Postautor: c64club » czw 08 maja, 2014
Jak tylko uda Ci się trafić, zmień wałek wybieraka biegów na jakiś cywilizowany, bo ten układ biegów (012345 i na około) może być niebezpieczny.
Dyszy nie zmieniaj. Przy niezmienionej konstrukcji gaźnika większa dysza da tylko problemy z za bogatą mieszanką i większe spalanie. Generalnie wymiana dysz na większe to tzw. szczeniacki tuning - łatwy i bez realnych (pozytywnych) efektów.
Przy tych hamulcach jak od Komarka nie zwiększaj mocy. I tak ma jej za dużo. Romety 125 znam od podszewki, a ten model akurat jest typowy do "dziadkowania". 80 na nim to już bardzo niebezpieczna prędkość.
Po co siwieĂŚ o jakieÂś pierdoÂły?
Kingway Naked 50 (fabrycznie 72cc) - 9700 km po kraju. Bezawaryjnie w kaÂżdyc warunkach - 2 osoby + bagaÂż, w gĂłry, w deszcz i mrĂłz
Romet "Ogar 339" Autorska hybryda: Ogar 200 r. 1987 z silnikiem DAX-a 49cc. 6500 km.
http://www.polskajazda.pl/Profil,Romet,Ogar_200,Romet,Komar,Kingway,Naked_50,Romet,K-125/35377