• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

yx140 vs. Lifan 120 awaryjność

Czyli to co ma wpływ na osiągi.
Awatar użytkownika
Boszu
Majster
Majster
Posty: 96
Rejestracja: śr 29 sty, 2014
Lokalizacja: Koz³ówek/Podkarpacie
Kontaktowanie:

Re: yx140 vs. Lifan 120 awaryjność

Postautor: Boszu » sob 02 sie, 2014

A to jeżeli chodzi o "rozgrzanie" silnika do jazdy, no to u mnie z tym różnie, po nocce zwykle odpalam, i w między czasie ubieram kask i rękawice, z garażu jeszcze na ssaniu wyjeżdżam i po 100m zwykle wyłączam i rura... Grunt to żeby olej trafił tam gdzie ma trafić i tyle. No chyba że mamy temp. bliską lub poniżej zera.


to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: yx140 vs. Lifan 120 awaryjność

Postautor: to&owo » ndz 03 sie, 2014

ja robie tak samo tylko pierwsze 2-3 kilometry jade do 4500rpm,rozpędzam powoli,a potem dzida . łatwo poczuć bo silnik po rozgrzaniu robi się żwawszy .

Awatar użytkownika
kaccerski
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 1528
Rejestracja: pt 29 mar, 2013
Lokalizacja: Âżywiec

Re: yx140 vs. Lifan 120 awaryjność

Postautor: kaccerski » ndz 03 sie, 2014

ja również tak samo robię , odpalę go , niech pochodzi na 10 sekund ,potem jadę , ale powoli przez 1-2 km , bo po tym dystansie 140 osiąga optymalną temperaturę :)
"Prowizorka Trzyma Lata ! "
"nie sztuka jest kupiĂŚ i jeÂździĂŚ "
JeÂśli pomogÂłem, Postaw piwo ! :)

http://forum.moto-4t.pl/viewtopic.php?t=9069

router A500 140 ccm By Kaccerski, zapraszam :D

Pozdrawiam :)

adi9424
Majster
Majster
Posty: 116
Rejestracja: czw 06 mar, 2014
Lokalizacja: Mazowieckie (Pn.)
Pojazd: WS 140cc

Re: yx140 vs. Lifan 120 awaryjność

Postautor: adi9424 » ndz 03 sie, 2014

A moje nowe 140 się rozjebało. Zaczęło (przez ostatnie chwile żywotności) strzelać i przerywać, stracił moc, aż poważnie strzelił i już nie zapalił, a na dotarciu był, do 5.5k rpm, miałem ze 120km aby. Może to wada fabryczna, zobaczymy czy gwarancję przyznają, jak nie, to 140 sobie długo poczeka.
Ostatnio zmieniony ndz 03 sie, 2014 przez adi9424, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mariusz954
Specjalista
Specjalista
Posty: 167
Rejestracja: śr 06 lis, 2013
Lokalizacja: Sucha

Re: yx140 vs. Lifan 120 awaryjność

Postautor: mariusz954 » pn 04 sie, 2014

Jak ci nie przyjmą gwarancji to rozbieraj i zobacz coś się posypało :P
Toros El Clasico SWAP Lifan 120cc

http://forum.moto-4t.pl/viewtopic.php?t=10231

ZAPRASZAM! :D


Awatar użytkownika
thobi317
Weteran
Weteran
Posty: 574
Rejestracja: ndz 26 sie, 2012
Lokalizacja: Olkusz

Re: yx140 vs. Lifan 120 awaryjność

Postautor: thobi317 » pn 04 sie, 2014

Jak poszla gora silnka to nie maly wydatek.
:)

Awatar użytkownika
kaccerski
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 1528
Rejestracja: pt 29 mar, 2013
Lokalizacja: Âżywiec

Re: yx140 vs. Lifan 120 awaryjność

Postautor: kaccerski » wt 05 sie, 2014

adi9424, a regulowałeś w nim zawory ? :)
"Prowizorka Trzyma Lata ! "

"nie sztuka jest kupiĂŚ i jeÂździĂŚ "

JeÂśli pomogÂłem, Postaw piwo ! :)



http://forum.moto-4t.pl/viewtopic.php?t=9069



router A500 140 ccm By Kaccerski, zapraszam :D



Pozdrawiam :)

lukaszw103
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 937
Rejestracja: sob 16 cze, 2012
Lokalizacja: Boksyce

Re: yx140 vs. Lifan 120 awaryjność

Postautor: lukaszw103 » wt 05 sie, 2014

adi9424 może tylko wyjebało uszczelke pod głowica, objawy by sie zgadzały.

adi9424
Majster
Majster
Posty: 116
Rejestracja: czw 06 mar, 2014
Lokalizacja: Mazowieckie (Pn.)
Pojazd: WS 140cc

Re: yx140 vs. Lifan 120 awaryjność

Postautor: adi9424 » śr 13 sie, 2014

Sory za nieobecność. Co się okazało, to magneto sie odkręciło tylko. Dodam, że zawory ustawione po przebiegu 15km ;) , bo było o to pytanie.

Awatar użytkownika
Alpen
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3592
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: WWE

Re: yx140 vs. Lifan 120 awaryjność

Postautor: Alpen » czw 14 sie, 2014

Dokręć mocno, najlepiej z hermetykiem czy czymś tam. Jak magneto się poluzuje to rozpierniczy rowek na klin w magnecie i w wale, klin i przy nieszczęściu iskrownik.
modó³ wm mugen sport cdti



Wróć do „Mechaniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl