• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Swap silnika

lkszkck
Posty: 2
Rejestracja: czw 18 sie, 2016
Pojazd: Honda XLR 125

Swap silnika

Postautor: lkszkck » pt 19 sie, 2016

Witam! Przydarzyła mi się ostatnio niemiła niespodzianka a mianowicie pęknięta miska olejowa i zatarty silnik. Nie opłaca się go remontować. Jeżdżę Hondą XLR 125 i jest ogromny problem w znalezieniu fabrycznego silnika (ten sam co w CLR125). Dlatego kieruję pytanie do Was: jaki inny silnik pasowałby bez większych przeróbek? Z góry dzięki za pomoc :]

PS. Nie wiem czy dobry dział wybrałem na ten post, jak niewłaściwy to przepraszam.


Smolarek
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 175
Rejestracja: wt 25 cze, 2013
Lokalizacja: Trzebnica
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Swap silnika

Postautor: Smolarek » pt 19 sie, 2016

Hej. Znajomy t miał i jak się nie mylę to pakował to z powodzeniem wszystkie części z aktualnie popularnych 125 pionowych na popychaczach.Co za tym idzie koszt twojego remontu jeżeli będziesz go robił sam powinien cię wynieść coś koło 300 z pierdołami i wsadzeniem cylka 150 <radocha> .
Takie nowe silniki kosztują od 1400 wzwyż zależy jakie logo firmy ma deklu. Jak masz miske delikatnie pękniętą to klej do metalu bądź poksilina <cwaniak> (działa na 100%- stestowane) jak fest to spawanko u mnie nie biorą więcej jak 50 i to od porządnego szlaczka.
Takie moje zdanie .Ale niech się jeszcze chłopaki wypowiedzą.


No i co jaka decyzja?


Wróć do „Mechaniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2018 Moto-4t.pl