Dane:
Audi A4 B5, produkcja 1996r, kolor LZ3N, instalacja LPG
Przebieg 347 000km, na gazie 127 000 km przejechane
Wyposażenie oryg:
+ 2xAirbag,
+ elek. Lusterka
+ Climatronic
+ Skórzana kiera i gałka zmiany biegów
Co zrobiłem? (pominę czynności eksploatacyjne)
+ gwint MTS TECHNIK (jak dla mnie za miękki)
+ Brock B3 18”, szer przód 8”, szer tył 10”
na nich gumy 225/40/18
+ Uniwersalny Komputer Pokładowy
ance2:
+ Podgrzewane lusterka
+ Podświetlenie nóg po otwarciu drzwi – przód i tył
+ Podświetlenie wnęk klamek wewnętrznych
+ Oświetlenie lampki podsufitki LED
+ Dekory w foli biały carbon firmy 3M
+ Kierownica skórzana poliftowa
+ Lampy przód polift valeo (kierunki w stylu US)
+ Nawiewy podświetlane II lift
+ Skrócona dźwignia zmiany biegów
+ Klubowe ramki
A to moje najbliższe plany:
- Korekta zaniedbanego lakieru (aktualnie studiuje te zagadnienie) - sprzęt i kosmetyki zakupione
- Lampy tył II lift --- Zrobione 12.09.2013
- Halogeny przód --- Zakupione
- Hidy w soczewkę
- grill RS4 (na ori mnie raczej nie stać, także celuję w RS type)
- Zmiana foteli na jakieś kubły w materiale.
- Zrobienie kierunków na US style (tak aby się lekko świeciły) --- żarówki kupione
- jakieś nakleje w stylu „Low&Slow”
Tak wyglądała po zakupie:
Zacznijmy od środka, bo w głównej mierze tu najwcześniej pojawiły się zmiany.
Było:
Aktualnie:
Z zewnątrz zacząłem od wywalenia obciachowych chlapaczy. Potem kupiłem obciachowy grill:
Tu jakieś foto przerobione w PS:
Przez jakiś czas bujałem się na 16” z Passata B5:
Potem wpadły na sezon ori A4 B6:
Skończyły się opony, musiałem przeprosić się ze stalówkami 15” i kołpakami;
i tak minęło kilka miesięcy i bryka doczekała się poliftów valeo na przód:
w końcu auto jakoś zaczęło wyglądać, 18” i gwint zrobiły robotę.
Szeroki tył daje radę:
i reszta fotek:
Aktualnie założony ten grill siatkowaty, pomalowany w czarny mat, znaczek OOOO w grillu na biały mat. Denerwuje mnie strasznie miękki gwint z tyłu. Z racji że mam z tyłu szeroką felgę 10”, mimo że jest naciągnięta opona, chowa się w nadkole to przy jeździe z 3 osobami, tył tak siada że muszę powoli jeździć. Z chęcią zamieniłbym się z kimś na jakieś twardsze springi
felgi środek grafit metalik z dużą domieszką perły, ranty na czarno. Przód 8” et35, tył 10” et30. Na tyle ledwo co mieszczą się od środka, jak przymierzałem na próbę to się wystraszyłem że szurać będzie. Dziś wiem że jest kozacko. W sumie 2 miechy na nich śmigam i odziwo dowodu nie straciłem.
Od kupna fury prowadzę statystyki:
Zużycie paliwa, lpg - Audi A4 - prezes605 - Motostat