Znów mnie chwile nie było xD
Na majówce AKP był debiut nowego setupu na Astrze
Astra podoba mi sie w chuuuuuuuuuuj Ale ostatnio zakochałem się w tylnej dokładce Steinmetza więc i poszukiwania takowej się zaczęły
Diesla też ostatnio podkręciłem, w porównaniu do serii idzie jak poje*any Póki co 0.8 bara, więcej będzie jak wstawię większą chłodnicę, intercooler i "zimniejszy" termostat. Intercooler pewnie w tym albo następnym miesiącu, kwestia tego jak szybko będzie mi się chciało za to zabrać. Przede wszystkim nie chce ciąć pasa, bo będzie on od wersji z klimą, a jak go pociacham, to pozbędę sie mocowań wiatraka klimy, co mijałoby się z celem Więc icek będzie wystawiał swoją mordę przez zderzak
Jako, że jestę studentę dalej nie mam roboty xD w zależności gdzie pójdę/pojadę do roboty na wakacje jest trochę planów na Astrę. Podstawa to nowa konserwacja podwozia i renowacja komory silnika z silnikiem włącznie. Następnie opony zimowe trzeba będzie kupić, bo 13 poszły w siną dal... no może nie taką siną, bo tylko za garaż Teraz robią za zapasówki w przyczepkach Obecne alu zostaje na zimę, a na lato od następnego sezonu będzie Irmscher Twin Spoke 16' w białym połysku No i jeśli hajs się zgodzi to wleci kwas, kumpel będzie spawał 2,25' do swojego C20XE, a 2' odda mi za połowę ceny nowego Na sam koniec, to już gdy zostanie kilka stówek wolnych to pakiet poleci do lakiernika. Na 50% wleci też faltdach. Jeszcze nic pewnego, bo muszę przemyśleć to na porządnie, przede wszystkim jak zachowa się buda gdy wytnę wszystkie wzmocnienia dachu. Lubię zapierdalać tym gówienkiem, więc stabilność w zakrętach ma dla mnie dosyć duże znaczenie.
Trzymta sie ładnie, pozdro mordy