To fakt, 1.7 jest trochę starsze i prostsze konstrukcyjnie. W HB jak najbardziej się sprawdza, ale do kombi może być średnio. Ma być to auto, którym będę mógł pojechać na wakacje z torbami nie martwiąc się brakiem mocy, dlatego 1.9
Znajoma w HB właśnie ma mapę na 140 zrobioną, ale moment szału nie robi niestety, choć elastyka jest dużo lepsza porównując do serii. Pięciobiegówka, fakt, sprawia mniejsze kłopoty, ale jest strasznie krótka w porównaniu do M32. W dieslu jaka jest? Bo dziewczyna w 1.6 XER ma F13CR i przy 140 ma niestety 4 tysiące obrotów, czyli dużo porównując do F czy chociażby G, gdzie przy 140 mam lekko ponad 3. Gdybym zdecydował się na HB to 1.7 jak najbardziej by mi wystarczyło, zresztą, te są tańsze w zakupie niż 1.9
A za Z19DTH przemawia pancerność, silnik sam w sobie jest nie do zdarcia, jedynie osprzęt przy srogim katowaniu jest awaryjny, ale mając trochę pod butem nie będe się tym autem ścigał. Będzie miał mnie wozić z punktu A do punktu B dając poczucie bezpieczeństwa świadomością, że przy wyprzedzaniu nie braknie tej mocy
No i chciałbym w końcu autostradą lecieć przelotowe 160-170, a nie jak Fką, 120