• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Głowica do 88ccm

Czyli to co ma wpływ na osiągi.
Awatar użytkownika
Klusek
Majster
Majster
Posty: 85
Rejestracja: śr 17 kwie, 2013
Lokalizacja: Sandomierz

Głowica do 88ccm

Postautor: Klusek » pn 26 maja, 2014

Tak jak w temacie planuję założyć skracane 110ccm i nie wiem jaka głowica będzie lepsza od 72ccm delkiatne splanowana ok 0.25mm czy od 110 splanowana o ok 0.8mm. w głowicy od 72ccm będzie łańcuszek bardziej napięty lecz mam jeden po przebiegu ok 10 tys km a drugi 8tys km więc powinny byc troche rozciągnięte. co do 110 to teoretycznie będzie większe ryzyko kolizji z zaworami jeśli chciałbym uzyskać podobną konpresję co w 72, mam rację? Doradźcie mi co będzie najlepiej zrobić ;D

Z góry przepraszam za pisownię piszę z komórki;)
Ostatnio zmieniony pn 26 maja, 2014 przez Klusek, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
ReallY
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3001
Rejestracja: wt 14 maja, 2013
Lokalizacja: Imielnica, Jędrzejów, Kielce
Pojazd: Hyosung GT 650r

Re: Głowica do 88ccm

Postautor: ReallY » pn 26 maja, 2014

Klusek, Nie musisz planować głowicy.
Specjalizacja:
RzeÂźbienie w metalu

Awatar użytkownika
KucaQ
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 2525
Rejestracja: pn 18 lut, 2013
Lokalizacja: Nowe Miasto Lub.

Re: Głowica do 88ccm

Postautor: KucaQ » pn 26 maja, 2014

Głowica od 110 i plan o wspomniane 0.8mm.
Na głowicy od 72cc wypali Ci zawór, albo urwie zębatkę pompy oleju, a jak splanujesz to tłok będzie sie z nią spotykał.
"Błyskawica zaklęta w magicznym kręgu powoduje, że nie odczuwam w sobie lęku..."



Wróć do „Mechaniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl

 

 

cron