Czołem !
Niektórzy mogą powiedzieć, że nazbyt kombinuję - to tak na wstępie.
W związku z tym, że mam od ponad 3 lat kat. B, a nie chcę kupować maszyny za kilka tysięcy, wstępnie wybór padł na modyfikację stojącego w garażu C1 - swap do 125cc. Chciałbym jednak, aby było to w pełni legalne, bo zależy mi na tym, aby w razie kolizji OC było ważne - jestem świadom wszelkich możliwości wykręcania się ubezpieczalni od wypłacania kasy i w pełni to rozumiem. Więc, czy ktoś z Was miał do czynienia z procedurą przerejestrowania na większą pojemność ? Studiowałem Google i różne są warianty opisywane przez ludzi...
Dwa, wiecie, czy silnik 125 wejdzie bez problemu do C1 Via City ? Chodzi mi o odległość pomiędzy fabryczną głowicą a kołem. O zbiorniku paliwa ( 3L ) nie wspominam, kupię stalową butelkę na benzynę i będę wozić w kufrze