Postautor: klemens244 » sob 20 cze, 2015
Panowie. Z końcem maja dostałem link od bikera do sprzedawcy króćca dolotowego 26mm-cena 33 zeta. Nie było mnie 3-y tygodnie, więc jak wymieniony link w gg. odnajdę to go tu zamieszczę. Pz26 możesz spokojnie zamontować klasycznie, czyll filtr za gaźnikiem. Regulacja Pz26 jest identyczna jak w Pz 19, czy Pz 22. I co wbrew zdaniu o zalewaniu nic takiego nie ma miejsca. Mam 2-szt Pz 26, z dyszami głównymi 0,87 i 0,9. Jeden z nich wymieniłem u hurtownika - bez problemu- bo przysłał mi Pz 19, Na którym też ładnie pracował I do 110 ccm Pz 19, czy Pz 22 w zzupełności wystarczy. Montując gaziora do przodu dzięki krótkim kolankom PCV pod zlewozmywak kuchenny mam bajerowski "komin"na wysokości przedniej części baku. Można zastosować obydwie opcje i NIE MA dławienia w postaci nadmiaru nawiewanego powietrza do gaźnika. Dwa lata temu nasz hurtownik z własnych doświadczeń zaproponował mi w/w dyszę główną, która działa idealnie. Wiadomo, że nie mamy wtrysku, czy też ruchomego punktu iskry, do jest CDI /moduł/. Jeżeli macie większe imadło to kołnierze do króćca można zrobić z blachy gr=4 mm -przy elektrycznym spawaniu "nie faluje". Wiadomo, że po spawaniu rzucamy już komplet na jakiś stół traserski lub płaskie na biurko, iglak w rękę tak ażeby powierzchnie były idealnie PŁASKIE. Dołożyłem część kolanka stalowego bez szwu o fi 1" oraz też kawałek rurki 1". Średnica wewnętrzna wynosi 26 - 26,5 mm. Króciec rzecz jasna jest nad górny rozrusznik. W zależności od silnika 72, 110, czy 125 ccm dawałem jedną lub dwie podkładki ebonitowe, te po 5 mm grubości. Zawsze je też jesł łatwo dopacować nad głowicę - przesunięcie osi jest 4 mm lub pomiędzy gaziorem a króćcem. Jak widać jest szeroka paleta umiejscowienia gaźnika. A co jest ważne to fakt, że gaźnik ma być jak najbliżej głowicy oraz najbliżej zainstalowany filtr powietrza /gąbkowy/, bo mamy tylko jeden cylinder, który nie wytwarza takiego podciśnienia jak 4-y gary np. z 4-ma gaziorami, które też są bliziutko głowicy.
Decks- masz za dużą dyszę gł. paliwa, ale jak lubisz kopa powyżej średnich obrotów to Ci to pasuje.
Rafał- ten preferowany Twój zestaw jest b. dobry. U mnie też działał bez zarzutu. Pz 26 da się wyregulować, ale to już balet z doborem dyszy do Konkretnego silnika