• Administrator
  •  
    Wspomóż nas i wyłącz blokowanie reklam :)
     

Przerejestrowanie z 49 na 124cc

Czyli to co ma wpływ na osiągi.
Awatar użytkownika
striker994
Uczeń
Uczeń
Posty: 16
Rejestracja: ndz 01 maja, 2016
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd: C1 Via City

Przerejestrowanie z 49 na 124cc

Postautor: striker994 » wt 02 sie, 2016

Czołem !

Niektórzy mogą powiedzieć, że nazbyt kombinuję - to tak na wstępie. <rotfl>

W związku z tym, że mam od ponad 3 lat kat. B, a nie chcę kupować maszyny za kilka tysięcy, wstępnie wybór padł na modyfikację stojącego w garażu C1 - swap do 125cc. Chciałbym jednak, aby było to w pełni legalne, bo zależy mi na tym, aby w razie kolizji OC było ważne - jestem świadom wszelkich możliwości wykręcania się ubezpieczalni od wypłacania kasy i w pełni to rozumiem. Więc, czy ktoś z Was miał do czynienia z procedurą przerejestrowania na większą pojemność ? Studiowałem Google i różne są warianty opisywane przez ludzi...

Dwa, wiecie, czy silnik 125 wejdzie bez problemu do C1 Via City ? Chodzi mi o odległość pomiędzy fabryczną głowicą a kołem. O zbiorniku paliwa ( 3L ) nie wspominam, kupię stalową butelkę na benzynę i będę wozić w kufrze <lol>


speeder
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5150
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Przerejestrowanie z 49 na 124cc

Postautor: speeder » wt 02 sie, 2016

na bobber.pl jest taka procedura opisana mega dokładnie. Zdjęcia z przekładki, faktury z serwisów, faktura, paragon za silnik. Poziomy na lekko wejdzie, pionowy raczej szans nie ma.
Wiara czyni cuda.

Awatar użytkownika
striker994
Uczeń
Uczeń
Posty: 16
Rejestracja: ndz 01 maja, 2016
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd: C1 Via City

Re: Przerejestrowanie z 49 na 124cc

Postautor: striker994 » wt 02 sie, 2016

A "statystycznie" jak to wygląda z wytrzymałością rometów ? Rama, zawias i hamulce ogarną silnik 10 KM ? ( O ile te 125 mają te 10KM, w deklarowane 12-13 KM czy 12.5 kW nie wierzę ).

speeder
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5150
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Przerejestrowanie z 49 na 124cc

Postautor: speeder » śr 03 sie, 2016

prawdziwe 120ccm maja ok. 9KM. Dużo osób przeprowadza takie zmiany silnika. Rama wytrzyma itd. Ale moim zdaniem 125 w tych konstrukcjach to głupota. Teoretycznie wiele ram chińczyków, jest kopią ram, w które wcześniej wkładano silniki 125. Ale moim zdaniem materiały użyte w chinskich ramacch dyskwalifikuja je jako kandydatow do takich przeszczepow.
Wiara czyni cuda.

Awatar użytkownika
striker994
Uczeń
Uczeń
Posty: 16
Rejestracja: ndz 01 maja, 2016
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd: C1 Via City

Re: Przerejestrowanie z 49 na 124cc

Postautor: striker994 » śr 03 sie, 2016

I o to mi chodziło, dobra, porzucam pomysł. Temat do zamknięcia.

speeder
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5150
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Przerejestrowanie z 49 na 124cc

Postautor: speeder » śr 03 sie, 2016

generalnie to mnóstwo jeździ takich sprzętów z przeszczepionym silnikiem na 110,120,140,1t50 a nawet 155 i sprzęty biją przebiegi, ale ja kiedyś jechałem takim moto i dla mnie nie nadaje się do takich silników.
Wiara czyni cuda.


Wróć do „Mechaniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Prelude & pavaczek
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
2010-2017 Moto-4t.pl ©