• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Gaźnik 110 cc

Czyli to co ma wpływ na osiągi.
Czarek
Uczeń
Uczeń
Posty: 37
Rejestracja: ndz 23 lis, 2014
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź

Gaźnik 110 cc

Postautor: Czarek » pt 26 gru, 2014

Witam.
Mam pytanie otóż czy ten gaźnik będzie spoko do 110 cc http://allegro.pl/gaznik-cross-125-140- ... 06456.html ? Czy dostane króciec 25 mm do 110 z górnym rozrusznikiem ?


Awatar użytkownika
dzikilopez
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 1702
Rejestracja: pn 02 sty, 2012
Lokalizacja: Łodygowice

Re: Gaźnik 110 cc

Postautor: dzikilopez » pt 26 gru, 2014

Jak masz rozrusznik to może być ciężko wcisnąć powyższy gaźnik. PZ26 zamontujesz jedynie gardzielą w stronę jazdy. Możesz kombinować i dopaść podstawkę pod gaźnik z fasolkami zamiast otworów pod śruby. Dasz w tedy gazior tak jak Ci pasuje. Miałem PZ26 na 110ccm ale nie mogłem go idealnie ustawić, zawsze zadławiało silnik przy gwałtownym dodaniu gazu.
Benzer YANKEE + LIFAN 120ccm + PZ22
60 tys km i dalej się kręci

Ich brauche Geld für Gasolin
Explosiv wie Kerosin
Mit viel Oktan und frei von Blei
Einen Kraftstoff wie
Benzin!
Gib mir Benzin!
R+

Czarek
Uczeń
Uczeń
Posty: 37
Rejestracja: ndz 23 lis, 2014
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź

Re: Gaźnik 110 cc

Postautor: Czarek » pt 26 gru, 2014

dzikilopez, wiesz może jak ta podstawka sie nazywa ?

Decks
Amator
Amator
Posty: 15
Rejestracja: sob 28 gru, 2013
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź

Re: Gaźnik 110 cc

Postautor: Decks » czw 18 cze, 2015

Ja mam silnik z rozrusznikiem i wchodzi elegancko "normalną" stroną. Jeśli chodzi o zalewanie, to troszkę przylewa przy zmianie biegu, ale za to wykręca max z tego silnika :p
P.S Sorry za odkop, nie zauważyłem daty xd
Ostatnio zmieniony czw 18 cze, 2015 przez Decks, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
rafal168
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 201
Rejestracja: wt 11 lut, 2014
Lokalizacja: MakĂłw Mazowiecki
Pojazd: Honda NSR 125

Re: Gaźnik 110 cc

Postautor: rafal168 » pt 19 cze, 2015

Do 110 najlepszy pz22 miałem też 26 ale nie dało się też go na 110 wyregulować


Awatar użytkownika
szymo_97
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 1007
Rejestracja: ndz 17 lut, 2013
Lokalizacja: Paprotnia, koÂło ÂŁodzi

Re: Gaźnik 110 cc

Postautor: szymo_97 » sob 20 cze, 2015

Ja tam spokojnie włożyłem pz26 do silnika z rozrusznikiem.
Niemniej jednak krociec taki szeroki w tym kształcie to będziesz musiał dorobić sobie we własnym zakresie.
GuoWe'i 125 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 :D

Obrazek

gg. 20481530

Awatar użytkownika
klemens244
Weteran
Weteran
Posty: 478
Rejestracja: wt 29 lis, 2011
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: chopper 125
Kontaktowanie:

Re: Gaźnik 110 cc

Postautor: klemens244 » sob 20 cze, 2015

Panowie. Z końcem maja dostałem link od bikera do sprzedawcy króćca dolotowego 26mm-cena 33 zeta. Nie było mnie 3-y tygodnie, więc jak wymieniony link w gg. odnajdę to go tu zamieszczę. Pz26 możesz spokojnie zamontować klasycznie, czyll filtr za gaźnikiem. Regulacja Pz26 jest identyczna jak w Pz 19, czy Pz 22. I co wbrew zdaniu o zalewaniu nic takiego nie ma miejsca. Mam 2-szt Pz 26, z dyszami głównymi 0,87 i 0,9. Jeden z nich wymieniłem u hurtownika - bez problemu- bo przysłał mi Pz 19, Na którym też ładnie pracował I do 110 ccm Pz 19, czy Pz 22 w zzupełności wystarczy. Montując gaziora do przodu dzięki krótkim kolankom PCV pod zlewozmywak kuchenny mam bajerowski "komin"na wysokości przedniej części baku. Można zastosować obydwie opcje i NIE MA dławienia w postaci nadmiaru nawiewanego powietrza do gaźnika. Dwa lata temu nasz hurtownik z własnych doświadczeń zaproponował mi w/w dyszę główną, która działa idealnie. Wiadomo, że nie mamy wtrysku, czy też ruchomego punktu iskry, do jest CDI /moduł/. Jeżeli macie większe imadło to kołnierze do króćca można zrobić z blachy gr=4 mm -przy elektrycznym spawaniu "nie faluje". Wiadomo, że po spawaniu rzucamy już komplet na jakiś stół traserski lub płaskie na biurko, iglak w rękę tak ażeby powierzchnie były idealnie PŁASKIE. Dołożyłem część kolanka stalowego bez szwu o fi 1" oraz też kawałek rurki 1". Średnica wewnętrzna wynosi 26 - 26,5 mm. Króciec rzecz jasna jest nad górny rozrusznik. W zależności od silnika 72, 110, czy 125 ccm dawałem jedną lub dwie podkładki ebonitowe, te po 5 mm grubości. Zawsze je też jesł łatwo dopacować nad głowicę - przesunięcie osi jest 4 mm lub pomiędzy gaziorem a króćcem. Jak widać jest szeroka paleta umiejscowienia gaźnika. A co jest ważne to fakt, że gaźnik ma być jak najbliżej głowicy oraz najbliżej zainstalowany filtr powietrza /gąbkowy/, bo mamy tylko jeden cylinder, który nie wytwarza takiego podciśnienia jak 4-y gary np. z 4-ma gaziorami, które też są bliziutko głowicy.
Decks- masz za dużą dyszę gł. paliwa, ale jak lubisz kopa powyżej średnich obrotów to Ci to pasuje.
Rafał- ten preferowany Twój zestaw jest b. dobry. U mnie też działał bez zarzutu. Pz 26 da się wyregulować, ale to już balet z doborem dyszy do Konkretnego silnika
Obrazek



Wróć do „Mechaniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl