• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Zumico GR500

Zaprezentuj swoją maszynę
Jac3k
Posty: 6
Rejestracja: ndz 17 maja, 2015
Lokalizacja: JaÂświÂły

Zumico GR500

Postautor: Jac3k » ndz 17 maja, 2015

[center]Siemanko. Mam Zumico GR500 110/50 już drugi sezon i dopiero teraz postanowiłem się za nie zabrać.[/center]

Marka: Zumico
Model: GR500
Rok produkcji: 2010
Pojemność: 110

Rzeczy, które już zrobiłem/wymieniłem:
- Nowy cylinder
- Dodanie diód led do tylnej lampy
- Lusterka carbon

Rzeczy, które mam w planach kupić:
- Nowa lampa z soczewką i diodami na przód
- Wszystkie żarówki zamienić na LEDy
- 4x kierunkowskazy LED strzałki
- Pomalować na czarno
- Podwyższyć amortyzatory
- Przyciemnić tylną lampę
- Zmienić felgi
- Hamulce tarczowe na tył
- Skrócenie tylnego błotnika
- Może powrót do 50, bo ten 110 mi nie leży
- Zakup tylnych plastików, bo jak widać nie są w najlepszym stanie.

Na razie, to tyle.

I parę fotek:
[center]Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek[/center]
[center]Pozdrawiam.[/center]


Latos
Specjalista
Specjalista
Posty: 238
Rejestracja: śr 23 kwie, 2014
Lokalizacja: Koronowo / CBY

Re: Zumico GR500

Postautor: Latos » pn 18 maja, 2015

110 zmieniasz na 50? Chyba coś z tobą nie ten tego :)
Ładna seria, pozdro w modach :)

Jac3k
Posty: 6
Rejestracja: ndz 17 maja, 2015
Lokalizacja: JaÂświÂły

Re: Zumico GR500

Postautor: Jac3k » wt 19 maja, 2015

Latos pisze:110 zmieniasz na 50? Chyba coś z tobą nie ten tego :)

No wiesz, jak kolega mnie bez problemu objeżdża na 50ccm z cylkiem 72 Ogarem 900. :) Ogólnie z tym silnikiem coraz są jakieś 'kwiatki'. Ma słabe ładowanie i co 2-3 trasy muszę ładować akumulator, kolejną wadą jest brak elektrycznego startera, jest tylko kopka, niby nic, ale zawsze to minus.

Awatar użytkownika
szymo_97
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 1006
Rejestracja: ndz 17 lut, 2013
Lokalizacja: Paprotnia, koÂło ÂŁodzi

Re: Zumico GR500

Postautor: szymo_97 » wt 19 maja, 2015

no to jakieś zajeżdżone 110. Taniej i lepiej zrobić remont silnika 110 niż wracać do tej zamulającej 50 tki :P
GuoWe'i 125 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 :D

Obrazek

gg. 20481530

Jac3k
Posty: 6
Rejestracja: ndz 17 maja, 2015
Lokalizacja: JaÂświÂły

Re: Zumico GR500

Postautor: Jac3k » wt 19 maja, 2015

Aż tak ma wiedza mechaniczna głęboko nie sięga, żeby podjąć się remontowi silnika, aczkolwiek na zimę może coś z kolegą byśmy ogarnęli. Myślałem nad swapem i wstawić tam 2t, ale to już chyba trochę za dużo zabawy.


Awatar użytkownika
szymo_97
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 1006
Rejestracja: ndz 17 lut, 2013
Lokalizacja: Paprotnia, koÂło ÂŁodzi

Re: Zumico GR500

Postautor: szymo_97 » wt 19 maja, 2015

to już o wiele lepiej pionowe 4t pojemności 125-250cc.
GuoWe'i 125 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 :D



Obrazek



gg. 20481530

Jac3k
Posty: 6
Rejestracja: ndz 17 maja, 2015
Lokalizacja: JaÂświÂły

Re: Zumico GR500

Postautor: Jac3k » wt 19 maja, 2015

Nie wiem, czy przy ramie nie byłoby trzeba grzebać, żeby wsadzić pionowy, ale i tak na razie nie mam funduszy na nowy silnik, używanego nie chce kupować z wiadomych przyczyn. Na razie zajmę się wyglądem, przez zimę może zabiorę się za mechanikę.

Jac3k
Posty: 6
Rejestracja: ndz 17 maja, 2015
Lokalizacja: JaÂświÂły

Re: Zumico GR500

Postautor: Jac3k » ndz 07 cze, 2015

Wczoraj pękł mi łańcuch. Od razu wyjąłem koło, wszystko przygotowałem do wymiany i w tym tygodniu zamontuję nowy napęd. Teraz mam 15/47, zmienię na 14/41, kolega ma i poleca, więc czemu i nie spróbować u siebie. Zamówiłem też podwyżki amortyzatorów, więc we wtorek powinny być u mnie. :)



Wróć do „Nasze motocykle”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2018 Moto-4t.pl