• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

cylinder głowica

bulapst
Amator
Amator
Posty: 12
Rejestracja: pn 26 paź, 2015
Pojazd: romet crs 2010

cylinder głowica

Postautor: bulapst » wt 17 lis, 2015

Witam wszystkich zastanawiam sie nad kupnem cylindra 80 cm (72) i głowicy pod niby 80 :D do rometa crs 2010r z tąd pytanie do posiadaczy owego motoru czy ten cylek z głowicą coś dał ? ile dało do v max czy siły dużo zyskał prosze o odpowiedź nie chcem w ciemno kupywać cena całego zabiegu 400 zł droga niechodzi :D


Awatar użytkownika
szymo_97
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 1006
Rejestracja: ndz 17 lut, 2013
Lokalizacja: Paprotnia, koÂło ÂŁodzi

Re: cylinder głowica

Postautor: szymo_97 » czw 19 lis, 2015

Ja na Twoim miejscu bym kupił silnik 125-250 za jakiegoś tysiaka, a swój jeśli jest w dobrym stanie sprzedał za powiedzmy 400. Dolozysz nieco ponad 5 stow, a masz wzrost mocy KILKUKROTNY, a do tego 5 biegów.
Co do samego cylka i głowicy 72cc. Jest to sposób na stosunkowo duży wzrost mocy przy małym nakładzie finansowym, ale niestety tylko w poziomych silnikach. Jeśli miałbym pakować 4 stowy w taka górę, która i tak jakiegoś demona nie zrobi z silnika to albo bym sobie odpuścił, albo właśnie włożył minimum 125.
GuoWe'i 125 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 :D

Obrazek

gg. 20481530

bulapst
Amator
Amator
Posty: 12
Rejestracja: pn 26 paź, 2015
Pojazd: romet crs 2010

Re: cylinder głowica

Postautor: bulapst » czw 19 lis, 2015

ok dzęki ale już cylek mam
;d więc odwotu nie ma :D

Awatar użytkownika
szymo_97
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 1006
Rejestracja: ndz 17 lut, 2013
Lokalizacja: Paprotnia, koÂło ÂŁodzi

Re: cylinder głowica

Postautor: szymo_97 » czw 19 lis, 2015

No to co się zastanawiasz? :P
Zakładaj, wzrost mocy bardzo udczuwalny (przynajmniej na początku) gwarantowany :)
GuoWe'i 125 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 :D



Obrazek



gg. 20481530

Awatar użytkownika
klemens244
Weteran
Weteran
Posty: 478
Rejestracja: wt 29 lis, 2011
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: chopper 125
Kontaktowanie:

Re: cylinder głowica

Postautor: klemens244 » pt 20 lis, 2015

Jasne, że większy silnik jest lepszy. Po zamianie cyla, głowicy i tłoka na 72 ccm nagle hulajnoga dostała skrzydeł. Odczujesz ją od samego początku. Nie ma co już porównywać do 50 ccm. Ten komplet do silnika poziomego dostaniesz za ok. 135 zeta. Na allegro jest tego b. dużo.
Obrazek


Awatar użytkownika
szymo_97
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 1006
Rejestracja: ndz 17 lut, 2013
Lokalizacja: Paprotnia, koÂło ÂŁodzi

Re: cylinder głowica

Postautor: szymo_97 » wt 24 lis, 2015

Ale tu mowa o silniku pionowym, więc po co odbiegać od tematu?
GuoWe'i 125 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 :D



Obrazek



gg. 20481530

Awatar użytkownika
klemens244
Weteran
Weteran
Posty: 478
Rejestracja: wt 29 lis, 2011
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: chopper 125
Kontaktowanie:

Re: cylinder głowica

Postautor: klemens244 » wt 24 lis, 2015

Bo w silniku pionowym tez są z przełożeniem cyla, tłoka, głowicy. Parokrotnie opisywałeś jak przełożyć silnik pionowy. A mowa tu jest przecież o modyfikacjach pionowego. Pytanie za jak małą kasę.
Obrazek



Wróć do „Mechaniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2018 Moto-4t.pl