• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

wymiana silnika, zastepstwo dla 154 fmi

kymco-from-hell
Majster
Majster
Posty: 144
Rejestracja: ndz 06 lis, 2016
Pojazd: kymco k-pipe
Otrzymał podziękowań: razy

Re: wymiana silnika, zastepstwo dla 154 fmi

Postautor: kymco-from-hell » czw 24 lis, 2016

to bylo troszke inaczej... tamta 125 miala orginalnie z przodu 13 a z tylu 45... przy takim ustawieniu stawal na kolo nawet na 2 :D 35 zebow z tylu dalo dopiero sensowne rozciagniecie dlugosci biegow.... 4 bieg i tak zawsze sluzyl jako "nad bieg" i dopiero przy 35 zebach z tylu osiagal te 82km/h..... czasem...

przy 140cc 35 zebow na tyl to za malo? to prawie dwa razy wiecej "kuniow" :P
EDIT:

to ile dac na tyl? tak zeby mowiac po ludzku "mialo to rece i nogi" ?
nie wiem czy to jest tak wazne ale samo moto odchudzilem do prawie 90 kg.... choc rajder z calym bagazem wazy juz 100 :D... aha i laczek z tylu jest duzo szerszy niz nominal.
16/37 będzie juz ok? Bo taka zebatka dostane od reki:)


benzerek
Uczeń
Uczeń
Posty: 45
Rejestracja: pt 17 cze, 2016
Pojazd: Benzer Shaft72

Re: wymiana silnika, zastepstwo dla 154 fmi

Postautor: benzerek » pt 25 lis, 2016

Powinno byc dobrze tak jak mowisz , szersza opona tez wplywa na v-max, nie ma co po takich malych pojemnosciach oczekiwac 100 km/h

kymco-from-hell
Majster
Majster
Posty: 144
Rejestracja: ndz 06 lis, 2016
Pojazd: kymco k-pipe
Otrzymał podziękowań: razy

Re: wymiana silnika, zastepstwo dla 154 fmi

Postautor: kymco-from-hell » sob 03 gru, 2016

witam po przerwie!!!

3 dni i 3 noce skladania do kupy i tylko po to by jechac jutro na moto mikolaje :D tak.. czesc rzeczy trzyma sie na trytki :P
po drodze wyszlo kupe problemow i to takich nie spodziewanych ale pomijajac trytki wszytko juz gra.... troche jeszcze zajmie zestrojenie do konca gaznika ale ogolnie smiga....

co do samych osiagow powiem tylko tyle ze majac na swiezo do porownania 154 fmi i to wyzylowany do yx140 ze sportowym walkiem i malych zmianach w samej kontrukcji to... poprostu nie ma porownania... nie moge uzyc slowa "szybciej" czy tez "dynamiczniej" bo poprotu nie oddam tego uczucia jak wyrywa do przodu :)

zebatki stanely na 16 przod i 37 tyl, narazie malo kilometrow nawinelem ale tak przy 7-8 tys na trzecim biegu leci wiecej niz 75...

wprawdzie budrzet przekroczyl 2300 zl ale w mojej ocenie bylo warto. :)

troche go rozjezdze, doprowadze do jakiegos wizualnego stanu i wrzuce tu fotki :)

dzieki jeszcze raz za pomoc forumowiczow!!

p.s. taka ciekawostka... mimo iz silnik bez trudu wchodzi na czerwone pole to ilosc prawie wogole nie wpada w wibracje... az dziwnie sie jedzie... :)

to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: wymiana silnika, zastepstwo dla 154 fmi

Postautor: to&owo » sob 03 gru, 2016

Cieszę się, że mogliśmy pomóc :)

kymco-from-hell
Majster
Majster
Posty: 144
Rejestracja: ndz 06 lis, 2016
Pojazd: kymco k-pipe
Otrzymał podziękowań: razy

Re: wymiana silnika, zastepstwo dla 154 fmi

Postautor: kymco-from-hell » ndz 04 gru, 2016

ok pierwsze pytanie, najlepiej do posiadaczy ty silnikow yx140 :)

przypominam zebatki to 16/37...

Czy tak powinno byc? mianowicie jak mialem 125cc to roboczymi obrotami bylo 5 tys ktore roslo do powiedzmy 8 tys i zmiana biegu, w 140 cc on na kazdym biegu odrazu wkreca sie na 8 tys i od tego momentu leci do 10 tys np... jak ja mam silnik dotrzec jak to malenstwo odrazu startuje z 8 tys gdy tylko lekko odkrece gaz :D czy poprostu ten zakres obrotow to normalne dla tego silnika?


to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: wymiana silnika, zastepstwo dla 154 fmi

Postautor: to&owo » ndz 04 gru, 2016

nie kręć manety w opór :D delikatnie dajesz gazu, 5 tysi i drugi bieg i tak dalej.

kymco-from-hell
Majster
Majster
Posty: 144
Rejestracja: ndz 06 lis, 2016
Pojazd: kymco k-pipe
Otrzymał podziękowań: razy

Re: wymiana silnika, zastepstwo dla 154 fmi

Postautor: kymco-from-hell » ndz 04 gru, 2016

nieaktualne
Ostatnio zmieniony śr 07 gru, 2016 przez kymco-from-hell, łącznie zmieniany 1 raz.

kymco-from-hell
Majster
Majster
Posty: 144
Rejestracja: ndz 06 lis, 2016
Pojazd: kymco k-pipe
Otrzymał podziękowań: razy

Re: wymiana silnika, zastepstwo dla 154 fmi

Postautor: kymco-from-hell » wt 06 gru, 2016

babol odnaleziony, z przodzu przez pomylke wyladowala 14z zamiast 16z.. no commend... nawet nie pytam :D



Wróć do „Mechaniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl

 

 

cron