Właśnie powiem ci że sam się zdziwiłem jaki czysty był tej wyprawie a kilka razy leżał w bagnie gdzie ja sam miałem problemy z wyjściem bo ugrzęzłem po kolana itp
Na tą chwile tylny amorek leci do regeneracji koszt ok 400 zł, bo już niedomaga
Film będzie jak uzbieram jeszcze trochę materiałów bo nie ma za dużo ciekawych rzeczy na nagraniu prócz monotonnej jazdy bo potem jak dojechaliśmy do bagien to bateria padła xD
Amorek po regeneracji, koszt razem z wysyłkami to ok 390 zł
Teraz po regeneracji jest niebo a ziemia, bardzo ładnie tłumi każde dziury i nie jak wcześniej trampolina
Teraz będę się starać zarejestrować go na 125 bo fajna ustawa weszła
Ostatnio zmieniony śr 06 sie, 2014 przez Dark Rider, łącznie zmieniany 1 raz.
Dawno nic nie pisałem, po remoncie góry silnika siadł dół Zatarło się dolne łożysko korbowodu, tutaj filmik:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jlgYJV1JXcU[/youtube]
Wał został wysłany do regeneracji. W silniku do wymiany było też parę elementów tj.:
Prowadnica łańcuszka rozrządu
A tu nowa (używana)
Wodzik oraz jeden z trybów
Ten filtr też został wymieniony na dobry
W silniku zostały wymienione także wszystkie łożyska, uszczelniacze i uszczelki na nowe. Wymieniony został również filtr oleju oraz łańcuszek rozrządu. A teraz parę fotek z remontu
Łączenie karterów
Nowy łańcuszek rozrządu
Pęknięta pokrywa magneta została pospawana
Stare graty z silnika
Zakupiłem też trochę gratów mianowicie:
Łożyska koła przód i tył
Świeca irydowa, zestaw naprawczy linek i zapinka łańcucha (zawsze się może przydać), zestaw naprawczy kranika
Nowy kompletny napęd
Olej do silnika, smar do łańcucha i środek do czyszczenia filtrów powietrza
Nowe poszycie siedzenia
W lagach został wymieniony olej
Nowy licznik Sigma BC 12.12
Licznik super sprawa, dużo fajnych funkcji no i jest wodoodporny, wyskalowany do 199 km/h
Kupiłem także nową fajkę ponieważ stara miała pękniętą uszczelkę gumową i po wjechaniu do wody miała przebicie
Wypolerowałem plastiki bo były lekko zmęczony po krótkim sezonie :F
Na boczki muszę jeszcze tylko nową białą folię nakleić i plastiki będę miał już z głowy
Tłumik został skrócony i wygłuszony na nowo
Wyprostowałem trochę żeberka w chłodnicy bo w niektórych miejscach to wyglądało jak by ktoś porządnie paluchem przejechał
Oddałem parę gratów do ocynku, koszt 30 zł
Przed
Po
Zakupiłem też smar żeby potem to wszystko ładnie nasmarować
Ostatnio zmieniony śr 22 kwie, 2015 przez Dark Rider, łącznie zmieniany 1 raz.
O kurde naprawdę kozak teraz widać że up konkretny zrobiłeś Jak widzę posiadania terenowego motocykla jest bardzo kosztowne i nie ma co brać po taniości markowca.
Eksploatacja enduro nie jest jakoś strasznie droga jeśli wszystko jest robione na czas bo jak się zaniedbuje itp to potem jak przyjdzie robić wszystko jak ja bo kupiłem zajechanego po taniości to się buli dużo Ale wole kupić do remontu i wiedzieć że jest zrobione dobrze a nie "tak po remoncie bla bla".