• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Derbi GPR Nude by tomek55465 70ccm

Zaprezentuj swoją maszynę.
Awatar użytkownika
b0r3gi
Majster
Majster
Posty: 86
Rejestracja: pt 02 lis, 2012
Lokalizacja: ÂŚwiĂŞtokrzyskie

Re: Derbi GPR Nude by tomek55465 70ccm

Postautor: b0r3gi » wt 24 wrz, 2013

tomek55465 pisze:Dużo osób mówi że airsal słaby i pada po 1000km a ja już najeździłem z 3tyś i tłok nie ma żadnych przebarwień czy coś pierścienie nie przepuszczają.

dokłądnie tak mówią ludzie którzy nigdy tego nie mieli, o moim cylindrze też jakie to gówno pisali, że tłoki po 100km pękają, a ja jakoś już 2,5k zrobiłem i kompresja dalej taka jak była i nic sie nie dzieje


Awatar użytkownika
carlos
Weteran
Weteran
Posty: 546
Rejestracja: pt 09 gru, 2011
Lokalizacja: KoÂło

Re: Derbi GPR Nude by tomek55465 70ccm

Postautor: carlos » śr 25 wrz, 2013

Mówię że słaby jest bo mocy ma mało :D a nie o wytrzymałość mi chodzi :)
Zumico GR500 swap Cagiva Mito 125 ---> Suzuki GS500

tomek55465
Specjalista
Specjalista
Posty: 207
Rejestracja: śr 08 gru, 2010
Lokalizacja: BiaÂła Podlaska

Re: Derbi GPR Nude by tomek55465 70ccm

Postautor: tomek55465 » czw 24 paź, 2013

No to koniec sezonu zima idzie a więc derbi na warsztat i do roboty. Nie powiem mocy brakuje i trzeba coś robić. Dziś zdjąłem cylinder i powiem że tuleja jest w stanie bdb widać ślady jakie były jak był nowy(chyba po honowaniu czy coś takiego) tłok nie ma żadnych przebarwień po prostu jakby było nowy świeżo założony. Cylinder zdjąłem w celu powiększenia kanału wydechowego bo 25mm średnicy(jak seria) to za mało moim zdaniem dla tego będzie większy trochę oczywiście nowy spawak będę robić pod większą średnice. Fotki tłoka i cylindra jutro.

Awatar użytkownika
carlos
Weteran
Weteran
Posty: 546
Rejestracja: pt 09 gru, 2011
Lokalizacja: KoÂło

Re: Derbi GPR Nude by tomek55465 70ccm

Postautor: carlos » sob 26 paź, 2013

Nie martwisz się spalaniem ??
Zumico GR500 swap Cagiva Mito 125 ---> Suzuki GS500

tomek55465
Specjalista
Specjalista
Posty: 207
Rejestracja: śr 08 gru, 2010
Lokalizacja: BiaÂła Podlaska

Re: Derbi GPR Nude by tomek55465 70ccm

Postautor: tomek55465 » sob 26 paź, 2013

Oj tam jak to się mówi gdzie zaczyna się zabawa kończy się ekonomia a teraz w zimę naodkładam na paliwo i starczy na długo chociaż dziś 4l wlałem i by się jeszcze przydało oczywiście kanał rozwiercony na 28m i powiem jest różnica zupełnie inaczej wchodzi w obroty dużo mniej do 100km/h a v-max szybciutko to teraz tylko nowy spawak bo stary zaczyna się od 26mm a teraz będzie na 28mm.


tomek55465
Specjalista
Specjalista
Posty: 207
Rejestracja: śr 08 gru, 2010
Lokalizacja: BiaÂła Podlaska

Re: Derbi GPR Nude by tomek55465 70ccm

Postautor: tomek55465 » wt 05 lis, 2013

A więc tak sezon zakończony z powodu padniętego cewkomodułu. Derbi powili zacząłem szykować do sezonu 2014. Rzeczy na zimę:
-pomalować silnik
-wymienić kranik
-wymienić cewkomoduł(lub sportowy zapłon)
-wymienić gumy na amortyzatorze
-wymienić tarcze sprzęgła
-oleje płyny itp
-wymienić gaźnik
i coś się jeszcze pewnie znajdzie ale to wszystko będzie pisane.
Obrazek
Obrazek
Pozdro.

Awatar użytkownika
kamil13367
Weteran
Weteran
Posty: 325
Rejestracja: pn 25 lut, 2013
Lokalizacja: Âżywiec

Re: Derbi GPR Nude by tomek55465 70ccm

Postautor: kamil13367 » wt 05 lis, 2013

Powodzenia dawaj aktualne fotki :)



Wróć do „Nasze motocykle”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl