cut. "Moje patenty działają ale na chwilę.
Miałem inne magneto z jakiegoś GY6 z 6cioma magnesami + podstawka z cewkami niezmasowanymi tj 2 żółte od cewek wszystko ładnie ale fajczyło cewkę zasilającą moduł."
czyli spaliło Ci cewkę "białą" od czujnika Halla-kabel czarno-czerwony ? tak rozumieć należy.
"Zostawiłem te cewy pomimo zjaranej od modułu i dałem moduł zasilany z akumulatora."
Jeżeli ona była udupiona to nie miałbyś sygnału na CWN-kabel czarno-żółty. Coś to nie gra z tym co napisałeś. Dałeś moduł zasilany z akumulatora. Tzn. czarno-białym kablem ?
"Fajnie pięknie przez tydzień było. Poleciał moduł a halotron pokazuje tak durne opory że głowa mała. W stanie spoczynku ma mieć 150 Ohm a miał 250 Ohm, jak przyłoży się żelastwa kawałek to opór ma spaść do zera a spadał do 70 łom. Do tego jak mnie moduł pierdykną to myślałem że zaświecę. "
Wyglada na to, że na żółtym kablu masz b. duże napięcie.
Zmień CDI/moduł na inny.
".... walczę aktualnie z regulatorami."
Przy pracującym silniku i odłączonym akumulatorze od regulatora /kabel czerwony/ podaj napięcie na tymże zacisku w reglerze /od kabla czerwonego/ na biegu jałowym i przy np. 3tys. obr/min.
Fajnie byłoby, ażebyś podał wszystkie napięcia na reglerze pomiędzy kablem zielonym "-", a żółtym, białym i rzecz jasna czerwonym.
"Na allegro pojawił się regler z regulacją nie wiem czy kupić czy zrobić swój." Jak uważasz. U mnie leży na półce, bo walczę z małą ilością miejsca na pokładzie.
"Generalnie winę braku prądu przy 2 cewkowym statorze ponosi regulator bo z tej cewy 50W idzie uzyskać." No regler od 4t jest O.K. /chociaż Twój tez może być trafiony jak CDI skoro prawie świecisz /dobre/.
DOBRE ładowanie aku + wszystkie światła= 6 cewek+magnes 6-o magnesowy.
A dla wszystkich zyczenia: