Siemanko
No więc tak panowie w końcu by wypadało się pochwalić autkiem
Jest ono w rodzinie od po najmniej 10lat. Najpierw miał ją mój dziadek już ś.p. później rodzice a teraz czas na mniej. Jako że to japoński silnik to jeszcze pochodzi troszkę, wiadome co było w nim robione, nie bity, teraz zacząłem go dopieszczać blacharsko
Na samym początku dostała ode mnie komplet alusków
Niestety jak na razie tylko jedno zdjęcie ale nie było okazji żeby zrobić więcej i ładniejszych za dnia. Kupiłem komplet kół na przełomie lipca i sierpnia. Przyszły akurat jak byłem na wakacjach więc cały chodziłem żeby w końcu założyć i zobaczyć je Właśnie były takie jakie chciałem Ciemne środki, tutaj akurat taki grafit wieloramienne, i do tego rant
Następnym celem są poprawki blacharsko-lakiernicze. Najpierw miesiąc stało u blacharza. Tak to jest jak się robi po znajomości
Najpierw zdjęcia przed spawaniem:
Miały byś tylko nadkola i reperaturki na progi z tyłu i z lewej strony na środku do wstawienia łatki. Jak się okazało niestety lewy próg był do wymiany Zamówiłem na allegro i przyszedł taki że trzeba było praktycznie całego przeklepać Gówniane zamienniki Niestety zdjęć ze spawanie prawej strony i progu nie mam Za spawanie całości zapłaciłem 120zł więc nie ma tragedii Ogólnie liczy się 100zł za samo wstawienie progu więc była na prawdę taniość
Ze szpachlowania też żadnych zdjęć nie mam Od razu we farbie podkładowej.
No i już w bazie
Została by mi druga strona do przeszpachlowania lekkiego, podkład, baza i tyle na blacharkę.
Mam w planach też założenie gleby. Trochę ciężko z częściami do tego modelu w Polsce na zawieszenie Najtańszy zestaw sprężyn obniżających to 400zł z przesyłką, i to tylko -40mm To mnie niestety nie zadowoli Stoczył bym amortyzatory trochę ale mi szkoda oryginalnych Hondy bo jeszcze od nowości nie zmieniane a pracują jak marzenie. Mam plan obkleić folią tylne światła. Na przód dać soczewki, angel eyes tylko że to kolejne 600zł bez homologacji na europę Układ wydechowy chciałbym kolektor 4-2-1 wywalić kata i zamiast niego imitację dać przelotową, i końcowy tłumik w przelot. Środkowy też by się przydało zmienić bo już przepuszcza
Silnik to d15b2 czyli 1,5l 90KM zasilany jednopunktowym wtryskiem dpfi. Plany są na pełny wtrysk mpfi tylko to też na to trzeba mieć czas i chęci. Najpierw robię glebę.
Audio to jak na razie oryginalne głośniki z przodu, oryginalne radio Hondy firmy blaupunkt.
Plany są też co do audio Nie ma co w aucie musi dawać basem Jeszcze się zastanawiam nad konkretami, mam do kupienia tubę co ładnie gra, z wbudowanym wzmacniaczem za 150zł, tylko właśnie chciałbym zabudować bagażnik głośnikami. Na początek zrobić budę na którą już mam koncept, do tego jeden głośnik z boku, i po prawej stronie wzmacniacz. Później jak będzie więcej kasy wzmacniacz pójdzie na górę skrzyni a w miejsce wzmaka pójdzie drugi taki sam głośnik.
Przebieg chyba 140 000km, na pewno nie więcej niż 150 000km. Jeszcze w międzyczasie trzeba zrobić wymianę oleju i filtru oleju. Do tego kpl rozrządu tzn, pasek, rolki, i pompa wody.
Przypomni mi się jeszcze to dopiszę
Troszkę się rozpisałem ale jako to pierwszy samochód i wkładam w niego bardzo dużo serca to ma był ładniusi