ha mi ona nie posłuży do szybkiego przyspieszania spod świateł tylko ma poprostu śmigać. oszczędnie i dostojnie Od zawsze marzyłem o RS4 ale no nie wszystko można mieć.ludzie na światłach będą się czuli rajdowcami jak objadą "RS4" ich golfem 1.9tdi
KucaQ pisze:Luk, według mnie przerabianie zwykłej A na RS'kę to się mija z celem. Co innego eSę przerobić na RS, to tak, bo już mocniejsze, dynamiczniejsze i w ogóle, charakterystyka bardziej zbliżona do RS
Ja sam mam w odległych planach S6 z zdesiami i progami RS, ale za chiny bym nie przerobił zwykłej a na RS, na S może, może.
Aha i zauważ że wkładając zdesie od S albo od RS to musisz kupic, albo przerobić błotniki, bo S i RS miało szersze zderzaki i nadkola
LukMoto pisze:http://www.youtube.com/watch?v=Wgke_T27e8k
i obok macie drugą część. Tak też można Ale powiedzcie dlaczego "przerabianie A mija się z celem ? z S też trzeba troche pozmieniać, mimo że mniej... a silnik to nie ma tu nic do gadania
To tak jakby powiedzieć, że robienie Golfa I w german style jest bez sensu bo ma za słaby silnik ( troche słabe porównanie ) to że silnik słaby nie znaczy, że optycznie samochód nie może wyglądać jak 1.000.000$
jeżeli moja A4 wyglądałaby jak RS4 to co w tym za wieś ? Ja to przyjmuję tak jakbyś powiedział że ori Audi RS4 jest wieśniackieA ty po prostu chcesz odwalić wieś
to tak samo jak BMW 1.6 z M-pakietem
co innego Golf w german style a co innego "RS4" z 1,9TDI pod maską
to taki przykład
Cytat:
A ty po prostu chcesz odwalić wieś
jeżeli moja A4 wyglądałaby jak RS4 to tak jakbyś powiedział że ori Audi RS4 jest wieśniackie więc nie przesadzaj
To jest po prostu dla mnie wiocha. Takimi autami jeżdzą wieśniaki i szpanerzy bo dla nich liczy sie tylko to jak wygląda a byle tico go wyprzedzi.
LukMoto pisze:prędzej się coś sp***doli w 2.7 Bi-T niż wolnossącym 1.6...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość