Wymiany korby w tym modelu nie przewidziano niestety i samej nie można dokupić w serwisie, a cały wal ponad 2 tys.
Regeneracja polega na przeszlifowaniu korbowodu lub wstawianiu tulejki w zależności od zużycia. Robiony jest nowy sworzeń, nowe łożysko stopy i tulejka główki jeśli jest wymienna.
Koszt takiej regeneracji wynosi 650 zł
A o łożysko pytaj w serwisie
Zamontowałem nowe łożyska oraz uszczelniacze no i zębatkę
No i parę fotek ze składania moto
I na chwilę obecną wygląda tak
Zalałem Castrola na pierwsze 50 km potem zmiana na Ipone Kattana
Jutro idę akurat do roboty to nie wiem czy starczy czasu na dokończenie składania także jak wszystko pójdzie gładko to w niedziele powinien zagadać. Jutro jeszcze odbieram kanapę od tapicera bo oddałem mu do obicia
Nowa uszczelka komory pływakowej i licznik motogodzin
Moto już w 100% złożone i gotowe do ciorania
I wisienka na torcie
Ogólnie w porównaniu z tym jak było przed remontem to jest różnica jednak, moto jest o wiele bardziej żywe i agresywniejsze (przez przestawione wałki bo łańcuszek rozrządu już był wyciągnięty jak sznurek)
Ostatnio zmieniony czw 21 maja, 2015 przez Dark Rider, łącznie zmieniany 1 raz.
Nabiłem już 200 km w tym 100 dzisiaj. Ekipa WR 450, EXC 300 2T, Gas Gas 250 2T, EXC 450, EXC 520 i wcale mi nie odchodzili w lesie jak i na torze. Ogólnie kawa spisuje się zajebiście
Zakupiłem drugiego KLX 300 99r z uszkodzonym silnikiem, kupiłem bo był z kwitami, ramę przekładam do siebie reszte zostawiam i czekam na jakąś okazję z silnikiem to będzie drugie moto. Nie chce sprzedawać go na części bo tych motocykli już nie przybędzie.
Rama goła i wesoła, idzie do piaskowania potem do malowania najprawdopodobniej na zielono