Witam po dluzszej przerwie!
Pisze tego posta zeby miec epilog do tego watku a nie pozostawic pustym... dla potomnych
ok przebudowa skonczyla sie na:
- silnik yx140
- sportowy walek
- magneto i reszta ladowania jeszcze z orginalnej 50ccm (mam w kymkaczu prad DC;/ )
- gaznik mikuni pz 30 (dysza 105, na 100 za malo paliwa dostawal, moze kiedys sproboje 110)
- filtr powietrza a'la moj patent czyli rurociag plys stozek
- naped dida wzmacniany 428 (tak wiem ze zabiera troche z mocy ale mam juz dosc zajezdzania lancuchow)
- zebatki 16 przod, 42 tyl
- opony orginalne od tego k-pipa czyli tyl 17 waska (a nie szeroki lacz jak michelin)
- cdi jakis tam standard, od incy chyba
- chlodnica oleju
- powymieniane wszytkie lozyska w felgach (pamietajcie ze moj bzyk OGOLNIE ma juz przejechane ponad 50 tys km
)
- orginalne kolanko od tego silnika (tak jak sie okazlo to ma piorunujace znaczenie, kolanko ktore mialem dotychczas mialo przeswic dwa razy mniejszy, nie mowie juz o nagarze
)
- tłumik dlugi, pelny przelot (poprostu wydmuchalo wate a potem caly srodek
)
ok osiagi czyli to co kazdego tak naprawde interesuje (dodam ze troche oszukuje bo tylnia laczke i tak zmienie niedlugo na nowa wiec chwilowo napompowana do 4 atmosfer, tak to duzo daje do v-max)
- przyspieszenie : krotkie przelozenia i troche wprawy powoduja ze czesto spod swiatel sie zapominam i BEZ strzalu ze sprzegla poprostu ruszam na jednym kole
, do 40km/h poprostu sek,
- v-max: ogolnie trojka wkreca sie do 10 000 co daje okolo 80km/h, czwarty bieg przy 10 000 daje 92/km (srednia podroznicza predkosc to 85/km na 4 przy 8-9 tys)
w planach oprocz wymiany estetyki jak lampa przednia i wyswietlacz, zmienie tlumik bo od tego poprotu juz gluchne
Finalnie moje pytanie do grona forumowego:
zmienie niedlugo na probe przednia zebatke na 17z zeby trochehe zawalczyc o wiekszego v-max, ktos jeszcze ma jakies pomysly? 140 ccm i 92km/h ?
mierzone gps i motocyklowym predkosciomierzem
pozdrawiam łukasz!!