• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Wymiana silnika barton ranger 50 139 fmb

Scooby1985
Posty: 3
Rejestracja: czw 28 gru, 2017
Pojazd: Barton Ranger Classi

Wymiana silnika barton ranger 50 139 fmb

Postautor: Scooby1985 » czw 28 gru, 2017

Witam.
Jest to mój pierwszy post.
Więc witam wszystkich i proszę o rade
Posiadam Barton Rangera 50 ccm silnik 139 fmb ale po nowym roku chce założyć mocniejszy i lepszy jakościowo silnik 125 lub 140 ccm 6 cewek 4t oczywiście
Co doradzicie aby weszło w ramę.


Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 464
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Wymiana silnika barton ranger 50 139 fmb

Postautor: JOSEMORALES » czw 28 gru, 2017

W ramę wejdzie każdy poziomy 4t, pytanie zasadnicze brzmi ile chcesz wydać? Silniki 125 oczywiście pomijamy, w opcji do sensownego wyboru masz lifana 120, lub yx140 i teraz wracamy do pytania o kapuste :|

speeder
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5201
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Wymiana silnika barton ranger 50 139 fmb

Postautor: speeder » pt 29 gru, 2017

W mojej opinii jedyną słuszną jednostką jest yx120. stosunkowo tanio, silnik trwały, całkiem przyzwoita moc, jeżeli można tak mówić o silniku, który ma 9KM :D

Scooby1985
Posty: 3
Rejestracja: czw 28 gru, 2017
Pojazd: Barton Ranger Classi

Re: Wymiana silnika barton ranger 50 139 fmb

Postautor: Scooby1985 » czw 15 lut, 2018

Witam. Dziękuje za odpowiedzi.
Postanowiłem przerobić 50 na 110 .
teraz następny etap to kolanko wydechu nie wiem jakie czy może być to oryginalne z Barton Rangera classic 50 ccm nie mam pojęcia co z tym fantem robić.
Dysza w gaźniku jaki rozmiar do standardowego gaźnika Pz 20.

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 464
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Wymiana silnika barton ranger 50 139 fmb

Postautor: JOSEMORALES » czw 15 lut, 2018

Scooby1985 pisze:Witam. Dziękuje za odpowiedzi.
Postanowiłem przerobić 50 na 110 .
teraz następny etap to kolanko wydechu nie wiem jakie czy może być to oryginalne z Barton Rangera classic 50 ccm nie mam pojęcia co z tym fantem robić.
Dysza w gaźniku jaki rozmiar do standardowego gaźnika Pz 20.

- pz 20 na pewno nie był standardowym gaźnikiem w 50cc, co do dyszy głównej to polecam 78.
- kolanko z wydechem na razie zostaw to co masz, najwyżej będzie trzeba ciutkę otwór mocowania rozwiercić na końcówce.

I jedno pytanie? ile teraz wyciąga? istnieje możliwość że masz krótka skrzynię i po przeróbce i tak nie poleci więcej. <zalamka>



Wróć do „Mechaniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Prelude & pavaczek
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2018 Moto-4t.pl