• Administrator
  •  
    Wspomóż nas i wyłącz blokowanie reklam :)
     

Zmiana 50ccm na 72ccm ogar 900

Czyli to co ma wpływ na osiągi.
Mikson150
Posty: 6
Rejestracja: wt 22 gru, 2015
Pojazd: Ogar 900

Re: Zmiana 50ccm na 72ccm ogar 900

Postautor: Mikson150 » wt 29 gru, 2015

Dzięki Panowie za informacje


Awatar użytkownika
klemens244
Weteran
Weteran
Posty: 478
Rejestracja: wt 29 lis, 2011
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: chopper 125
Kontaktowanie:

Re: Zmiana 50ccm na 72ccm ogar 900

Postautor: klemens244 » ndz 03 sty, 2016

Te pomarańczowe paski to jest silikon, który uszczelnia tak jak silikon stosowany pomiędzy karterami. Na uszczelkę pod głowicę nic się w związku z tym nie daje zwłaszcza towotu, smaru grafitowego, do łożysk, itd. Temperatura w komorze spalania zapiecze każdy smar, a nie uszczelni połączenia. Co jest istotne to po np: 100, 200,300 km sprawdzaj dokręcenie głowicy, bo często jak się wszystko ułoży to potrafi wydmuchać uszczelkę. Wszystko w temacie.
Obrazek


Wróć do „Mechaniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Prelude & pavaczek
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
2010-2017 Moto-4t.pl ©