękała...
No i 110 ze mną długo nie wytrzymała niestety jakieś 4k przebiegu i żre olej...
Ostatnio zmieniony pn 20 lip, 2015 przez Szymciu, łącznie zmieniany 1 raz.

to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Silniczek YX140 ;D

Postautor: to&owo » pn 20 lip, 2015

110 są słabe. normalne silniki hondy 110 mają kontrukcje chińskich 120. a silniki kawasaki i suzuki w pojemności 110 to totalny kosmos.
140 czy zniesie palenie lacza ? ty chyba nie znasz kaccerskiego, jaranie kapci, drifty pionowanie :D wszystko znosiło :D


Awatar użytkownika
rafal168
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 201
Rejestracja: wt 11 lut, 2014
Lokalizacja: MakĂłw Mazowiecki
Pojazd: Honda NSR 125

Re: Silniczek YX140 ;D

Postautor: rafal168 » pn 20 lip, 2015

Ja mam xy 140 w gb naprawde warto mam bez wałka z40 tylko z lekkim magnetem naprawdę jest moc gm jest ciężki na 2 da się go podnieść jeszcze na koło prędkość na 16/41 110 mierzone hondą hornet 600 i gpsem. Silnik warty polecenia telko chłodnica to konieczność a i nie trzeba adaptera montować. Oleju nie brierze. Chińską 110 objeżdżam we 2 osoby i na v maxie i na przyspieszeniu. Moc z samym lekkim magnetem pewnie coś koło 13-14 km. Docierałem tylko 150 km już 400 razem zrobiłem i jest git. Jednym słowem bez zastanowienia się bierz.

Szymciu
Uczeń
Uczeń
Posty: 41
Rejestracja: śr 27 maja, 2015
Lokalizacja: Pomorze

Re: Silniczek YX140 ;D

Postautor: Szymciu » wt 21 lip, 2015

Ok a jak z kablami ? Nie było problemu ?

Awatar użytkownika
kaccerski
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 1528
Rejestracja: pt 29 mar, 2013
Lokalizacja: Âżywiec

Re: Silniczek YX140 ;D

Postautor: kaccerski » wt 21 lip, 2015

aa tak dorzuce, oto jedno z kilkunatu paleni kapcia na tym silniku xd
https://www.youtube.com/watch?v=iv6evRF4Ye8
a kable pasują tylko oryginalnie yx niema cewki na światło ale jak kupisz lekkie magneto to problem będzie rozwiązany :)
"Prowizorka Trzyma Lata ! "

"nie sztuka jest kupiĂŚ i jeÂździĂŚ "

JeÂśli pomogÂłem, Postaw piwo ! :)



http://forum.moto-4t.pl/viewtopic.php?t=9069



router A500 140 ccm By Kaccerski, zapraszam :D



Pozdrawiam :)

Szymciu
Uczeń
Uczeń
Posty: 41
Rejestracja: śr 27 maja, 2015
Lokalizacja: Pomorze

Re: Silniczek YX140 ;D

Postautor: Szymciu » śr 22 lip, 2015

ok ok ale z tego co patrzyłem to chyba nie ma kabli z kostką na końcu u mnie nie pamiętam ale chyba do modułu idą w 110.
A i tak z ciekawości to od czego masz tłumik ? ;D
Ostatnio zmieniony śr 22 lip, 2015 przez Szymciu, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
eryczowski
Uczeń
Uczeń
Posty: 17
Rejestracja: śr 01 kwie, 2015
Lokalizacja: Nowogard

Re: Silniczek YX140 ;D

Postautor: eryczowski » śr 22 lip, 2015

to jest od zippa pro 50 ;d.

Szymciu
Uczeń
Uczeń
Posty: 41
Rejestracja: śr 27 maja, 2015
Lokalizacja: Pomorze

Re: Silniczek YX140 ;D

Postautor: Szymciu » czw 23 lip, 2015

Właśnie coś tak mi się zdawało ale chciałem się upewnić ;D

Awatar użytkownika
ReallY
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3001
Rejestracja: wt 14 maja, 2013
Lokalizacja: Imielnica, Jędrzejów, Kielce
Pojazd: Hyosung GT 650r

Re: Silniczek YX140 ;D

Postautor: ReallY » pt 24 lip, 2015

140 jest dobre ale pionowe silniki lepsze ja bym radził ci iść w tę stronę bo jest taniej.
Specjalizacja:
RzeÂźbienie w metalu

Szymciu
Uczeń
Uczeń
Posty: 41
Rejestracja: śr 27 maja, 2015
Lokalizacja: Pomorze

Re: Silniczek YX140 ;D

Postautor: Szymciu » pt 24 lip, 2015

Taniej ? Przerabianie ramy pierolenie się żeby było wszystko równo itp eee jak dla mnie nie opłacalne (ale nwm nie znam się to tylko moje myśli ;D ) z tego co wiem to silnik jest za wysoki i się nie zmieści pod bak... sam silnik już jest droższy bo z 1500 za 150cm jęsli pamiętam dobrze. Na korzyść 150 cm na pewno wytrzymałość i 5 bieg ;D

to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Silniczek YX140 ;D

Postautor: to&owo » pt 24 lip, 2015

pion, to kolejny etap, chodzi równiej, jest mniej awaryjny. takim 125 w pionie, jeżeli nie kupisz trupa to napwno zajeździsz ramę prędzej niż go :D

Szymciu
Uczeń
Uczeń
Posty: 41
Rejestracja: śr 27 maja, 2015
Lokalizacja: Pomorze

Re: Silniczek YX140 ;D

Postautor: Szymciu » pt 24 lip, 2015

Tak ale trochę jest zabawy z ramą niestety :(



Wróć do „Mechaniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl