• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Motocykle typu Ogar czy C1 fabrycznie w 125 ?

Awatar użytkownika
striker994
Amator
Amator
Posty: 15
Rejestracja: ndz 01 maja, 2016
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd: C1 Via City

Motocykle typu Ogar czy C1 fabrycznie w 125 ?

Postautor: striker994 » pn 07 lis, 2016

Cześć,

Rozglądam się za 125. Nie szukam czegoś "wow", typu Duke czy YZF-R125. Nie szukam też czegoś, co udaje coś bardzo dojrzałego, typu wiaderko. :) Zastanawiam się nad kupnem czegoś, co działa na zasadzie Ogara 900 czy C1 ale fabrycznie w silniku 125, tak, żeby można to było użytkować na kat. B. Nie zależy mi na mocy, dlatego 139FMB. Znacie jakieś ? Najlepiej chińskie wynalazki dostępne na naszym rynku, bo Hondy, Suzuki czy Kawy z poziomym cylindrem mnie nie interesują ( drogie, jak na taki pojazd, a wydaje mi się, że jakością bardzo nie odbiegają od chinoli, bo pochodzą często z tych samych fabryk, a jedynie z innych linii montażowych ). Fajna ta MSX125 ale cena, nie uważam aby było warto tyle płacić za poziomy cylinder. Jakieś sugestie ? Znacie jakichś producentów, a w zasadzie dystrybutorów chińskich producentów na naszym rynku, którzy fabrycznie oferują 139fmb w 125 ? Mogą być używki.

P.S : "Superbike'i" , "Naked'y" , "Street'y" odpadają. Może być coś pokroju Hondy Innov'y, Ogara, C1. Dzięki :)

Pozdrawiam :)


to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Motocykle typu Ogar czy C1 fabrycznie w 125 ?

Postautor: to&owo » pn 07 lis, 2016

zajrzyj na stronę Rometa. Tam chyba jest jeden model z poziomą 125. Więcej 125 znajdziesz w poziomym silniku. Jest nieco lepszy, rowniej pracuje, na 50ccm ma ok. 0,2KM więcej. I masz dużą dostępność. Fabrycznych underbonów w takiej pojemnosci z poziomym silnikiem jest jak na lekarstwo, honda innova, yamaha x1, kawasaki ax125 athlette. A z china nic mi do glowy nie przychodzi. Kupic ogara, wsadzic 125, przerejestrowac.

Awatar użytkownika
striker994
Amator
Amator
Posty: 15
Rejestracja: ndz 01 maja, 2016
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd: C1 Via City

Re: Motocykle typu Ogar czy C1 fabrycznie w 125 ?

Postautor: striker994 » pn 07 lis, 2016

Badałem już temat zmiany pojemności i przerejestrowania, bo miałem taki pomysł odnośnie C1. Za dużo użerania się z diagnostami itd. Wiem, bo rozmawiałem z kilkoma i wszyscy zgodnie powiedzieli, że nie poszliby na to, a wtedy skierowanie do rzeczoznawcy i spore koszty i kolejne zawracanie d*py. Dwa, na tym forum też o to pytałem i ktoś mi odradzał, nie wiem czy przypadkiem nawet nie Ty. Ten ogar 125 z poziomym cylindrem to zupełnie nie moja bajka ale i tak dzięki :)

to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Motocykle typu Ogar czy C1 fabrycznie w 125 ?

Postautor: to&owo » pn 07 lis, 2016

jeżeli są inne wyjścia, to rzeczywiście odradzam... Dokumentacja z przekładki, zdjęcia, diagności, WK i rzeczoznawcy. Wiadomo, nie jest tanio i prosto. Ale da się zrobić.
underbonow w pojemności 50 ccm jesy mnóstwo, ferro 202, barton flex, ogi, zumico ronin, zipp salmo, router a500 i tak dalej. Ale 125 to nie kojarzę za bardzo.



Wróć do „Pomoc”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl