• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Zmiana 50ccm na 72ccm ogar 900

Czyli to co ma wpływ na osiągi.
Mikson150
Posty: 5
Rejestracja: wt 22 gru, 2015
Pojazd: Ogar 900

Zmiana 50ccm na 72ccm ogar 900

Postautor: Mikson150 » wt 22 gru, 2015

Witam
chciałbym zmienić cylinder w Ogarze 900 z fabrycznego na 72ccm. I czy taki zestaw by odpowiadał http://allegro.pl/cylinder-glowica-wal-modul-dysza-skuter-4t-80-cc-i5133424449.html jeśli nie to jakiego bym potrzebował. Za bardzo się nie znam więc potrzebuję pomocy.

Z góry dziękuję.


Awatar użytkownika
Mirek
Weteran
Weteran
Posty: 255
Rejestracja: czw 03 paź, 2013
Lokalizacja: RBR

Re: Zmiana 50ccm na 72ccm ogar 900

Postautor: Mirek » pt 25 gru, 2015

Zapraszam do tematu o moim Torosie viewtopic.php?t=10371

Zapraszam do tematy o mojej Motorynce viewtopic.php?p=140430#140430

Mikson150
Posty: 5
Rejestracja: wt 22 gru, 2015
Pojazd: Ogar 900

Re: Zmiana 50ccm na 72ccm ogar 900

Postautor: Mikson150 » pt 25 gru, 2015

Czy potrzebowałbym jeszcze coś??

Latos
Specjalista
Specjalista
Posty: 238
Rejestracja: śr 23 kwie, 2014
Lokalizacja: Koronowo / CBY

Re: Zmiana 50ccm na 72ccm ogar 900

Postautor: Latos » sob 26 gru, 2015

O-ringi pod cylinder i pod głowicę jeśli nie będzie w komplecie, ale jak rozbierzesz, weźmiesz stare i udasz się do rolniczego to na wzór ci elegancko dobiorą i możesz składać :)

Awatar użytkownika
Mirek
Weteran
Weteran
Posty: 255
Rejestracja: czw 03 paź, 2013
Lokalizacja: RBR

Re: Zmiana 50ccm na 72ccm ogar 900

Postautor: Mirek » sob 26 gru, 2015

Jak oringi nie popękane to można je założyć ponownie ;) ale to groszowe sprawy to można zmienić dla świętego spokoju.
Zapraszam do tematu o moim Torosie viewtopic.php?t=10371

Zapraszam do tematy o mojej Motorynce viewtopic.php?p=140430#140430


Mikson150
Posty: 5
Rejestracja: wt 22 gru, 2015
Pojazd: Ogar 900

Re: Zmiana 50ccm na 72ccm ogar 900

Postautor: Mikson150 » sob 26 gru, 2015


Latos
Specjalista
Specjalista
Posty: 238
Rejestracja: śr 23 kwie, 2014
Lokalizacja: Koronowo / CBY

Re: Zmiana 50ccm na 72ccm ogar 900

Postautor: Latos » sob 26 gru, 2015

Może pasują, ale w rolniczym dostaniesz wszystkie za kwotę mniejszą niż złotówka. No a druga sprawa to tych samych oringów, wogóle uszczelek bym nie zakładał :P

Awatar użytkownika
Mirek
Weteran
Weteran
Posty: 255
Rejestracja: czw 03 paź, 2013
Lokalizacja: RBR

Re: Zmiana 50ccm na 72ccm ogar 900

Postautor: Mirek » ndz 27 gru, 2015

Latos pisze:wogóle uszczelek bym nie zakładał :P


No tak bo pamiętajmy iż masa wrogiem przyśpieszenia <facepalm>

Co do tematu oringi z linku podejdą.
Zapraszam do tematu o moim Torosie viewtopic.php?t=10371

Zapraszam do tematy o mojej Motorynce viewtopic.php?p=140430#140430

Mikson150
Posty: 5
Rejestracja: wt 22 gru, 2015
Pojazd: Ogar 900

Re: Zmiana 50ccm na 72ccm ogar 900

Postautor: Mikson150 » ndz 27 gru, 2015

Niby czemu nie zakladać uszczelak??

Awatar użytkownika
Mirek
Weteran
Weteran
Posty: 255
Rejestracja: czw 03 paź, 2013
Lokalizacja: RBR

Re: Zmiana 50ccm na 72ccm ogar 900

Postautor: Mirek » ndz 27 gru, 2015

Musisz zakładać uszczelki :)
Zapraszam do tematu o moim Torosie viewtopic.php?t=10371

Zapraszam do tematy o mojej Motorynce viewtopic.php?p=140430#140430

to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Zmiana 50ccm na 72ccm ogar 900

Postautor: to&owo » ndz 27 gru, 2015

wszystkie uszczelki nowe, nie zapomnij wysmarowac uszczelki pod glowice smarem łt-43 czyli towotem :D

Latos
Specjalista
Specjalista
Posty: 238
Rejestracja: śr 23 kwie, 2014
Lokalizacja: Koronowo / CBY

Re: Zmiana 50ccm na 72ccm ogar 900

Postautor: Latos » pn 28 gru, 2015

Żadnego typu używanych uszczelek bym nie dawał, o to mi chodziło :D a uszczelki podgłowicowej w żadnym razie niczym nie smarować, tylko dokładnie wyczyścić z pozostałości starej uszczelki i założyć nową

to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Zmiana 50ccm na 72ccm ogar 900

Postautor: to&owo » wt 29 gru, 2015

uszczelke pod glowica mozna smarowac towotem. I warto nawet.

Awatar użytkownika
szymo_97
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 1007
Rejestracja: ndz 17 lut, 2013
Lokalizacja: Paprotnia, koÂło ÂŁodzi

Re: Zmiana 50ccm na 72ccm ogar 900

Postautor: szymo_97 » wt 29 gru, 2015

A dlaczego? Ja zawsze daje ją na sucho, czysto itd. I jest pięknie.
GuoWe'i 125 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 :D

Obrazek

gg. 20481530

Latos
Specjalista
Specjalista
Posty: 238
Rejestracja: śr 23 kwie, 2014
Lokalizacja: Koronowo / CBY

Re: Zmiana 50ccm na 72ccm ogar 900

Postautor: Latos » wt 29 gru, 2015

Uszczelka ma na sobie te paski pomarańczowe, one są jako uszczelnienie. A jak uszczelka nie trzyma to się ją wymienia, tyle, żadnych tawotów się nie daje. Równie dobrze można farbą olejną przesmarować :)



Wróć do „Mechaniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl