n0r3k, no dokladnie, a zwłaszcza że nie był jakiś drogi
Zrobiłem w gimpie 2 projekty, który lepszy ?
ReallY, ja tam na siedzenie nie narzekam
spoko się gania tym motorem, zakręty też super zbiera bo ma nowe grube opony
lukaszw103, dlatego nie chciałem się pchać w czajne, a silniczek ebs w derbiaku jest dość żwawy
Blu, no ale 2t big bore już coś lata (np. airsal racing 77), a taka 50 4t to padaka jest... przynajmniej nie jestem zawalidrogą
kaccerski,mi się podoba, jak małe pojemności (do 125) to tylko 2t
n0r3k, dokładnie... 50-siatką w 4t nie da sie jezdzic
2t to juz inna bajka, bo mozna to tak pomodować, że taka cbr 125 nie bedzie miała żadnych szans.
powiem inaczej, za cenę silnika 150cm3 (tego co miałem w ogarze) można tak przetunować silnik z derbi że będzie mocniejszy niż ta 150 i 4124125151x wytrzymalszy i mniej awaryjny + z lepszym chłodzeniem niż chińska 150. Przy rzeczywistym (realnym) podobnym spalaniu bo ogar przy 150 też brał ile widział w baku. Różnica jest taka, że tak przerobionego chińczyka na 100% nie sprzedasz chyba że za cene złomu, a takie derbi już tak i to z mniejszą stratą bo "markowe"
.
+ teraz przynajmniej mam światła porządne nie świecące w kosmos, a tak jak w chińczyku xd
zrobiłem wczoraj "bad look" tylnej lampy do derbi