• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Blokada obrotów Zipp pro 50 -> Lifan 120

Czyli to co ma wpływ na osiągi.
tarzinio
Uczeń
Uczeń
Posty: 27
Rejestracja: wt 06 cze, 2017

Blokada obrotów Zipp pro 50 -> Lifan 120

Postautor: tarzinio » wt 14 maja, 2019

Witam serdecznie.
Posiadam przerobionego zippa pro 50.

Zakupiłem blokadę do obrotów jednak nie wiem w jaki kabel mam się wpiąć. W instrukcji napisany jest że jeden do masy drugi do kabla „pick-up” który idzie od CDI do startora jednak nie wiem który to jest. Ktoś wie może który to jest?

Obrazek

Zakupiłem coś takiego https://allegro.pl/oferta/blokada-ogranicznik-obrotow-tnt-racing-uniwersalna-6890920314?utm_source=facebook&utm_medium=app_share&utm_campaign=AndroidShowitemShare


Pawel123
Uczeń
Uczeń
Posty: 27
Rejestracja: pn 18 lut, 2019
Lokalizacja: Bąków
Pojazd: Junak 903 race

Re: Blokada obrotów Zipp pro 50 -> Lifan 120

Postautor: Pawel123 » wt 14 maja, 2019

Tutaj chodzi o kabel biało-niebieski który wychodzi od impulsatora, mi akurat nie działało na takim, podłączyłem pod czerwono-czarny (tylko uważaj bo są dwa) https://youtu.be/zCYutmSiQMs . Żeby nie było tak jak ja kombinowałem, nie ucinasz kabla i lutujesz obydwa bo się straci iskra , tylko go "wpinasz". ja to zrobiłem tak że uciąłem w pewnym miejscu , z trzech kabelków zrobiłem sobie "trójnjik" i wszystko zlutowałem.

Awatar użytkownika
Kuaczozor
Majster
Majster
Posty: 102
Rejestracja: wt 30 sty, 2018
Pojazd: Skyteam 01

Re: Blokada obrotów Zipp pro 50 -> Lifan 120

Postautor: Kuaczozor » wt 14 maja, 2019

Fajny profesjonalizm sprzedającego z jego instrukcją na ,,czwartym zdjęciu".

To urządzenie działa prawdopodobnie przez zwieranie z masą (nie bardzo wiem jak miałby inaczej w sumie).
Tak jak powiedział Paweł123 pick-up cable to ten niebiesko biały, który przesyła impuls o położeniu statora (a przez to całego wału) do modułu.
NIe wiem dlaczego uziemienie pick-up'u nie spełniło swojej roli u mojego przedmówcy, ale uziemienie czerwono czarnego (podaje prąd z cewki na cewkę zapłonową, z którego generowana jest iskra) teoretycznie może dawać ostatecznie ten sam zamierzony efekt - brak iskry.
Mimo to, spróbowałbym się najpierw zastosować do instrukcji.

Pawel123
Uczeń
Uczeń
Posty: 27
Rejestracja: pn 18 lut, 2019
Lokalizacja: Bąków
Pojazd: Junak 903 race

Re: Blokada obrotów Zipp pro 50 -> Lifan 120

Postautor: Pawel123 » wt 14 maja, 2019

No ja właśnie też nie wiem czemu to nie chciało działać na impulsatorowym kabelku <bezradny> , kiedyś tu była taka dyskusja viewtopic.php?t=9797 też komuś nie działało, i jeszcze na innym forum czytałem że nie działa, a zaczęło działać gdy podłączył bliżej cewek :] . W każdym bądź razie i tu i tu ma to samo zadanie czyli zwarcie z masą (tak jak to kiedyś w rometach było :D )

Awatar użytkownika
Kuaczozor
Majster
Majster
Posty: 102
Rejestracja: wt 30 sty, 2018
Pojazd: Skyteam 01

Re: Blokada obrotów Zipp pro 50 -> Lifan 120

Postautor: Kuaczozor » wt 14 maja, 2019

Nie działało tzn. nie odcinało, czy właśnie nie odpalał?


tarzinio
Uczeń
Uczeń
Posty: 27
Rejestracja: wt 06 cze, 2017

Re: Blokada obrotów Zipp pro 50 -> Lifan 120

Postautor: tarzinio » wt 14 maja, 2019

Dziękuję wam bardzo za pomoc. Będę testować w weekend jak znajdę czas. Po wszystkim dam wam znać. Pozdrawiam

Pawel123
Uczeń
Uczeń
Posty: 27
Rejestracja: pn 18 lut, 2019
Lokalizacja: Bąków
Pojazd: Junak 903 race

Re: Blokada obrotów Zipp pro 50 -> Lifan 120

Postautor: Pawel123 » wt 14 maja, 2019

Kuaczozor pisze:Nie działało tzn. nie odcinało, czy właśnie nie odpalał?
,najpierw nie odpalało ( bo ten kabel odciąłem i przylutowałem do niego ten czerwony oklaski brawo ja no niby jak ma tam dojść impuls jak kabel nie wchodzi do modułu ) poprawiłem I wtedy przyłączylem do tego kabla i odpalił ale nie odcinał, potem przylutowałem do zasilającego i działa

Awatar użytkownika
Kuaczozor
Majster
Majster
Posty: 102
Rejestracja: wt 30 sty, 2018
Pojazd: Skyteam 01

Re: Blokada obrotów Zipp pro 50 -> Lifan 120

Postautor: Kuaczozor » wt 14 maja, 2019

Dziwne. Gdyby nieodpalanie było przyczyną jakoś mógłbym próbować tłumaczyć to zjawisko z przesuwaniem przewodu bliżej cewki, ale tak to nie mam pojęcia.

tarzinio
Uczeń
Uczeń
Posty: 27
Rejestracja: wt 06 cze, 2017

Re: Blokada obrotów Zipp pro 50 -> Lifan 120

Postautor: tarzinio » ndz 19 maja, 2019

Witam was,
Przetestowałem moduł. Działa na tym kablu, ale inaczej niż się spodziewałem trochę.... słabo, i inaczej niż opisano na aukcji. Spełnia swoją rolę jak jedzie się normalnie, ale jak dogaduje na maxa to już szaleje. Miałem też stary moduł który znów nie działał na tym kablu, działał tylko na czarno czerwonym. Dla tego w podpiąłem też ten nowy pod ten kabel, i nie działało z co było dziwne. Protestowałem trochę ten stary i nagle przestał mi działać. Już nie chciałem katować motorka więc po prostu podpiąłem ten nowy. Głównym problemem takich modułów jest to że się tylko wpina w przewód zamiast zmienić obwód który prowadził by do modułu który odpowiednio by ograniczał. Może kiedyś się pobawię, poszperam.

Dziękuję wam za pomoc.

Pozdrawiam.



Wróć do „Mechaniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2018 Moto-4t.pl

 

 

cron