• Administrator
  •  
    Wspomóż nas i wyłącz blokowanie reklam :)
     

Silnik OHV a OHC

Czyli to co ma wpływ na osiągi.
Awatar użytkownika
Nartivun
Weteran
Weteran
Posty: 261
Rejestracja: ndz 18 wrz, 2011
Lokalizacja: Koszalin

Silnik OHV a OHC

Postautor: Nartivun » ndz 25 maja, 2014

Siemka, mam bardzo krótkie i proste pytanko. Czy silnik 250cc na rozrządzie OHC wejdzie w moją ramę (PRO 125)? Czy mocowania różnią się znacząco? Byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedź :) Obrazek
OdwiedÂź mĂłj temat : Zipp PRO 125


Awatar użytkownika
ReallY
Moderator
Moderator
Posty: 3000
Rejestracja: wt 14 maja, 2013
Lokalizacja: Imielnica, Jędrzejów, Kielce
Pojazd: Hyosung GT 650r

Re: Silnik OHV a OHC

Postautor: ReallY » ndz 25 maja, 2014

Nartivun, Mocowania wszystkie nowe musisz. Najlepiej jak dowiesz się jaka jest wysokość silnika i sobie zmierzysz ale powinien wejść.
Specjalizacja:
RzeÂźbienie w metalu

Outer
Weteran
Weteran
Posty: 485
Rejestracja: wt 21 gru, 2010
Lokalizacja: Polska

Re: Silnik OHV a OHC

Postautor: Outer » ndz 25 maja, 2014

Jeżeli teraz masz 125 ohv, to plug&play.

Awatar użytkownika
Alpen
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 3590
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: WWE

Re: Silnik OHV a OHC

Postautor: Alpen » ndz 25 maja, 2014

OHC i OHV się nie różnią mocowaniami. Jedynie niektóre miały rozrusznik (czy co to tam było) z przodu, wtedy już trzeba kombinować z miejscem. Wielkością pewnie wejdzie, nie jest taki ogromny, pewnie z 1-2cm większy z wysokości.
modó³ wm mugen sport cdti

Awatar użytkownika
ReallY
Moderator
Moderator
Posty: 3000
Rejestracja: wt 14 maja, 2013
Lokalizacja: Imielnica, Jędrzejów, Kielce
Pojazd: Hyosung GT 650r

Re: Silnik OHV a OHC

Postautor: ReallY » ndz 25 maja, 2014

Nartivun, A to przepraszam zapomniałem że ty masz 125 a nie 50 ;)
Specjalizacja:

RzeÂźbienie w metalu

Awatar użytkownika
Nartivun
Weteran
Weteran
Posty: 261
Rejestracja: ndz 18 wrz, 2011
Lokalizacja: Koszalin

Re: Silnik OHV a OHC

Postautor: Nartivun » ndz 25 maja, 2014

Dzięki za odpowiedzi, mam okazję kupić za nieduże pieniądze 250 OHC w dobrym stanie, i myślę nad kupnem. Czyli raczej plug&play powiadacie :P ? Wiem, że OHV prostsze i żywotniejsze ale ciężko o jakiś silniczek w dobrym stanie. Alpen, pewnie chodziło ci o wałek wyrównoważający, o tym wiem. Chodziło mi tylko o mocowania :) Z tą wyskością muszę sprawdzić dokładnie bo w PRO 125 nie ma za dużo miejsca, jeśli głowica byłaby wyższa.
Ostatnio zmieniony ndz 25 maja, 2014 przez Nartivun, łącznie zmieniany 1 raz.
OdwiedÂź mĂłj temat : Zipp PRO 125

Forumowicz22
Majster
Majster
Posty: 100
Rejestracja: sob 02 lut, 2013
Lokalizacja: Podkarpacie

Re: Silnik OHV a OHC

Postautor: Forumowicz22 » pn 26 maja, 2014

Sorki że piszę tutaj, jest odczuwalna różnica w mocy pomiędzy ohc a ohv?

Awatar użytkownika
ReallY
Moderator
Moderator
Posty: 3000
Rejestracja: wt 14 maja, 2013
Lokalizacja: Imielnica, Jędrzejów, Kielce
Pojazd: Hyosung GT 650r

Re: Silnik OHV a OHC

Postautor: ReallY » pn 26 maja, 2014

Forumowicz22, 2km
Specjalizacja:

RzeÂźbienie w metalu


Wróć do „Mechaniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Prelude & pavaczek
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
2010-2017 Moto-4t.pl ©