Witam.
Wiele osób zadaje sobie pytanie czemu nasz motor przerywa? Czemu cieknie paliwo? Co może być tego winą? Często, chociaż nie zawsze to wina brudnego gaźnika. Dlatego dzisiaj spróbuję wam przedstawić w jak najprostszy sposób wyczyścić gaźnik montowany do naszych maszyn.
A więc:
1. Potrzebne rzeczy do wyczyszczenia gaźnika:
-gaźnik :wizi:
-śrubokręt (płaski i krzyżak)
-benzyna
-pędzelek
-szmatka
-sprężarka lub duże ciśnienie w ustach
Zaczynam:
Mamy cały gaźnik:
Żeby było nam łatwiej czyścić go to odkręcamy filtr powietrza (w moim przypadku stożek):
Żeby było nam jeszcze łatwiej odkręcamy króciec:
Już jest łatwo, a więc odkręcamy spód gaźnika, dwie śrubki na śrubokręt +:
Po odkręceniu otrzymujemy taki widok:
Zaglądamy w komorę pływakową:
Jak się okazuje, gaźnik jest brudy, a więc odkręcamy śrubkę od składu mieszanki paliwo-powietrznej ( ta po lewej) i śrubkę od regulacji obrotów ( ta po prawej):
Tak wyglądają wykręcone:
Wyjmujemy pływak o w ten sposób:
Wyjęty, teraz wykręcamy dysze:
Wyjęte:
Czyścimy pędzelkiem zamoczonym w benzynie:
Z zewnątrz też można:
Czyścimy solidnie, dokładnie pędzelkiem gaźnik, i do tego przeczyszczamy sprężarką każdy kanał. Po wyczyszczeniu składamy:
Wkręcamy dyszę:
Wkręcamy śrubkę od regulacji obrotów i składu mieszanki paliwo-powietrznej:
Wkładamy pływak:
Następnie uszczelkę:
Przykręcamy komorę pływakową:
Cieszymy się z czystego gaźnik, jeszcze tylko regulacja przykręcenie filtra oraz króćca i do przodu
Liczę, że pomogłem wielu osobom.
Zakaz kopiowania, jedynie za moją zgodą.
stepien0601