• Administrator
  •  
    Wspomóż nas i wyłącz blokowanie reklam :)
     

ogar 900 swap 190cc by grzejnik777

Zaprezentuj swoją maszynę
speeder
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5138
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Silnik 170cc z mrf

Postautor: speeder » czw 03 sie, 2017

są nawet w Polsce P na alle/
Wiara czyni cuda.


grzejnik777
Specjalista
Specjalista
Posty: 154
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar

Re: Silnik 170cc z mrf

Postautor: grzejnik777 » sob 05 sie, 2017

Tu adapter mojej produkcji zrobiony dawno temu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 357
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Silnik 170cc z mrf

Postautor: JOSEMORALES » sob 05 sie, 2017

Taki przepływ to chyba ponad możliwości pompy w 139fmb.

grzejnik777
Specjalista
Specjalista
Posty: 154
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar

Re: Silnik 170cc z mrf

Postautor: grzejnik777 » sob 05 sie, 2017

Grubosc adaptera nie ma nic do rzeczy po za dodatkowa powierzchnia oddawania temp
M sroby m14 ma w srodku 8mm ale otwory boczne 3 mm spokojnie wszystko daje radę
Kto nie testowal ten nie wie ze trzy cztery porzadne kopniecia i mamy dobra literatke oleju wypluta przez pompe

Na chłodnicy od gsx 550 wszystko bylo cacy w upalne dni na wyjsciu z silnika 115 stopni lapal

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 357
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Silnik 170cc z mrf

Postautor: JOSEMORALES » sob 05 sie, 2017

No fakt nigdy nie musiałem przez chłodnicę spuszczać oleju, no i całe szczęście. Leć dalej z tematem bo rozkręca się w dobrą stronę.

speeder
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5138
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Silnik 170cc z mrf

Postautor: speeder » ndz 06 sie, 2017

Mi kiedyś spadł przewód od chłodnicy oleju to w chwile litr swiezego castrola poszedl. Adapter z amelinium robiles?
Wiara czyni cuda.

grzejnik777
Specjalista
Specjalista
Posty: 154
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar

Re: Silnik 170cc z mrf

Postautor: grzejnik777 » ndz 06 sie, 2017

Tak amelinium
Jak zmienialem silnik na 125 to robilem testy na starym hak daje ta pompa :-D a nie ze olej spuszczalem
Do tego poziom zawsze utezymuje blisko max
I moim zdaniwm istotnie jest miec chlodnice na rowni badz nizej nizej niz silnik bo inaczwj po nocy olej spływa i mamy zawsze przy rozruchu pusta chlodnice i kilka sekund bez zamkniętego obiegu

grzejnik777
Specjalista
Specjalista
Posty: 154
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar

Re: Silnik 170cc z mrf

Postautor: grzejnik777 » pn 07 sie, 2017

Przy przerabianiu ramy mocowania silnika poszezylem wsawiajac dystans gumowy miedzy silnik a rame (foty zapodam na dniach) plus guma pod podnuszki zeby chociaz troszke nie wibrowalo w stopy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

grzejnik777
Specjalista
Specjalista
Posty: 154
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar

Re: Silnik 170cc z mrf

Postautor: grzejnik777 » ndz 13 sie, 2017

Bylo jeżdżone
Pod lozyzko dolne glowki ramy musze dac podkładke bo rama lezy na sztycy zamiast na lozyzku
W oryginale lozysko nie lezalo na sztycy tylko wyżej , nie uwzglednilem tego
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 357
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Silnik 170cc z mrf

Postautor: JOSEMORALES » ndz 13 sie, 2017

Jest konkret kozak.

grzejnik777
Specjalista
Specjalista
Posty: 154
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar

Re: Silnik 170cc z mrf

Postautor: grzejnik777 » pn 11 wrz, 2017

Pany projekt ucich bo czeka na nowe serce bedzie to zs190 i teraz pytanie jaki gaznik do tego zeby ssanie na linke mial i pompke przyspieszacza i zeby budrzetu nie zrujnować
Prosil bym o linki kogos obeznanego z tematem

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 357
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Silnik 170cc z mrf

Postautor: JOSEMORALES » pn 11 wrz, 2017

Ja bym zapodał pz30, max pz35. Ale szukałbym markowych nie koniecznie z pompką.

ps, tak się jeszcze zastanawiam czy przedni hebel nie złamie sztycy widelca przy ostrym hamowaniu?

grzejnik777
Specjalista
Specjalista
Posty: 154
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar

Re: Silnik 170cc z mrf

Postautor: grzejnik777 » czw 14 wrz, 2017

Polka lagi sa od leonardo 125 tak ze klasa wyżej niz china o to spokojny jestem


Kupilem pz30 z pompka do toto fajna sprawa co prawda nie wiem jak w tych gaznikach

Przyszło dzis nowe serce
W zzestawie mamy kruciec 30mm moduł cewke regulator przekaznik rozrusznika uszczelki zdziwilem sie bo w opisie ani slowa o tym kopke dzwignie biegow
Prosze admina o zmiane nazwy tematu i przeniesienie do działu nasze maszyny
z tylulem ogar 900 swap 190cc by grzejnik777
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 357
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: ogar 900 swap 190cc by grzejnik777

Postautor: JOSEMORALES » czw 14 wrz, 2017

POTFUR

grzejnik777
Specjalista
Specjalista
Posty: 154
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar

Re: ogar 900 swap 190cc by grzejnik777

Postautor: grzejnik777 » pt 15 wrz, 2017

Wyciagne stary i porównam do starego i zrobie zdjecie jakie różnice wielkości


Wróć do „Nasze motocykle”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości

Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Prelude & pavaczek
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
2010-2017 Moto-4t.pl ©

 

 

cron